Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=325656&B=SLAGELSE
Udbyder
Slagelse Kommune
Opdateringer
Yderligere oplysninger
Ordregiver har i forbindelse med spørgsmål/svar d. 8. april foretaget ændringer i aftalevilkårene for samtlige deltager, samt afgivet supplerende oplysninger for delaftale afgivet supplerende oplysninger vedrørende hjælpemidler for delaftale 6 og 7.
Desuden har Ordregiver afgivet supplerende oplysninger vedr. antallet af hjælpemidler til delaftale 1, 3, 4 og 5 via en meddelelse d. 21. april 2022.
Udbud af Borgerrettet Kørsel
Slagelse Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188505
Postadresse: Rådhuspladsen 11
By: Slagelse
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4200
Land: Danmark
Kontaktperson: Johanne Lam Rasmussen
E-mail: johra@slagelse.dk
Telefon: +45 58573011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.slagelse.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
Del II: Genstand
Udbud af Borgerrettet Kørsel
Slagelse Kommune byder hermed alle kvalificerede tilbudsgivere velkommen til at deltage i Slagelse Kommunes (herefter ”Ordregiver”) udbud af en række kommunale kørsler inden for bl.a. børne, - unge,- og ældreområdet.
Udbuddet vedrører befordring af borgere for hvem, Slagelse Kommune efter lovgivningen kan og- /eller skal tilbyde befordring. Kørslen foretages primært inden for Slagelse kommune, dog gælder dette udbud også borgere i Slagelse Kommune, som er berettiget til at få kørsel til en anden kommune eksempelvis specialskole, m.m.
Det skal i forbindelse med dette udbud bemærkes, at Ordregiver afviser tilbud, der:
• Indeholder forbehold for eller afvigelser fra udbudsmaterialets krav og betingelser.
• Ikke er vedlagt de dokumenter, der er efterspurgt i udbudsmaterialet.
• Ikke er modtaget korrekt, herunder ikke modtaget rettidigt.
Opgaven er opdelt i 11 delaftaler.
Krav til opgavens udførsel (også for hver delaftale) er nærmere beskrevet i udbuddets kravsspecifikation (udbudsbilag 2).
Der kan afgives kombinationsbud, proceduren herfor er nærmere beskrevet i materialet.
Kombinationsbuddene, vejledning evaluering og tildeling for afgivelse af kombinationsbud er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.
Udbud af Borgerrettet Kørsel
Slagelse
Delaftale 1: Kørsel af skoleelever til Slagelse Kommunes folkeskoler (distriktsskoler), Estimeret kørselsmængde pr. år: 60.864 km
Nærmere beskrivelse af opgaven, krav m.v. fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Kontrakten omfatter 3 optioner på forlængelse af aftalen á 3x1år. Dvs. kontrakten kan løbe 6 år i alt.
Se ovenfor
Vedhæftet som dokument
Delaftale 2: Kørsel af skoleelever til specialklasser, Estimeret kørselsmængde pr. år: 569.936 km.
Nærmere beskrivelse af opgaven, krav m.v. fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Kontrakten omfatter 3 optioner på forlængelse af aftalen á 3x1år. Dvs. kontrakten kan løbe 6 år i alt.
Som beskrevet ovenfor
Delaftale 3: Kørsel af børn & unge til specialskoler, Estimeret kørselsmængde pr. år: 1.258.528 km.
Nærmere beskrivelse af opgaven, krav m.v. fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Kontrakten omfatter 3 optioner på forlængelse af aftalen á 3x1år. Dvs. kontrakten kan løbe 6 år i alt.
Som beskrevet ovenfor
Delaftale 4: Kørsel af borgere med fysiske og/eller psykiske handicap, Estimeret kørselsmængde pr. år: 640.206 km
Nærmere beskrivelse af opgaven, krav m.v. fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Kontrakten omfatter 3 optioner på forlængelse af aftalen á 3x1år. Dvs. kontrakten kan løbe 6 år i alt.
Se ovenfor
Delaftale 5: Kørsel af børnehave - og førskolebørn med specielle behov og sprogbørn til undervisning, Estimeret kørselsmængde pr. år: 94.695 km
Nærmere beskrivelse af opgaven, krav m.v. fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Kontrakten omfatter 3 optioner på forlængelse af aftalen á 3x1år. Dvs. kontrakten kan løbe 6 år i alt.
Se ovenfor
Delaftale 6: Kørsel til dagcentre, Estimeret kørselsmængde pr. år: 87.686 km
Nærmere beskrivelse af opgaven, krav m.v. fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Kontrakten omfatter 3 optioner på forlængelse af aftalen á 3x1år. Dvs. kontrakten kan løbe 6 år i alt.
se ovenfor
Delaftale 7: Kørsel til genoptræning, Estimeret kørselsmængde pr. år: 90.218 km
Nærmere beskrivelse af opgaven, krav m.v. fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Kontrakten omfatter 3 optioner på forlængelse af aftalen á 3x1år. Dvs. kontrakten kan løbe 6 år i alt.
Se ovenfor
Delaftale 8: Kørsel af borgere til Byskovskolen, Ringsted, Estimeret kørselsmængde pr. år: 23.360 km
Nærmere beskrivelse af opgaven, krav m.v. fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Kontrakten omfatter 3 optioner på forlængelse af aftalen á 3x1år. Dvs. kontrakten kan løbe 6 år i alt.
Se ovenfor
Delaftale 9: Kørsel af skoleelever til svømmehal, Estimeret kørselsmængde pr. år: 10.380 km
Nærmere beskrivelse af opgaven, krav m.v. fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Kontrakten omfatter 3 optioner på forlængelse af aftalen á 3x1år. Dvs. kontrakten kan løbe 6 år i alt.
Se ovenfor
Delaftale 10: Kørsel af Slagelse borgere til specialskoler uden for kommunen, Estimeret kørselsmængde pr. år: 54.848 km
Nærmere beskrivelse af opgaven, krav m.v. fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Kontrakten omfatter 3 optioner på forlængelse af aftalen á 3x1år. Dvs. kontrakten kan løbe 6 år i alt.
Som beskrevet ovenfor.
Delaftale 11: Kørsel – særkørsel og sygekørsel
Estimeret kørselsmængde pr. år: 62.660 km
Nærmere beskrivelse af opgaven, krav m.v. fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Kontrakten omfatter 3 optioner på forlængelse af aftalen á 3x1år. Dvs. kontrakten kan løbe 6 år i alt.
Se ovenfor
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Mindstekrav:
- Soliditetsgrad på min. 7 % for regnskabsåret 2020
- Erhvervsansvarsforsikring (eller produkt- og erhvervsansvarsforsikring) på minimum DKK 1.000.000.
Forholdene angives i ESPD'et
Læs nærmere herom i udbudsmaterialet
Minimumskrav:
Angivelse af min. 1 - maksimum 3 referencer for udførsel tilsvarende opgaver. Referencer må ikke være mere end 3 år gamle.
Læs nærmere herom i udbudsmaterialet.
Som angivet i udbudsmaterialet
Del IV: Procedure
Tilbuddet åbnes v. Slagelse Kommune.
Åbningen er lukket for andre end Slagelse Kommunens til åbningen betroede medarbejdere. Tilbudsgiver kan derfor ikke overvære åbningen.
Del VI: Supplerende oplysninger
2028
Kombinationsbud kan ske i 5 forskellige kombinationssammensætninger (Kombinationsbud "A"-"E").
De billigste tilbud på delaftaler henholdsvis kombinationsbud sættes herefter ind i de maksimalt 9 forskellige scenarier.
De 9 scenarier forudsætter, at der er afgivet tilbud på alle 5 kombinationsbud fra en eller flere leverandører. Såfremt der er kombinationsbud, der ikke er afgivet tilbud på, så udgår den/de pågældende scenarie(r), hvor kombinationsbuddet indgår.
Såfremt der er en delaftale, der ikke er afgivet tilbud på, så fjernes delaftalen fra de kombinationer, hvori den indgår.
Den samlede pris for hver af de 9 kombinationer opgøres, og det vil herefter fremgå hvilken kombination der samlet set er den billigste kombination af tilbud for alle delaftaler under ét. Den billigste kombination vinder udbuddet.
Læs mere herom i Udbudsbetingelserne
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
•Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller
tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20
kalenderdage. Dette regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om
prækvalifikation.
•Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens
afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal 45 kalenderdage regnet fra dagen efter
ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. •Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, klagefristen
på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
•Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192),
forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6
måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
•Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen
eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller
forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet
fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
•Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2)
skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har
offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
•Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at
ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en
kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være inden 30
kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk