Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/b999d10a-476e-431e-a5b3-69f6d0f288f4/publicMaterial
Udbyder
Svendborg Kommune
Vindere
Udbud af Rammeaftale på levering af befordring af visiterede borgere med 4 delområder
(12.04.2022)
HB-Care A/S
Fabriksparken 19-21
2600 Glostrup
Rammeaftale på levering af visiteret kørsel til Svendborg Kommune
Svendborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189730
Postadresse: Ramsherred 5
By: Svendborg
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5700
Land: Danmark
Kontaktperson: Merete Parsdal
E-mail: Merete.Parsdal@Svendborg.dk
Telefon: +45 24887021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.svendborg.dk/
Del II: Genstand
Rammeaftale på levering af visiteret kørsel til Svendborg Kommune
Rammeaftale på levering af visiteret kørsel af borgere fra og til egen bopæl, til og fra såvel læger og speciallæger som Ordregivers egne enheder og institutioner, samt i mindre omfang øvrige lokationer.
Svendborg Kommune
Udbud af Rammeaftale på levering af befordring af visiterede borgere med 4 delaftaler: 1a Kørsel til læge og speciallæge, 1b Kørsel til genoptræning, 1c Kørsel under Jobcentret og 1d Solokørsel til Grønnemoseværkstederne.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende krav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:
• Kopi af tilbudsgivers gyldige erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10 mio.
• I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår Tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, oplysning om Tilbudsgivers samlede omsætning, herunder omsætning inden for det aktivitetsområde der er omfattet af udbuddet, i de seneste tre afsluttede regnskabsår.
Fortrykt formular findes som Bilag 6– Virksomheds – og regnskabsoplysninger og skal benyttes ved tilbudsafgivelsen.
• I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår Tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, nøgletal fra årsregnskaber for de seneste 3 år. Fortrykt formular findes som Bilag 6 - Virksomheds – og regnskabsoplysninger og skal benyttes ved tilbudsafgivelsen.
• Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen, skal tilbuddet tilsvarende indeholde en beskrivelse af de pågældende enheders økonomiske og finansielle kapacitet.
Tilbudsgiver skal afgive oplysning herom i ESPD’ets afsnit: ”Udvælgelse”.
Tilbudsgiver skal opfylde et eller flere af følgende relevante mindstekrav til udøvelse af det pågældende erhverv, jf. udbudslovens § 141:
• Kopi af tilbudsgivers tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring jf. bekendtgørelse af lov om buskørsel nr. 1050 af 12. november 2012 med senere ændringer, såfremt der tilbydes befordring med minibusser.
• Kopi af tilbudsgivers taxabevilling jf. Taxilov. nr. 1538 af 19. december 2017, såfremt der tilbydes befordring med personbiler eller minibusser til med maksimalt plads til 8 personer ud over føreren.
Bemærk, at delaftale 1d kræver befordring med personbil, der maksimalt må have plads til 4 personer ud over chaufføren.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende krav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143:
• Det er et krav, at Tilbudsgiver medsender en referenceliste over de 2 betydeligste sammenlignelige leveringer, der er udført i løbet af de sidste 3 år. Der skal angives en beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Ved sammenlignelige leveringer forstås befordring af lignende borgergrupper i aftaleforhold. Referencerne skal dække borgergrupperne i delaftale 1a Kørsel til læge og speciallæge og delaftale 1b Kørsel til genoptræning. Aftaleparten kan være en kommune eller region, men kan også være en privat aftalepart. For at være konditionsmæssig skal kravet opfyldes og Ordregiver forholder sig retten til at kontrollere referencerne inden evalueringen.
Der må maksimalt fremsendes 6 referencer. I tilfælde af fremsendelse af mere end 6 referencer vil Ordregiver vurdere de første 6 listede referencer.
Del IV: Procedure
Svendborg Kommune
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk