23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 030-074996
Offentliggjort
11.02.2022
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Odsherred Tømning A/S

Udbud af 3 slamsugere til Odsherred Forsyning


Odsherred Tømning A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Odsherred Tømning A/S
CVR-nummer: 31616565
Postadresse: Hovedgaden 39
By: Grevinge
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4571
Land: Danmark
Kontaktperson: Charlotte Hardam
E-mail: cgh@chardam.dk
Telefon: +45 29692320
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.comdia.com/kcs
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af 3 slamsugere til Odsherred Forsyning

Sagsnr.: Udbud af 3 slamsugere til Odsherred Forsyning
II.1.2) Hoved-CPV-kode
34144410 Slamsugere
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

indkøb og levering af 3 slamsuger for Odsherred Forsyning.Indkøb og levering af en slamsuger herunder chassis med tilhørerende opbygning af et slamsugeranlæg. Tilbudsgivers ydelse, chassis og opbygning af slamsugeranlæg, skal opfylde gældende lovgivning og normkrav. Herunder skal tilbudsgiver sikre sig, at slamsugeren er indregistreret og godkendt til brug på danske veje.Alle komponenter skal være CE- mærkede, og slamsugeranlægget skal CE-mærkes som en helhed med tilhørende lovpligtige tekniske dossier. Produktet skal følges af en:• Teknisk dossier• Støjmærkning• Drifts- og vedligeholdelsesvejledning, som skal affattes på dansk og indeholde regler for almindeligt drift- og vedligehold.• Drifts- og vedligeholdelsesvejlednings materialer skal udformes med beskrivelse af omfang af regelmæssig kontrol og eftersyn samt omfang af periodisk vedligeholdelse herunder smøring, motionering, rengøring o.l.• Tilbehørsspecifikationer.• Behandlingsspecifikationer for overfladebehandling.Kravspecifikationen indeholder en beskrivelse af de krav, som gælder for tilbudsgivers leverance.Kravspecifikationen indeholder en beskrivelse af de krav, som gælder for tilbudsgivers leverance . Krav er ikke grundlæggende elementer og kan ændres indtil "Frist for meddeles konkrete supplerende oplysninger eller dokumenter".Kravspecifikationen indeholdende beskrivelser af de ønskelige krav, som kun kan ændres i forbindelse med accept ved besvarelse af spørgsmål og svar, som gælder for tilbudsgivers leverance under aftalen.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Hovedudførelsessted:

Odsherred

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indkøb og levering af 3 slamsuger for Odsherred Forsyning.Indkøb og levering af en slamsuger herunder chassis med tilhørerende opbygning af et slamsugeranlæg. Tilbudsgivers ydelse, chassis og opbygning af slamsugeranlæg, skal opfylde gældende lovgivning og normkrav. Herunder skal tilbudsgiver sikre sig, at slamsugeren er indregistreret og godkendt til brug på danske veje.Alle komponenter skal være CE- mærkede, og slamsugeranlægget skal CE-mærkes som en helhed med tilhørende lovpligtige tekniske dossier. Produktet skal følges af en:• Teknisk dossier• Støjmærkning• Drifts- og vedligeholdelsesvejledning, som skal affattes på dansk og indeholde regler for almindeligt drift- og vedligehold.• Drifts- og vedligeholdelsesvejlednings materialer skal udformes med beskrivelse af omfang af regelmæssig kontrol og eftersyn samt omfang af periodisk vedligeholdelse herunder smøring, motionering, rengøring o.l.• Tilbehørsspecifikationer.• Behandlingsspecifikationer for overfladebehandling.Kravspecifikationen indeholder en beskrivelse af de krav, som gælder for tilbudsgivers leverance.Kravspecifikationen indeholder en beskrivelse af de krav, som gælder for tilbudsgivers leverance . Krav er ikke grundlæggende elementer og kan ændres indtil "Frist for meddeles konkrete supplerende oplysninger eller dokumenter".Kravspecifikationen indeholdende beskrivelser af de ønskelige krav, som kun kan ændres i forbindelse med accept ved besvarelse af spørgsmål og svar, som gælder for tilbudsgivers leverance under aftalen.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Forbehold:Ordregiver forbeholder sig ret til, at annullere udbudsproces og kontrakt, hvis der ikke forekommer godkendelse fra den kommunale myndighed.Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere udbudsprocessen, hvis budgettet overstiger Ordregivers maksimale økonomi på kr. 9.000.000.<br>

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
Hasteprocedure
Begrundelse:

Ordregiver er bekymret for leveringssituationen for Chasséer, da der er kommet flere henvendelser fra leverandører uafhængigt af hinanden, at det kan være svært at skaffe chasseer og kunne levere indenfor minimumsfristen.Indkøb og levering af disse tre slamsugere en vigtig forudsætning for, at Ordregiver kan imødekomme den samfundskritiske ydelse til borgerne i Odsherred Kommune. Risikoen for at markedet ikke kan fremsende et konditionsmæssigt tilbud, i forbindelse med Ordregivers krav om levering før 31.12.2022, ses som en udfordring. Ordregiver vil dermed annullere denne udbudsforretning og genudbyde snarest, hvor senere levering vil være muligt. Hurtigst mulig levering vil stadig blive vægtet højt i det kommende udbud.

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2022/S 017-040134
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse
Den ordregivende myndighed vil ikke tildele yderligere kontrakter på baggrund af forhåndsmeddelelsen ovenfor

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
08/02/2022

Send til en kollega

0.047