Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 16-06-2022
Time: 12:00
Læses:
Dato: 16-06-2032
Time: 12:00
Kørsel for udflytterbørnehaver - Dynamisk Indkøbssystem
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Símun Petur Eið
E-mail: dw9a@kk.dk
Telefon: +45 33663366
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/178968676.aspx
Del II: Genstand
Kørsel for udflytterbørnehaver - Dynamisk Indkøbssystem
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at etablere et dynamisk indkøbssystem til indkøb af levering af kørsel for udflytterbørnehaver for Københavns Kommune.
Kørslen omfatter kørsel med børn i alderen 2 år og 10 måneder op til 6 år. Kørslen omfatter kørsel på hverdage tur/retur fra børnehavernes opsamlingssted til udflyttersted, som er beliggende enten i Københavns Kommune eller i en anden kommune. Der vil være behov for kørsel ca. 220 dage om året.
Der er behov for følgende busstyper: busser med op til 30 pladser, busser med op til 48 pladser, busser med op til 58 pladser, busser med over 58 pladser.
Det dynamiske indkøbssystem omfatter alle København Kommunes udflytterbørnehaver. Enkelte ruter består af kørsel til og fra to eller flere institutioner. Antal ruter kan ændres i indkøbssystemets løbetid.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Erhvervsansvarsforsikring
- Ansøgers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller omsætning i det seneste disponible regnskabsår
- Egenkapital i det seneste disponible regnskabsår
- Ansøgers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum DKK 10.000.000 DKK
- Ansøgers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum DKK 6.000.000 DKK (ekskl. moms)
- Ansøger skal have en positiv egenkapital i det seneste disponible regnskabsår
- Tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring
- Referencer
- Ansøger skal have tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring
- Ansøger skal som kontrakthaver, ikke som underleverandør, have præsteret minimum 3 leveringer af tjenesteydelser, der er udført inden for de seneste 3 år, omfattende kørsel af børnehavebørn.
Hver reference skal indeholde:
- Beskrivelser af de præsterede ydelser
- Værdien for hele de præsterede ydelser
- Tidspunkt for udførelsen (dato for start og slut)
- Aftalepart (med navn og kontaktoplysninger - telefonnummer eller mailadresse)
Der stilles følgende mindstekrav til referencerne:
- At de skal være udført inden for de seneste 3 år regnet fra afgivelsen af ansøgningen om optagelse
- Minimum én af referencerne skal være en offentlig kunde
- Minimum én af referencerne skal have en værdi på over ½ mio. kr.
Del IV: Procedure
Det fremgår af opfordringsskrivelsen til de enkelte miniudbud om elektronisk auktion anvendes
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af en eller flere udelukkelsesgrunde nævnt i Udbudsloven §§ 135, 136 og 137 stk. 1, nr. 1, 2. (se herom i udbudsbetingelserne). Tilbudsgiver er endvidere udelukket fra at deltage i udbuddet, hvis ordregiveren kan påvise, at tilbudsgiver har begået handlinger, der har ført til domfældelse for overtrædelse af gældende skattelovgivning inden for det område, hvor virksomheden udøver sit erhverv, i henhold til Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3.
Ved optagelse i det dynamiske indkøbssystem, skal ansøger fremsende dokumentation for overholdelse af udelukkelsesgrunde og egnethed.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk