Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Vindere
(13.06.2022)
Thurah Transport A/S
Ishøj
Udbud af ekstern vognmandskørsel
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Ilias Elaraar
E-mail: g91n@kk.dk
Telefon: +45 29425383
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/173892567.aspx
Del II: Genstand
Udbud af ekstern vognmandskørsel
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på Ekstern vognmandskørsel for Teknik- og Miljøforvaltningen med 4-akslet lastbiler i det omfang Ordregiver ikke selv har tilstrækkelig kapacitet til at løse opgaven. Ordregiver forventer at skulle bruge fra 0 - 6 lastbiler pr. dag, dog er det normale gennemsnit 3-4 biler pr dag.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på Ekstern vognmandskørsel for Teknik- og Miljøforvaltningen med 4-akslet lastbiler i det omfang Ordregiver ikke selv har tilstrækkelig kapacitet til at løse opgaven. Ordregiver forventer at skulle bruge fra 0 - 6 lastbiler pr. dag, dog er det normale gennemsnit 3-4 biler pr dag.
I udbudsmaterialets tilbudsliste har Ordregiver anført det forventede årlige kørselsbehov, udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og kendte fremtidige ændringer.
Københavns Kommune vurdere at der såfremt at anlægsloftet i kommunen hæves, vil der være mulighed for at udgiften på flytning vil stige.
Rammeaftalens anslåede samlede værdi (inklusive optioner) i 4 år er 12 mio. kr.
Rammeaftalens maksimale samlede værdi (inklusive optioner) over 4 år er 20 mio.kr
2x12 måneder
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der stilles krav til egenkapital, soliditetsgrad og omsætning.
Tilbudsgiver skal dokumentere sin økonomiske og finansielle formåen ved fremlæggelse af:
- Revisorerklæring eller revisorpåtegnet årsregnskab om tilbudsgivers egenkapital i det seneste disponible regnskabsår.
- Revisorerklæring eller revisorpåtegnet årsregnskab om tilbudsgivers soliditetsgrad i det seneste disponible regnskabsår.
- Revisorerklæring eller revisorpåtegnet årsregnskab om tilbudsgivers omsætning i det seneste disponible regnskabsår.
Tilbudsgiver skal have en Egenkapital på mindst DKK 200.000 i det seneste
disponible regnskabsår.
Tilbudsgiver skal have en soliditetsgrad på mindst 10 % i det seneste disponible regnskabsår.
Tilbudsgiver skal have en omsætning på minimum DKK 5.000.000 i det seneste disponible regnskabsår.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af en eller flere udelukkelsesgrunde nævnt i Udbudsloven
§§ 135, 136 og 137 stk. 1, nr. 1 og 2, (se herom i udbudsbetingelserne). Tilbudsgiver er
endvidere udelukket fra at deltage i udbuddet, hvis ordregiveren kan påvise, at tilbudsgiver har
begået handlinger, der har ført til domfældelse for overtrædelse af gældende skattelovgivning
inden for det område, hvor virksomheden udøver sit erhverv, i henhold til Udbudslovens § 137,
stk. 1, nr. 3.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk