Fakta om udbudet
Udbyder
Rødovre Kommune
Vindere
(23.03.2016)
Vangskov Bustrafik
Valhøjs Allé 143
2610 Rødovre
Kørsel med børn til specialskoler i Rødovre Kommune.
Rødovre Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Rødovre Kommune
Rødovre Parkvej 150
Att: Torben Bjerre
2610 Rødovre
DANMARK
Telefon: +45 36377074
Mailadresse: udbud@rk.dk
Fax: +45 36377770
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.rk.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 27: Andre tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: I Rødovre Kommune.
NUTS-kode DK012
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 3Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms:interval: mellem 2 800 000 og 3 000 000 DKK
60140000
Beskrivelse af disse optioner: Kontrakten kan forlænges med 12 måneder.
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 1
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Beskrivelse af de særlige vilkår: Den vindende tilbudsgiver forpligter sig, som en del af kontraktgrundlaget, til at efterleve de internationale konventioner, som Danmark har tiltrådt, herunder:
— Tvangsarbejde (ILO-konvention nr. 29 og 105)
— Diskrimination i ansættelsen (ILO-konvention nr. 100. og 111)
— Minimumsalder for ansættelse samt forbud mod og afskaffelse af de værste former for børnearbejde (ILO-konvention nr. 138 og 182)
— Organisationsfrihed og ret til kollektive forhandlinger (ILO-konvention nr. 87, 98 og 135)
— Sikkert og sundt arbejdsmiljø (ILO-konvention nr. 155).
Udelukkelsesforhold.
Deltagelse i udbudsprocessen er udelukket såfremt tilbudsgiver befinder sig i forhold som fremgår af EU's Udbudsdirektiv artikel 45, stk. 1 og stk. 2 litra a), b), c), e) og f). For at godtgøre, at en eller flere af ovennævnte udelukkelsesgrunde ikke er til stede, kan Tilbudsgiver afgive en udfyldt og underskrevet erklæring på tro og love herom.
Tro og love erklæring om indhentning af blank (negativ) børneattest.
Erklæring om tilbudsgivers regnskabsoplysninger, omsætning mv. i de seneste tre disponible regnskabsår afhængig af, hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed. Oplysningerne skal afgives på tro og love og Rødovre Kommune forbeholder sig ret til at efterprøve rigtigheden af dem. Ved sammenslutning af økonomiske aktører (fx et konsortium) skal dokumentation for regnskabsoplysningerne fremsendes tilbuddet for hver af de deltagende aktører i sammenslutningen.
Kopi af police på tilbudsgivers lovpligtige ansvarsforsikring. Har tilbudsgiver ikke en generel ansvarsforsikring, som dækker hele virksomheden, skal der fremsendes kopi af forsikringspolicer for hver enkelt køretøj, der påtænkes benyttet til aftalen.
Beskrivelse af erfaring og ekspertise med den udbudte ydelse, herunder referenceliste med beskrivelse af de betydeligste sammenlignelige kontrakter inden for kørsel, herunder eventuelle kommunale referencer, tilbudsgiver har indgået inden for det udbudte område i løbet af de seneste tre år, med angivelse af kontaktperson, telefonnummer og kontraktens ikrafttrædelsestidspunkt samt eventuelt med angivelse af kontraktens omsætning.
Beskrivelse af tilbudsgivers virksomhed.
Dokumentation for gyldig tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring, jf. lov om buskørsel.
En oversigt over de køretøjer som tilbudsgiver påtænker at indsætte til løsning af opgaven.
Del IV: Procedure
Skal der betales for dokumenterne?: nej
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
Som leverandør til kommunen, skal der så tidligt som muligt inden leverancen/arbejdets udførelse, tages kontakt til Jobcentret i Rødovre Kommune på tlf. +45 36377060, med henblik på at indgå i samarbejde om kommunens beskæftigelses-indsats.
Klagenævnte for udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://klfu.dk
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 6 måneder efter at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort 30 karensdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 12 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. love.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfsst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://kfst.dk