Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
http://permalink.mercell.com/54422313.aspx
Udbyder
Allerød Kommune
Opdateringer
Uafsluttet procedureOrdretildelingsproceduren er blevet afbrudtKontrakten kan blive genstand for en fornyet offentliggørelse
Vejmateriel, herunder skilte, m.v.
Allerød Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Allerød Kommune
Bjarkesvej 2
Att: Bolette Bisp Justesen
3450 Allerød
DANMARK
Telefon: +45 23371660
Mailadresse: bolette.justesen@alleroed.dk
Internetadresse(r):
Elektronisk adgang til oplysninger: http://permalink.mercell.com/54422313.aspx
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://permalink.mercell.com/54422313.aspx
Yderligere oplysninger fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/54422313.aspx
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/54422313.aspx
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/54422313.aspx
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Allerød, Bornholm, Frederikssund, Furesø, Hillerød og Nordsjællands Park og Vej (Helsingør og Fredensborg Kommuner).
NUTS-kode DK013,DK014
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 2— Allerød Kommune
— Bornholm Kommune
— Frederikssund Kommune
— Furesø Kommune
— Hillerød Kommune
— Nordsjællands Park og Vej (Fredensborg og Helsingør).
Det samlede udbudte forbrug er anslået til ca. 2 000 000 DKK årligt for alle kommuner.
Udbuddet omfatter bestilling og levering af vejskilte herunder, færdselstavler, skilte med 25 mm. aluminiumskant, profilskilte, kantformstavler, jernvarer, eftergivelige mastere, galger, standere, beslag, afmærkningsprodukter og afspærringsmateriel m.v.
Der vil blive indgået enslydende rammeaftaler med hver enkelt kommune i overensstemmelse med den rammeaftale, der udgør en del af udbudsmaterialet, og hver kommune har derfor status som ordregiver i det aktuelle udbud.
Nordsjællands Vej og Park har i dag en aftale med en leverandør, som udløber 29. februar. Det er derfor et krav, at Nordsjællands Vej og Park kan tilslutte sig når eksisterende aftale udløber.
Procedure:
Ordregiver har valgt at gennemføre denne opgave digitalt igennem Mercell Danmark A/S.
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: http://permalink.mercell.com/54422313.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: »Meld din interesse«. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
34928470, 34000000, 34900000, 34928410, 34928450, 34928460, 34928471, 34928472, 34992000
Beskrivelse af disse optioner: Sikkerhedsskilte (Advarsel, Påbud og Forbud) og sikkerhedsskilte PVC (Advarsel, Påbud og Forbud) indgår som option i udbuddet. For en nærmere specifikation af sikkerhedsskilte henvises til tilbudslisten. Prisen for optionen indgår i den samlede pris.
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Hvis der er afvigelser i de leverede produkter i faktura for den ene måned, krediteres betalingen i den efterfølgende måned i en særskilt kreditnota relaterende til den fejlbehæftede faktura. Leverandøren må ikke fremsende kreditnota, der vedrører flere forhold.
Hvis tilbuddet afgives af et konsortium omfattende flere ansvarlige tilbudsgivere, skal de i konsortiet deltagende juridiske personer hver især angives klart og entydigt, og der skal derudover angives en fælles befuldmægtiget, som kommunerne med bindende virkning for konsortiet kan indgå aftaler med. Deltagere i konsortiet hæfter solidarisk for tilbuddet og eventuel rammeaftale.
Såfremt tilbudsgiver agter at anvende underleverandører til udførelsen af den udbudte ydelse, ønskes navne på den eller disse juridiske personer angivet klart og entydig i tilbuddet. Anvendelse af underleverandører kan ikke fritage eller begrænse tilbudsgivers fulde ansvar under en eventuel rammeaftale.
Underskrevet tro og love-erklæring om, at tilbudsgiver ikke opfylder nogle af udelukkelsesgrundene i Udbudsdirektivets art. 45, stk. 1 og stk. 2, og Underskrevet tro og love-erklæring om, at tilbudsgiver ikke har forfalden gæld til det offentlige, der overstiger 100 000 DKK, jf. skema 1.
Tilbudsgivers reviderede regnskaber for de seneste 3 disponible regnskabsår. Nystartede virksomheder skal alene fremsende reviderede regnskaber for virksomhedens tilgængelige regnskabsår.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: — Tilbudsgiver skal ifølge årsregnskaberne for de sidste 3 år samlet set have et positivt resultat efter skat. For nystartede virksomheder skal der være et positivt resultat i de medsendte reviderede regnskaber.
— Sidste års regnskab skal være uden revisionsforbehold dog med undtagelse af formelle forhold etc.
— Vindende tilbudsgiver skal forinden underskrift af kontrakt fremlægge kopi af tilbudsgivers gyldige erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på min. 5 000 000 DKK pr. skadebegivenhed.
— Referenceliste med 3 referencer for tilsvarende leverancer som den udbudte, jf. beskrivelsen i pkt. 3 for de seneste 3 år. Oplysningerne skal angives ved udfyldelse af skema 2.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
— Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver har erfaring med den udbudte opgave fra mindst 3 andre lignende opgaver.
Del IV: Procedure
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100