23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 060-156866
Offentliggjort
25.03.2022
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

KomUdbud

Vindere

Delaftale 3 - Kolding Kommune

(11.07.2022)
Universal Flytteforretning A/S
Vejle

Delaftale 1 - Esbjerg Kommune

(11.07.2022)
Universal Flytteforretning A/S
Vejle

Delaftale 5 - Silkeborg Kommune

(11.07.2022)
First Mover Group Denmark ApS
Hvidovre

Levering af flytteforretninger til et antal KomUdbud-kommuner


KomUdbud

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: KomUdbud
By: Odense
NUTS-kode: DK0 Danmark
Land: Danmark
Kontaktperson: Gitte Almind Skou
E-mail: gisko@odense.dk
Telefon: +45 30356206
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://komudbud.dk/
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Esbjerg Kommune
By: Esbjerg
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Land: Danmark
E-mail: gisko@odense.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.esbjerg.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Herning Kommune
By: Herning
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Land: Danmark
E-mail: gisko@odense.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.herning.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Kolding Kommune
By: Kolding
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Land: Danmark
E-mail: gisko@odense.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kolding.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Odense Kommune
By: Odense
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: gisko@odense.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.odense.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Silkeborg Kommune
By: Silkeborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Land: Danmark
E-mail: gisko@odense.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.silkeborg.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Aarhus Kommune
By: Aarhus
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Land: Danmark
E-mail: gisko@odense.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aarhus.dk
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/adac8ee9-d774-4071-978b-cd7280aa3692/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/adac8ee9-d774-4071-978b-cd7280aa3692/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/adac8ee9-d774-4071-978b-cd7280aa3692/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Levering af flytteforretninger til et antal KomUdbud-kommuner

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60000000 Transporttjenester (ikke affaldstransport)
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører levering af flytteforretninger til 6 medlemskommuner af udbudsfællesskabet KomUdbud. Udbuddet er opdelt i delaftaler pr. kommune.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 35 600 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på maksimalt antal delkontrakter: 6
Maksimalt antal delkontrakter, der kan blive tildelt en tilbudsgiver: 6
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1 - Esbjerg Kommune

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000 Transporttjenester (ikke affaldstransport)
60100000 Vejtransport
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Hovedudførelsessted:

Esbjerg Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører indkøb af flytteforretninger til Esbjerg Kommune (Ordregiver). Der er primært tale om flytning af inventar indenfor eller mellem Ordregivers bygninger, alternativt til/fra opmagasineringsstedet. Flytteopgaven omfatter – som udgangspunkt – afhentning af flyttegodset, kørsel samt løs anbringelse af flyttegodset efter Kundens anvisning på den nye plads. Leverandøren skal også kunne stå for ned- og udpakning, af- og påmontering samt nedtagning og opsætning af administrative arbejdspladser. Leverandøren skal ligeledes levere alle produkter og særligt materiel, der skal bruges i forbindelse med en flytning.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40 %
Kvalitetskriterium - Navn: DELKRITERIE til "Kvalitet": Opgaveløsning / Vægtning: 40 %
Kvalitetskriterium - Navn: DELKRITERIE til "Kvalitet": Arbejdsmiljø / Vægtning: 60 %
Pris - Vægtning: 60 %
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 600 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

De i punkt II.2.5 beskrevne tildelingskriterier er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes punkt 7. Kvalitetskriteriet, der vægter 40 %, består af to delkriterier (hhv. opgaveløsning og arbejdsmiljø), der vægter hhv. 40 % og 60 %.

Den i punkt II.2.6 oplyste værdi, er udtryk for den forventede værdi, som beskrevet nærmere i udbudsbetingelsernes punkt 2.1.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 2 - Herning Kommune

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000 Transporttjenester (ikke affaldstransport)
60100000 Vejtransport
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Hovedudførelsessted:

Herning Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører indkøb af flytteforretninger til Herning Kommune (Ordregiver). Der er primært tale om flytning af inventar indenfor eller mellem Ordregivers bygninger, alternativt til/fra opmagasineringsstedet. Flytteopgaven omfatter – som udgangspunkt – afhentning af flyttegodset, kørsel samt løs anbringelse af flyttegodset efter Kundens anvisning på den nye plads. Leverandøren skal også kunne stå for ned- og udpakning, af- og påmontering samt nedtagning og opsætning af administrative arbejdspladser. Leverandøren skal ligeledes levere alle produkter og særligt materiel, der skal bruges i forbindelse med en flytning.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40 %
Kvalitetskriterium - Navn: DELKRITERIE til "Kvalitet": Opgaveløsning / Vægtning: 40 %
Kvalitetskriterium - Navn: DELKRITERIE til "Kvalitet": Arbejdsmiljø / Vægtning: 60 %
Pris - Vægtning: 60 %
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 600 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

De i punkt II.2.5 beskrevne tildelingskriterier er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes punkt 7. Kvalitetskriteriet, der vægter 40 %, består af to delkriterier (hhv. opgaveløsning og arbejdsmiljø), der vægter hhv. 40 % og 60 %.

Den i punkt II.2.6 oplyste værdi, er udtryk for den forventede værdi, som beskrevet nærmere i udbudsbetingelsernes punkt 2.1.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 3 - Kolding Kommune

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000 Transporttjenester (ikke affaldstransport)
60100000 Vejtransport
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Hovedudførelsessted:

Kolding Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører indkøb af flytteforretninger til Kolding Kommune (Ordregiver). Der er primært tale om flytning af inventar indenfor eller mellem Ordregivers bygninger, alternativt til/fra opmagasineringsstedet. Flytteopgaven omfatter – som udgangspunkt – afhentning af flyttegodset, kørsel samt løs anbringelse af flyttegodset efter Kundens anvisning på den nye plads. Leverandøren skal også kunne stå for ned- og udpakning, af- og påmontering samt nedtagning og opsætning af administrative arbejdspladser. Leverandøren skal ligeledes levere alle produkter og særligt materiel, der skal bruges i forbindelse med en flytning.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40 %
Kvalitetskriterium - Navn: DELKRITERIE til "Kvalitet": Opgaveløsning / Vægtning: 40 %
Kvalitetskriterium - Navn: DELKRITERIE til "Kvalitet": Arbejdsmiljø / Vægtning: 60 %
Pris - Vægtning: 60 %
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

De i punkt II.2.5 beskrevne tildelingskriterier er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes punkt 7. Kvalitetskriteriet, der vægter 40 %, består af to delkriterier (hhv. opgaveløsning og arbejdsmiljø), der vægter hhv. 40 % og 60 %.

Den i punkt II.2.6 oplyste værdi, er udtryk for den forventede værdi, som beskrevet nærmere i udbudsbetingelsernes punkt 2.1.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 4 - Odense Kommune

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000 Transporttjenester (ikke affaldstransport)
60100000 Vejtransport
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
Hovedudførelsessted:

Odense Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører indkøb af flytteforretninger til Odense Kommune (Ordregiver). Der er primært tale om flytning af inventar indenfor eller mellem Ordregivers bygninger, alternativt til/fra opmagasineringsstedet. Flytteopgaven omfatter – som udgangspunkt – afhentning af flyttegodset, kørsel samt løs anbringelse af flyttegodset efter Kundens anvisning på den nye plads. Leverandøren skal også kunne stå for ned- og udpakning, af- og påmontering samt nedtagning og opsætning af administrative arbejdspladser. Leverandøren skal ligeledes levere alle produkter og særligt materiel, der skal bruges i forbindelse med en flytning.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40 %
Kvalitetskriterium - Navn: DELKRITERIE til "Kvalitet": Opgaveløsning / Vægtning: 40 %
Kvalitetskriterium - Navn: DELKRITERIE til "Kvalitet": Arbejdsmiljø / Vægtning: 60 %
Pris - Vægtning: 60 %
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 12 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

De i punkt II.2.5 beskrevne tildelingskriterier er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes punkt 7. Kvalitetskriteriet, der vægter 40 %, består af to delkriterier (hhv. opgaveløsning og arbejdsmiljø), der vægter hhv. 40 % og 60 %.

Den i punkt II.2.6 oplyste værdi, er udtryk for den forventede værdi, som beskrevet nærmere i udbudsbetingelsernes punkt 2.1.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 5 - Silkeborg Kommune

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000 Transporttjenester (ikke affaldstransport)
60100000 Vejtransport
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Hovedudførelsessted:

Silkeborg Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører indkøb af flytteforretninger til Silkeborg Kommune (Ordregiver). Der er primært tale om flytning af inventar indenfor eller mellem Ordregivers bygninger, alternativt til/fra opmagasineringsstedet. Flytteopgaven omfatter – som udgangspunkt – afhentning af flyttegodset, kørsel samt løs anbringelse af flyttegodset efter Kundens anvisning på den nye plads. Leverandøren skal også kunne stå for ned- og udpakning, af- og påmontering samt nedtagning og opsætning af administrative arbejdspladser. Leverandøren skal ligeledes levere alle produkter og særligt materiel, der skal bruges i forbindelse med en flytning.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40 %
Kvalitetskriterium - Navn: DELKRITERIE til "Kvalitet": Opgaveløsning / Vægtning: 40 %
Kvalitetskriterium - Navn: DELKRITERIE til "Kvalitet": Arbejdsmiljø / Vægtning: 60 %
Pris - Vægtning: 60 %
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 400 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

De i punkt II.2.5 beskrevne tildelingskriterier er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes punkt 7. Kvalitetskriteriet, der vægter 40 %, består af to delkriterier (hhv. opgaveløsning og arbejdsmiljø), der vægter hhv. 40 % og 60 %.

Den i punkt II.2.6 oplyste værdi, er udtryk for den forventede værdi, som beskrevet nærmere i udbudsbetingelsernes punkt 2.1.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 6 - Aarhus Kommune

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000 Transporttjenester (ikke affaldstransport)
60100000 Vejtransport
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Hovedudførelsessted:

Aarhus Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører indkøb af flytteforretninger til Aarhus Kommune (Ordregiver). Der er primært tale om flytning af inventar indenfor eller mellem Ordregivers bygninger, alternativt til/fra opmagasineringsstedet. Flytteopgaven omfatter – som udgangspunkt – afhentning af flyttegodset, kørsel samt løs anbringelse af flyttegodset efter Kundens anvisning på den nye plads. Leverandøren skal også kunne stå for ned- og udpakning, af- og påmontering samt nedtagning og opsætning af administrative arbejdspladser. Leverandøren skal ligeledes levere alle produkter og særligt materiel, der skal bruges i forbindelse med en flytning.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40 %
Kvalitetskriterium - Navn: DELKRITERIE til "Kvalitet": Opgaveløsning / Vægtning: 40 %
Kvalitetskriterium - Navn: DELKRITERIE til "Kvalitet": Arbejdsmiljø / Vægtning: 60 %
Pris - Vægtning: 60 %
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 16 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

De i punkt II.2.5 beskrevne tildelingskriterier er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes punkt 7. Kvalitetskriteriet, der vægter 40 %, består af to delkriterier (hhv. opgaveløsning og arbejdsmiljø), der vægter hhv. 40 % og 60 %.

Den i punkt II.2.6 oplyste værdi, er udtryk for den forventede værdi, som beskrevet nærmere i udbudsbetingelsernes punkt 2.1.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

-

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal angive 2 sammenlignelige referencer, der ikke er mere end 3 år gamle. Alderen på referencen regnes i forhold til referencens slutdato og tilbudsfristen for dette udbud. Referencens slutdato må således ikke være ældre end 2. maj 2019.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Referencerne skal vedrøre opgaver af samme art, som den udbudte, og således vedrøre en flytning af minimum 20 administrative arbejdspladser. Dette bør specifikt beskrives ved angivelsen af referencen. En administrativ arbejdsplads er defineret som en kontorplads med skrivebord, IT-udstyr samt øvrigt inventar.

Der skal være tale om flytning for en offentlig ordregiver eller en privat virksomhed (erhverv).

Referencerne, som angivet i ESPD’et, anses som endelig dokumentation, og der indhentes ikke yderligere dokumentation herfor.

III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Der henvises til det i udbudsmaterialet vedlagte aftaleudkast inkl. bilag, som vil udgøre aftalegrundlaget for den endelige rammeaftale mellem Ordregiver og den valgte leverandør.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2022/S 032-082029
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 02/05/2022
Tidspunkt: 09:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 02/05/2022
Tidspunkt: 09:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

Foråret 2026

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Dette udbud gennemføres af Odense Kommune på vegne af KomUdbud. KomUdbud er et kommunalt udbudsfællesskab bestående af en række fynske og jyske kommuner. Se eventuelt mere på www.komudbud.dk. De kommuner, der deltager i udbuddet, er angivet under punkt I.1. De er alle at betragte som ordregivere, og de vil hver især indgå en selvstændig aftale med den vindende tilbudsgiver for deres delaftale på baggrund af udbuddet. De enkelte kommuners selvejende institutioner eller kommunale selskaber deltager i udbuddet og er at betragte som ordregivere, hvis de er oplistet i den enkelte kommunes underskriftsbilag (bilag 1) og/eller angivet i udbudsbekendtgørelsen.

Ordregiver vil i dette udbud stille krav om opfyldelse af alle de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
21/03/2022

Send til en kollega

0.063