Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/36bd06d7-6173-46f5-bdd5-4679bbcc3770/publicMaterial
Udbyder
AffaldVarme Aarhus Genbrug
Opdateringer
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse 2022-04-06 12:00
I stedet for:
Dato: 06-04-2022
Time: 12:00
Læses:
Dato: 20-04-2022
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
I stedet for:
Dato: 06-04-2022
Time: 12:00
Læses:
Dato: 20-04-2022
Time: 12:00
Levering af affaldssystemer kuber
AffaldVarme Aarhus Genbrug
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 40831959
Postadresse: Karen Blixens Boulevard 7
By: Brabrand
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8220
Land: Danmark
Kontaktperson: Frands Vidstein Petersen
E-mail: fvp@affaldvarme.dk
Telefon: +45 41857703
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kredsløb.dk
Del II: Genstand
Levering af affaldssystemer kuber
AffaldVarme Aarhus skal indkøbe nye kuber for at imødekomme de nye sorteringskrav i 2023. Der ønskes en kube, som kan benyttes til alle affaldstyper (papir, pap, tekstil/glas og metal/plast, mad- og drikkekartoner/restaffald/madaffald) og som kan leveres i 2 forskellige volumener.
Aarhus Kommune
AffaldVarme Aarhus udbyder en rammeaftale for indkøb kuber for at imødekomme de nye sorteringskrav i 2023. Der ønskes en kube, som kan benyttes til alle affaldstyper (papir, pap, tekstil/glas og metal/plast, mad- og drikkekartoner/restaffald/madaffald) og som kan leveres i 2 forskellige volumener. Ved kuber forstås lukkede affaldscontainere med indkast, der tømmes med kran.
2 x 12 mdr.
Rammeaftalens forventede værdi: 60.000.000,00 DKK
Rammeaftalens maksimale værdi: 90.000.000,00 DKK
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Omsætning, egenkapital og soliditetsgrad
Omsætning på minimum 20 mio DKK de sidste 3 regnskabsår
Positiv EK de sidste 3 regnskabsår
Soliditetsgrad på minimum 15 de sidste 3 regnskabsår.
Referencer
5 sammenlignelige referencer fra de sidste 3 år.
Del IV: Procedure
Karen Blixens Blvd. 7, 8220 Brabrand
Der vil ikke være adgang til åbning af tilbud
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk