Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=qlpkngomdd
Udbyder
Boligselskabet DFB v. Domea.dk Afdeling 93-09
Vindere
Flytteudbud - Boligselskabet DFB, afdeling 93-09, Prags Boulevard
(20.12.2022)
Bryde og Sønner A/S
2740 Skovlunde
Flytteudbud - Boligselskabet DFB, afdeling 93-09, Prags Boulevard
Boligselskabet DFB v. Domea.dk Afdeling 93-09
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: CVR nr. 14916091
Postadresse: Dalslandsgade 10-48
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Nathalie Marstrand
E-mail: natm@kubenman.dk
Telefon: +45 40166313
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.domea.dk
Del II: Genstand
Flytteudbud - Boligselskabet DFB, afdeling 93-09, Prags Boulevard
Den udbudte opgave indebærer flytning af indbo for 268 boliger i Boligselskabet DFB, afdeling 93-09, Prags Boulevard i København, i forbindelse med renovering af bebyggelsen.
De 268 boliger skal ryddes for alt indbo, som enten skal flyttes til genhusningsbolig (pavillon eller anden bolig i Storkøbenhavn) eller i depot, og indbo skal flyttes tilbage igen, når beboerne flytter tilbage til deres bolig.
Opbevaring af indbo i depot skal ske med adgangsmulighed for beboerne.
Udbuddet af kontrakten gennemføres som et udbud med forhandling i overensstemmelse med §§ 61-66 i Udbudsloven. Der ydes ikke vederlag til tilbudsgiver for deltagelse i forhandling. Der afholdes som udgangspunkt ét forhandlingsmøde pr. tilbudsgiver. Ordregiver forbeholder sig ret til at udvide forhandlingsforløbet med en eller flere forhandlingsrunder. Ordregiver forbeholder sig retten til at tildele på baggrund af det indledende tilbud.
Såfremt flere end 3 ansøgere opfylder ordregivers krav til egnethed, udvælger ordregiver de 3
bedste ansøgere. Ved vurderingen heraf vil der blive lagt vægt på erfaring med lignende opgaver.
Følgende tillægges positiv vægt ved vurdering af referencernes relevans:
At ansøger har erfaring med flytning af indbo for et lignende antal boliger
At ansøger har erfaring med flytning i forbindelse med genhusning af beboere
At ansøger har erfaring med at håndtere kontakt med de beboere, som skal have flyttet indbo
At ansøger har erfaring med at håndtere adgang til indbo i depot
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal i ESPD Del IV, B, boks ”gennemsnitlig årsomsætning” oplyse ansøgers samlede omsætning for de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Ansøger skal i ESPD Del IV, B, boks ”Finansielle nøgletal” oplyse ansøgers soliditetsgrad for hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Ansøger skal i ESPD Del IV, B, boks ”Egenkapital” oplyse ansøgers egenkapital for hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Ansøger skal have en gennemsnitlig omsætning på mindst 8 mio. DKK ekskl. moms i hvert af de seneste tre regnskabsår.
Ansøger skal have en gennemsnitlig soliditetsgrad (egenkapital/balancesum x 100) på mindst 8 % i hvert af de seneste tre regnskabsår.
Ansøger skal have en positiv egenkapital i hvert af de seneste tre regnskabsår
Ansøger skal i ESPD Del IV, C, boks ”Teknisk og faglig formåen” oplyse følgende:
Tre referencer med beskrivelse af de betydeligste lignende opgaver, som ansøger helt eller delvist har udført i de seneste 3 år, med angivelse af:
a) Samlet opgavesum i DKK.
b) Udførelsesperiode
c) Ansøgers rolle og ydelse
d) Ordregiver
e) Kort beskrivelse af opgaven. Følgende bør angives:
- Mængde af indbo som skulle flyttes, eks. antal boliger eller type og omfang for flyttegods
- Transport, altså hvor langt skulle flyttegods transporteres og om det evt. skulle afleveres ved depot.
Opgaven kan være både gennemført eller igangværende, men hvis opgaven er gennemført, skal den være udført indenfor de seneste 3 år. Der må maksimalt angives 3 referencer inkl. referencer
fra andre virksomheder, som ansøger baserer sig på. Referencer herudover vil ikke blive taget i betragtning.
Det er tilladt at vedlægge supplerende bilag med referencer. Hver reference ønskes begrænset til 2 A4-sider.
Tilbudsgiver skal være medlem af Dansk Møbeltransport Forening (DMF).
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
By: København
Land: Danmark
Klage over prækvalifikation skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage efter, at ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 7, stk. 1, i Lov for Klagenævnet for Udbud. Klage over tildeling skal ske senest 45 dage efter tildelingens annoncering i TED. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har foretaget underretning. Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Lov om Klagenævnet for Udbud er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnte for Udbud herom. Klager skal skriftligt informere den ordregivende myndighed om indgivet klage senest samtidig med, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud. Klagen skal angive, om den er indgivet i standstill-perioden. Hvis klagen ikke indgives i standstill-perioden, skal det angives, om der er anmodet om opsættende virkning. Klage skal vedlægges et klagegebyr på DKK 20.000. Vejledning om klage til Klagenævnet for Udbud findes på Klagenævnet for udbuds hjemmeside, jf. Udbudsbekendtgørelsen afsnit VI.4.1)
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk