Fakta om udbudet
Udbyder
FynBus, Midttrafik & Sydtrafik
Vindere
3
(15.04.2022)
Ls Busser ApS
Odense nø
19
(15.04.2022)
Børge Hald
Ørsted
24
(15.04.2022)
MMC SERVICE ApS
Odense NØ
1
(15.04.2022)
Dantaxi4x48 A/S
Bagsværd
4
(15.04.2022)
Munkebo Taxi
Odense NØ Dänemark
30
(15.04.2022)
Morsø Flextrafik K/s
Nykøbing M
26
(15.04.2022)
Flex Fyn ApS
Odense SØ
13
(15.04.2022)
SafeNcare Aps
Nyborg
12
(15.04.2022)
Dybbøl Turist
Sønderborg
25
(15.04.2022)
Reliable Aps.
Odense
18
(15.04.2022)
Jacks
Sydals
10
(15.04.2022)
Byenstaxi Hedensted
Hedensted
32
(15.04.2022)
Sabina ApS
Randers NV
17
(15.04.2022)
E-bus
Ribe
6
(15.04.2022)
MA Flextrafik aps
Horsens
23
(15.04.2022)
dk-taxi
Randers NØ
22
(15.04.2022)
Taxa Syd a.m.b.a.
Odense SØ
29
(15.04.2022)
Vinderup Taxi Aps
Vinderup
21
(15.04.2022)
kalicar ApS
Odense NØ
2
(15.04.2022)
Klaus Høiberg Nielsen
Odense SV
7
(15.04.2022)
Aflex
Skive
15
(15.04.2022)
A. Weddo Flex ApS
Nyborg
8
(15.04.2022)
Alsvognen I/S
Sønderborg
5
(15.04.2022)
Vojens Taxi og Servicetrafik ApS
Vojens
9
(15.04.2022)
Bergholdt A/S
humble
27
(15.04.2022)
TEA STRUER APS
Vinderup
31
(15.04.2022)
Flex Transport
Randers NV
14
(15.04.2022)
Movicare ApS
København S
11
(15.04.2022)
Cabonline Danmark ApS
Grenaa
20
(15.04.2022)
Flexvognen
Toftlund
16
(15.04.2022)
Laursen biler
Aulum
28
(15.04.2022)
tønder taxa
tønder
Profylaksebekendtgørelse - tillæg til kontrakter vedr. FlexGaranti FG7
FynBus, Midttrafik & Sydtrafik
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29979944, 29943176, 29942897
Postadresse: Tolderlundsvej 9
By: Odense C
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Helle Johansen
E-mail: hjo@midttrafik.dk
Telefon: +45 87408234
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c0f5379a-a04a-418b-86ec-adfeb2b59822/homepage
Del II: Genstand
Profylaksebekendtgørelse - tillæg til kontrakter vedr. FlexGaranti FG7
Trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov for en yderligere regulering af prisen i den
periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
1
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
2
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
3
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
4
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
5
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
6
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
7
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
8
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
9
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
10
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
11
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
12
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
13
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
14
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
15
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
16
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
17
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
18
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
19
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
20
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
21
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
22
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
23
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
24
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
25
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
26
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
27
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
28
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
29
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
30
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
31
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
32
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker at prisregulere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov en regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed er offentliggjort fordi trafikselskaberne FynBus, Midttrafik og Sydtrafik ønsker prisregulere yderligere i kontrakterne efter FlexGaranti FG7, da der på grund af de uforudsete stigninger på brændstof er behov for en yderligere regulering af prisen i den periode, hvor stigningerne gør kontrakten betydeligt mere byrdefuld for leverandørerne.
Trafikselskaberne ønsker at regulere via delindekset for diesel i Trafikselskabernes omkostningsindeks. Øvrig delindeks i reguleringen berøres ikke.
Så længe krigen i Ukraine pågår (plus 2 måneder, da dieselindekset er 2 måneder forskudt), sammenlignes dieselindekset hver efterfølgende måned med ’nulpunktet’ i marts 2022. Op til 10% stigning gives ingen kompensation, og der afregnes til timepriserne som pr. 1. marts 2022. Er dieselindekset steget mere end 10% i en måned, kompenseres for den del der ligger over med den vægtede værdi på 17% i omkostningsindekset. Timeprisen reduceres igen, hvis der sker en reduktion i dieselprisen; dog maximalt ned til niveauet, pr. 1. marts 2022.
Det er trafikselskabernes vurdering, at prisreguleringen i kontrakterne kan gennemføres under henvisning til forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 89, stk.. 1. litra c.
Den anførte yderligere prisregulering af kontrakterne vil ikke blive gennemført før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
1
By: Bagsværd
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
2
By: Odense SV
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
3
By: Odense nø
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
4
By: Odense NØ Dänemark
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
5
By: Vojens
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
6
By: Horsens
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
7
By: Skive
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
8
By: Sønderborg
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
9
By: humble
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
10
By: Hedensted
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
11
By: Grenaa
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
12
By: Sønderborg
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
13
By: Nyborg
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
14
By: København S
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
15
By: Nyborg
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
16
By: Aulum
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
17
By: Ribe
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
18
By: Sydals
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
19
By: Ørsted
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
20
By: Toftlund
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
21
By: Odense NØ
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
22
By: Odense SØ
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
23
By: Randers NØ
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
24
By: Odense NØ
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
25
By: Odense
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
26
By: Odense SØ
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
27
By: Vinderup
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
28
By: tønder
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
29
By: Vinderup
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
30
By: Nykøbing M
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
31
By: Randers NV
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
32
By: Randers NV
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Datoen angivet i bekendtgørelsen pkt. V.2.1) er datoen for den tidligste mulige prisregulering.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Trafikselskaberne følger proceduren i klagenævnslovens § 4 (lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud, tilgængelig på www.retsinformation.dk). Tillægget til kontrakten vil ikke blive indgået før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er offentliggjort, jf. klagenævnslovens § 4, stk. 1, nr. 2.
I henhold til klagenævnslovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsreglerne har indgået et tillæg til kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, i tilfælde hvor en ordregiver har fulgt proceduren i § 4, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået et tillæg til kontrakten, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at indgå tillæg til kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i den nævnte periode, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Kontaktoplysning til Klagenævnet for Udbud er angivet i pkt. VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på hjemmesiden angivet i pkt. VI.4.1).
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk