Fakta om udbudet
Udbyder
Esbjerg Kommune
Vindere
B. Kørsler uden for kommunegrænsen
(20.02.2016)
E-Bus
Tangvej 115
6760 Ribe
A. Kørsler inden for kommunegrænsen
(20.02.2016)
E-Bus
Tangvej 115
6760 Ribe
Udbud af turistkørsel (lejlighedsvise kørsler).
Esbjerg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Esbjerg Kommune
Torvegade 74
Att: Ditte Munk Vækild
6700 Esbjerg
DANMARK
Telefon: +45 76161448
Mailadresse: dij1@esbjergkommune.dk
Internetadresse(r):
Elektronisk adgang til oplysninger: http://permalink.mercell.com/54642902.aspx
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://permalink.mercell.com/54642902.aspx
Yderligere oplysninger fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/54642902.aspx
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/54642902.aspx
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/54642902.aspx
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Esbjerg Kommune.
NUTS-kode DK03
Aftalen vil være obligatorisk og dermed bindende for alle afdelinger og institutioner hos udbyder.
Udbuddet omfatter lejlighedsvise kørsler, som eksempelvis:
— Kørsel af børnehavebørn til Marbæk i sommerhalvåret
— Kørsel af en gruppe dagplejere til en udflytterbase
— Kørsel af skolebørn til lejrskole
— Kørsel af skolebørn til anden skole
— Kørsel til udflugter til f.eks. Legoland og Givskud
— Kørsel til attraktioner i Danmark i skolernes sommerferie
— Kørsel af personale i forbindelse med et personalearrangement.
Listen er ikke udtømmende.
Undtaget fra udbuddet er
— Faste kørsler, som allerede er dækket af andre kørselsaftaler
— Kørsel af politikere
— Kørsel, hvor der objektivt set er behov, som ikke kan løftes af indeværende aftale
— Kørsler, hvor hverken afrejsested eller destination er i Esbjerg Kommune (eksempelvis kørsel rundt i København eller omkring Rendbjerg)
— Kørsler, som inden kontrakten er underskrevet, er blevet bestilt.
Derudover aftales pris for kørsel med trailer særskilt.
Køb af varer på de indgåede rammeaftaler foretages som udgangspunkt af den enkelte institution/afdeling. Det er derfor ikke muligt for ordregiver at vide, hvor mange busser der er behov for og på hvilke tidspunkter. Eksempler kan være:
— Kørsler fra Daginstitutioner til kommunens naturområder kl. 9 og hjem igen mellem kl. 14 og 15. Disse kørsler foregår primært i foråret og sommeren.
— Kørsel til attraktioner i Danmark i skolernes sommerferie. Afgang tidligst kl. 8 og senest hjemme igen 21:30.
Der er ca. 370 institutioner, afdelinger mv. i Esbjerg Kommune. Da der køres fra og til den enkelte afdeling/institution, må der således påregnes op til ca. 370 mulige afhentningssteder. En fortegnelse over kommunens institutioner, afdelinger mv. kan ses på kommunens hjemmeside. Listen opdateres løbende.
Yderligere information om kommunens organisering kan ses på kommunens hjemmeside www.esbjergkommune.dk
Følgende selvejende institutioner med driftsoverenskomst er forpligtet af nærværende aftale: Center for Socialt Udsatte Skjoldbo, ETAC Rehabiliteringscenter samt Esbjerg Krise- og Aktivitetscenter. Andre selvejende institutioner har ikke ret til at anvende nærværende aftale.Fanø Kommune deltager i udbuddet. For Fanø kommunes vedkommende gælder det, at afhentningsstedet ikke er på Fanø, men ved Fanøfærgens kajplads på Esbjergsiden.
Procedure:
Ordregiver har valgt at gennemføre denne opgave digitalt igennem Mercell Danmark A/S.
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: http://permalink.mercell.com/54642902.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: »Meld din interesse«. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
60100000, 60140000, 60100000
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
Oplysninger om delaftaler
Betegnelse: A. Kørsler inden for kommunegrænsen60100000, 60140000
60100000, 60140000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Virksomhedsoplysninger — udfyld bilag 2, Virksomhedsoplysninger
— Underskrevet erklæring om, at virksomheden ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i artikel 45, stk. 1 og stk. 2, litra a-c og e-f i Udbudsdirektivet. Fortrykt formular er vedlagt som bilag 3, Tro og love-erklæringer og skal benyttes ved tilbudsafgivelsen. Virksomheder, der er omfattet af en af udelukkelsesgrundene i Udbudsdirektivets artikel 45, stk. 1 og stk. 2, vil blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til den udbudte rammeaftale.
— Udfyldt og underskrevet tro og love erklæring om, i hvilket omfang Tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997). Fortrykt formular er vedlagt som bilag 3, Tro og love-erklæringer og skal benyttes ved tilbudsafgivelsen.
— I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår Tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, virksomhedens samlede omsætning, omsætning inden for udbudsmaterialets aktivitetsområde samt egenkapital for hhv. 2013 og 2014. Bilag 2 skal udfyldes.
—Beskrivelse af og erfaringer med persontransport, hvor dette er muligt, over de 3 betydeligste sammenlignelige persontransporter, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Udfyld bilag 4, Referenceliste.
—Udfyldelse af vognoplysningsskema, bilag 9.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100