23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 243-441738
Offentliggjort
16.12.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Sundby-Hvorup Boligselskab

Flytning af indbo i forbindelse med midlertidig genhusning.


Sundby-Hvorup Boligselskab

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Sundby-Hvorup Boligselskab
Lindholm Søpark 4
Att: Hilde Hansen
9400 Nørresundby
DANMARK
Telefon: +45 98173066
Mailadresse: hh@sundbyhvorup.dk
Fax: +45 98193660

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.sundby-hvorupboligselskab.dk

Yderligere oplysninger fås her: COWI A/S
Visionsvej 53
Att: Jens Ove Skjærbæk
9000 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 56407730
Mailadresse: jeo@cowi.dk
Fax: +45 56409999
Internetadresse: http://www.cowi.dk

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: COWI A/S
Visionsvej 53
Kontaktpunkt(er): COWI A/S
Att: Jens Ove Skjærbæk
9000 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 56407730
Mailadresse: jeo@cowi.dk
Fax: +45 56409999
Internetadresse: https://www.sundby-hvorupboligselskab.dk/om-boligselskabet/licitation.aspx

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: COWI A/S
Visionsvej 53
Att: Jens Ove Skjærbæk
9000 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 56407730
Mailadresse: jeo@cowi.dk
Fax: +45 56409999
Internetadresse: http://www.cowi.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Andet: almennyttig boligforening
I.3) Hovedaktivitet
Boliger og offentlige faciliteter
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Flytning af indbo i forbindelse med midlertidig genhusning.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Afdeling 7, Engparken, Abildgaardsvej, 9400 Nørresundby.
NUTS-kode
II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Sundby-Hvorup Boligselskab afdeling 7, Engparken, Nørresundby, gennemgår en omfattende renovering. Ud af de i alt 7 blokke skal 2 blokke med i alt 135 lejligheder tilgængelighedsrenoveres. Under renoveringen skal beboerne i en periode på ca. 5-6 måneder genhuses.
Boligselskabet er ansvarlig for genhusning og flytning af beboeres indbo.
135 udflytningslejligheder:

45 — 1 værelses lejlighed á 35-50 m2

5 — 2 værelses lejlighed á 70-80 m2

49 — 3 værelses lejlighed á 66-93 m2

32 — 4 værelses lejlighed á 77-97 m2

4 — 5 værelses lejlighed á 122 m2.

Der er 135 tilbageflytningslejligheder, hvor der er ændret rum antal, men stort set de samme arealer. Efter renoveringen er der elevator i alle 9 opgange.
Alle lejligheder er i stue til 4.sals plan. Flytning omfatter også kælderrum.
Midlertidig genhusningen vil for den største del af beboerne ske internt i afdelingen, med en forholdsvis kort flytteafstand inden for en 10-kilometers radius. Der kan forekomme genhusningsflytninger ud af afdelingen, men også til permanent flytning.
De enkelte beboere skal så vidt muligt selv forestå nedpakning af indbo i lejlighederne. Der vil dog være fysisk svage beboere, som skal have assistance til pakning og udpakning af indbo i lejligheden, hvilket tilkøbes af ordregiver i de enkelte situationer.
Det inventar som ikke skal flyttes med til genhusningslejligheden, skal opmagasineres af flyttefirmaet i den periode, som genhusningen strækker sig over.
Renoveringsperioden strækker sig over ca. 2 år. Flytning sker enkeltvis for hver af de 9 opgange med hver 15 lejligheder og skal gennemføres inden for en frist på 5 dage.
Der gælder en arbejdsklausul om at de ansatte, som leverandøren og dennes eventuelle underleverandører beskæftiger i Danmark med henblik på kontraktens opfyldelse har løn- og ansættelsesforhold, som ikke er mindre gunstige end de løn- og ansættelsesforhold, der i henhold til kollektiv overenskomst, lovgivning eller administrative forskrifter gælder for arbejde af samme art inden for vedkommende fag eller industri på den egn, hvor arbejdet udføres. Der henvises til udbudsbrevet for nærmere beskrivelse af arbejdsklausul.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 63120000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4) Andre særlige vilkår
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Oplysning om firmanavn, adresse, CVR nummer, telefon, mailadresse og kontaktperson med direkte telefonnummer og personlig mailadresse. Herunder oplysning om eventuelle underleverandører eller konsortium partnere.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Oplysning om Bruttofortjeneste, egenkapital og soliditetsgrad/egenkapitalandel for de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Soliditetsgraden skal være mindst 20 % i mindst 2 af de 3 seneste regnskabsår for at komme i betragtning.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Oplysning om antal ansatte.
Oplysning om lagerkapacitet (til brug for evt. opmagasinering) samt metoder til sikring af opmagasineret indbo.
Oplysning om materiel (biler og lifte).
Referencer, der beskriver ansøgers erfaring med løsning af tilsvarende flytte og opmagasinerings opgaver de seneste 5 år.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Der skal fremgå, at der er tilstrækkeligt mandskab til at kunne gennemføre flytteopgave i 2-holds skift, hvis nødvendigt
Lagerkapacitet skal mindst kunne opmagasinere indbo fra 30 lejligheder.
Der lægges vægt på, at der er tilstrækkelig vognkapacitet til transport under alle vejrforhold.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier

1. Pris. Vægtning 60

2. Organisation. Vægtning 20

3. Proces. Vægtning 20

IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
22.1.2016 - 13:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
dage: 60 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.3.8) Åbning af bud
Dato: 22.1.2016 - 13:00

Sted:

COWI A/S, Visionsvej 53, 9000 Aalborg.

Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger

Der er besigtigelse af afdeling 7, Engparken blok 1 og 4 torsdag d. 6.1.2016 kl. 15:00. Tilmelding til besigtigelse skal ske til Jens Ove Skjærbæk senest d. 5. januar via jeo@cowi.dk eller +45 20925512.

Udbudsmateriale er tilgængeligt på Sundby-Hvorup Boligselskabs udbudsportal: https://www.sundby-hvorupboligselskab.dk/om-boligselskabet/licitation.aspx

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klager over prækvalifikation skal indgives inden 20 kalenderdage, regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt underretning til ansøgerne. Klager over udbud skal indgives inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes for dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klager indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11.12.2015

Send til en kollega

0.047