Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/d219b9a1-a648-43d0-a628-2a9612bf193b/publicMaterial
Udbyder
Fællesindkøb Midt
Vindere
Rammeaftale på udførsel af specialkørsel (ad hoc kørsel) for Odder Kommune
(08.08.2022)
Todbjerg City A/S
Sintrupvej 21b
8220 Brabrand
Specialkørsel (ad hoc kørsel) for Odder Kommune
Fællesindkøb Midt
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Rådhustorvet 4
By: Horsens
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8700
Land: Danmark
Kontaktperson: Heidi Backmann Jensen
E-mail: hbaj@fikm.dk
Telefon: +45 76292025
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://fikm.dk/
Del II: Genstand
Specialkørsel (ad hoc kørsel) for Odder Kommune
Udbuddet vedrører kørsel af de af ordregivers borgere, der er bevilliget specialkørsel i henhold til relevant lovhjemmel. Der vil derfor være tale om borgere, som har brug for kørsel, da de på grund af en fysisk og/eller psykisk nedsat funktionsevne ikke selv er i stand til at køre bil, gå eller tage offentlig transport til tilbuddene. Kørslen består primært af ad-hoc kørsel, af børn, unge, voksne og ældre borgere i ikke faste ruter. Kørslen finder som udgangspunkt sted på hverdage i tidsrummet kl. 08.00-16.00 hele året rundt, men der kan i meget begrænset omfang forekomme kørsler uden for dette tidsrum. Tilbudsgiveren skal forvente, at mange af borgerne vil have brug for hjælp til at komme imellem kantsten og afhentnings-/afleveringsstedet, og dermed fx skal følges til/fra hoveddøren og til/fra venteværelset, ligesom at en stor del af borgerne vil benytte rollator eller kørestol.
Odder Kommune
Udbuddet vedrører kørsel af de af ordregivers borgere, der er bevilliget specialkørsel i henhold til relevant lovhjemmel. Der vil derfor være tale om borgere, som har brug for kørsel, da de på grund af en fysisk og/eller psykisk nedsat funktionsevne ikke selv er i stand til at køre bil, gå eller tage offentlig transport til tilbuddene. Kørslen består primært af ad-hoc kørsel, af børn, unge, voksne og ældre borgere i ikke faste ruter. Kørslen finder som udgangspunkt sted på hverdage i tidsrummet kl. 08.00-16.00 hele året rundt, men der kan i meget begrænset omfang forekomme kørsler uden for dette tidsrum. Tilbudsgiveren skal forvente, at mange af borgerne vil have brug for hjælp til at komme imellem kantsten og afhentnings-/afleveringsstedet, og dermed fx skal følges til/fra hoveddøren og til/fra venteværelset, ligesom at en stor del af borgerne vil benytte rollator eller kørestol.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal være i besiddelse af
Enten:
o Gyldig tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring i henhold til lov nr. 1538 af 19.12.2017 eller kunne fremvise bindende tilsagn om opnåelse af en sådan tilladelse
Eller:
o Gyldig fællesskabstilladelse i henhold til LBK nr. 1050 af 12.11.2012, eller kunne fremvise bindende tilsagn om opnåelse af en sådan tilladelse.
Eller:
o Gyldig taxatilladelse efter LBK nr. 107 af 30.01.2013 eller Lov nr. 1538 af 19.12.2017 eller kunne fremvise bindende tilsagn om opnåelse af en sådan tilladelse.
Der stilles ikke krav til tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen.
Tilbudsgiver har relevant erfaring inden for de seneste 3 år regnet fra tidspunktet for tilbudsfristen.
Mindst én sammenlignelig reference. Med en sammenlignelig reference forstås aftaler vedrørende visiteret kørsel af unge og voksne i et kørselsmønster, der ikke er præget af fast kørsel.
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang til at overvære åbning af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Opgavemængde:
Genoptræning efter Sundhedsloven og træning efter Serviceloven: ca. 60 borgere pr. måned, og i alt ca. 480 kørsler pr. måned, svarende til anslået 16.300 kørsler i aftaleperioden og maksimalt 20.000 kørsler i aftaleperioden.
Kørsel af borgere til afprøvning af hjælpemidler: Anslået DKK 40.000,- årligt, svarende til anslået 113.500 DKK i aftaleperioden og maksimalt 142.000 DKK i aftaleperioden.
Kørsel af borgere til alment praktiserende læge: ca. 70-110 kørsler, dvs. i alt mellem 140-220 ture med en borger pr. måned, svarende til anslået 7.500 ture i aftaleperioden og maksimalt 9.350 ture i aftaleperioden.
Kørsel af borgere til speciallæge: ca. 7-14 borgere, dvs. i alt mellem 14-28 ture med en borger pr. måned, svarende til anslået 900 ture i aftaleperioden og maksimalt 1.100 ture i aftaleperioden.
Sygetransport til og fra skole: ca. 10-15 børn og unge om året, svarende til anslået 40 børn og unge i aftaleperioden og maksimalt 50 børn i aftaleperioden.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk