Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Bornholms Regionskommune
Vindere
Udbud af lokalrutekørsel rute 9 til Bornholms Regionskommune
(26.08.2022)
Gudhjem Bus ApS
Hentregårdsvej 4
3751 Østermarie
Udbud af lokalrutekørsel rute 9 til Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 26696348
Postadresse: Ullasvej 23
By: Rønne
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 3700
Land: Danmark
Kontaktperson: Anette Edvardsen
E-mail: anette.edvardsen@brk.dk
Telefon: +45 56921040
Fax: +45 56920001
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/179789785.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.brk.dk/
Del II: Genstand
Udbud af lokalrutekørsel rute 9 til Bornholms Regionskommune
Udbuddet gennemføres med henblik på at indgå kontrakt vedrørende kørsel af rute 9 for at sikre kørsel til Bornholms Regionskommune.
Der udbydes følgende pakke:
Pakke Rute Hjemsted Antal timer pr. år
10 9 Aakirkeby 973,67
For nærmere beskrivelse af den udbudte pakke, henvises der til Bilag 3 - Oversigt.
Tilbudsgiver skal i Bilag 2 - Tilbudsprisliste angive sin timepris samt Busafhængige omkostninger for den udbudte pakke. Den totale sum for pakken = timepris x antal timer + Busafhængige omkostninger vil blive benyttet under evaluering af kriteriet Pris. I Bilag 2 er der en udfyldelsesvejledning.
Kontrakten træder i kraft den 1. september 2022 og udløber den 31. juli 2025.
Ordregiver har en option på at kunne forlænge kontrakterne i alt op til 2 gange af hver 12 måneder. Meddelelse om forlængelse vil ske senest 3 måneder før kontraktudløb. Såfremt optionen ikke ønskes benyttet, udløber kontrakterne automatisk ved udløbsdato.
Ordregiver har en option på at kunne forlænge kontrakterne i alt op til 2 gange af hver 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers egenkapital
Under øvrige økonomiske og finansielle krav skal Tilbudsgiver oplyse, hvis der i det seneste års aflagte årsregnskab har været revisorpåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
Tilbudsgivers egenkapital skal være positiv i hvert af de to seneste afsluttede regnskabsår
Det seneste års aflagte årsregnskab må ikke indeholde en revisionspåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
tilbudsgivere, som befinder sig i en af de frivillige udelukkelsesgrunde nævnt i udbudslovens § 137, nr. 1 - 3 og nr. 6 - 7, vil blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til den udbudte kontrakt.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk