23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 021-052293
Offentliggjort
31.01.2022
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Svendborg Kommune

Vindere

Udbud af Rammeaftale på levering af befordring af visiterede borgere med 4 delområder

(12.04.2022)
HB-Care A/S
Fabriksparken 19-21
2600 Glostrup

Rammeaftale på levering af visiteret kørsel til Svendborg Kommune


Svendborg Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Svendborg Kommune
CVR-nummer: 29189730
Postadresse: Ramsherred 5
By: Svendborg
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5700
Land: Danmark
Kontaktperson: Merete Parsdal
E-mail: Merete.Parsdal@Svendborg.dk
Telefon: +45 24887021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.svendborg.dk/
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/b999d10a-476e-431e-a5b3-69f6d0f288f4/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/b999d10a-476e-431e-a5b3-69f6d0f288f4/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/b999d10a-476e-431e-a5b3-69f6d0f288f4/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Rammeaftale på levering af visiteret kørsel til Svendborg Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60130000 Specialiseret personbefordring ad vej
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Rammeaftale på levering af visiteret kørsel af borgere fra og til egen bopæl, til og fra såvel læger og speciallæger som Ordregivers egne enheder og institutioner, samt i mindre omfang øvrige lokationer.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 7 800 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
Hovedudførelsessted:

Svendborg Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbud af Rammeaftale på levering af befordring af visiterede borgere med 4 delaftaler: 1a Kørsel til læge og speciallæge, 1b Kørsel til genoptræning, 1c Kørsel under Jobcentret og 1d Solokørsel til Grønnemoseværkstederne.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 7 800 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal opfylde følgende krav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:

• Kopi af tilbudsgivers gyldige erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10 mio.

• I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår Tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, oplysning om Tilbudsgivers samlede omsætning, herunder omsætning inden for det aktivitetsområde der er omfattet af udbuddet, i de seneste tre afsluttede regnskabsår.

Fortrykt formular findes som Bilag 6– Virksomheds – og regnskabsoplysninger og skal benyttes ved tilbudsafgivelsen.

• I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår Tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, nøgletal fra årsregnskaber for de seneste 3 år. Fortrykt formular findes som Bilag 6 - Virksomheds – og regnskabsoplysninger og skal benyttes ved tilbudsafgivelsen.

• Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen, skal tilbuddet tilsvarende indeholde en beskrivelse af de pågældende enheders økonomiske og finansielle kapacitet.

Tilbudsgiver skal afgive oplysning herom i ESPD’ets afsnit: ”Udvælgelse”.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal opfylde et eller flere af følgende relevante mindstekrav til udøvelse af det pågældende erhverv, jf. udbudslovens § 141:

• Kopi af tilbudsgivers tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring jf. bekendtgørelse af lov om buskørsel nr. 1050 af 12. november 2012 med senere ændringer, såfremt der tilbydes befordring med minibusser.

• Kopi af tilbudsgivers taxabevilling jf. Taxilov. nr. 1538 af 19. december 2017, såfremt der tilbydes befordring med personbiler eller minibusser til med maksimalt plads til 8 personer ud over føreren.

Bemærk, at delaftale 1d kræver befordring med personbil, der maksimalt må have plads til 4 personer ud over chaufføren.

Tilbudsgiver skal opfylde følgende krav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143:

• Det er et krav, at Tilbudsgiver medsender en referenceliste over de 2 betydeligste sammenlignelige leveringer, der er udført i løbet af de sidste 3 år. Der skal angives en beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Ved sammenlignelige leveringer forstås befordring af lignende borgergrupper i aftaleforhold. Referencerne skal dække borgergrupperne i delaftale 1a Kørsel til læge og speciallæge og delaftale 1b Kørsel til genoptræning. Aftaleparten kan være en kommune eller region, men kan også være en privat aftalepart. For at være konditionsmæssig skal kravet opfyldes og Ordregiver forholder sig retten til at kontrollere referencerne inden evalueringen.

Der må maksimalt fremsendes 6 referencer. I tilfælde af fremsendelse af mere end 6 referencer vil Ordregiver vurdere de første 6 listede referencer.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 01/03/2022
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 01/03/2022
Tidspunkt: 12:00
Sted:

Svendborg Kommune

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26/01/2022

Send til en kollega

0.047