Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/b5694bfb-31a7-4566-9732-8609f52b5177/publicMaterial
Udbyder
AffaldVarme Aarhus Genbrug
Levering af affaldssystemer til nedgravning
AffaldVarme Aarhus Genbrug
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 40831959
Postadresse: Karen Blixens Boulevard 7
By: Brabrand
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8220
Land: Danmark
Kontaktperson: Frands Vidstein Petersen
E-mail: fvp@affaldvarme.dk
Telefon: +45 41857703
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.affaldvarme.dk
Del II: Genstand
Levering af affaldssystemer til nedgravning
Levering af komplette nedgravede affaldssystemer til følgende fraktioner:
• Papir og pap
• Restaffald/madaffald
• Plast, Mad og drikkekartoner/Glas og metal
Aarhus
Levering af komplette nedgravede affaldssystemer til følgende fraktioner:
• Papir og pap
• Restaffald/madaffald
• Plast, Mad og drikkekartoner/Glas og metal
Rammeaftalen kan forlænges med x 12 mdr.
AffaldVarme Aarhus, Genbrug prækvalificerer på baggrund af ovenstående udelukkelsesgrunde og egnethedskriterier.
Økonomisk og finansiel kapacitet :
• Har en omsætning i hvert af de 3 senest afsluttede regnskabsår på minimum 10 mio. danske kr. ekskl. moms.
• Har en positiv egenkapital i hvert af de 3 senest afsluttede regnskabsår.
• Har en soliditetsgrad på minimum 15 % i hvert af de 3 senest afsluttede regnskabsår.
Teknisk og / eller faglig kapacitet:
• I ESPD angiver oplysninger om minimum 5 sammenlignelige referencer, der er leveret i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af referencerne, herunder kundenavn samt navn og kontaktoplysninger på denne, leverancens størrelse samt tidspunkt. Med sammenlignelige referencer forstås referencer på lignende nedgravede affaldssystemer.
• Det er et mindstekrav at minimum en af referencerne vedr. en tokammerløsning, hvilket skal fremgå tydeligt af referencen.
Såfremt der er flere ansøgere, end det antal der kan prækvalificeres, der ikke er omfattet af en eller flere af udelukkelsesgrundene samt opfylder minimumskravene til egnethed, prækvalificeres de ansøgere der bedst muligt opfylder nedenstående udvælgelseskriterier:
Udvælgelsen sker med udgangspunkt i en helhedsvurdering af, hvilke 5 ansøgere, der på baggrund af de adspurgte informationer i afsnit 6.2, vurderes bedst egnede i forhold til den udbudte rammeaftale, idet der ved udvælgelsen dog vil blive lagt særlig vægt på de mest sammenlignelige og mest relevante referencer, vurderet på grundlag af den vedlagte referenceliste for udførelsen af leverancer.
coating af indersiden på affaldscontainerne
Rammeaftalens s anslåede værdi er 50.000.000 DKK og den maksimale værdi er 75.000.000 DKK
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Omsætning, egenkapital og soliditetsgrad
• Har en omsætning i hvert af de 3 senest afsluttede regnskabsår på minimum 10 mio. danske kr. ekskl. moms.
• Har en positiv egenkapital i hvert af de 3 senest afsluttede regnskabsår.
• Har en soliditetsgrad på minimum 15 % i hvert af de 3 senest afsluttede regnskabsår.
Referencer
• Minimum 5 sammenlignelige referencer, der er leveret i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af referencerne, herunder kundenavn samt navn og kontaktoplysninger på denne, leverancens størrelse samt tidspunkt. Med sammenlignelige referencer forstås referencer på lignende nedgravede affaldssystemer.
• Det er et mindstekrav at minimum en af referencerne vedr. en tokammerløsning, hvilket skal fremgå tydeligt af referencen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Om ca.48 mdr.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk