23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 249-456147
Offentliggjort
28.12.2015
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Trafikselskabet Movia

Vejtransport


Trafikselskabet Movia

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/17/EF

Del I: Ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Trafikselskabet Movia
Gl. Køge Landevej 3
Att: Emil Susgaard Mouritzen
2500 Valby
DANMARK
Telefon: +45 36131634
Mailadresse: emo@moviatrafik.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for ordregiveren: www.moviatrafik.dk

Elektronisk adgang til oplysninger: https://www.ethics.dk/asp4/qualify/movia_1301_20151208.nsf

Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: https://www.ethics.dk/asp4/qualify/movia_1301_20151208.nsf

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter til et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Hovedaktivitet
Andet: transport med bybane, sporvogn, trolleybus eller bus
I.3) Kontrakt indgås på andre ordregiveres vegne
Ordregiveren indkøber på andre ordregiveres vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Ordregiverens betegnelse for kontrakten:
FR7 — Udbud af Flextrafik Rute.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse

NUTS-kode DK02

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Dette udbud af Flextrafik Rute omhandler specialkørsel af børn, unge og øvrige borgere til skoler, beskyttede værksteder, dagtilbud og lign., hvor der foreligger et fast kørselsmønster. Udbuddet er opdelt i 42 delaftaler om kørsel i Region Hovedstaden. Den samlende mængde kørselsmængde i de 42 delaftaler vurderes at være ca. 54.500 timer pr. år af ca. 1000 brugere/elever. Der vil være mulighed for at afgive tilbud på en eller flere delaftaler, men ikke alle. Hvilket vil være defineret nærmere i udbudsbetingelserne. Løbetiden og forlængelse af kontrakterne varierer som følger:
Delaftale 1-11 og 13- 23 har en kontaktlængde på 48 måneder med option på forlængelse på 4 gange á 6 måneder.
Delaftale 12 og 24-37 har en kontaktlængde på 12 måneder med option på forlængelse på 2 gange á 6 måneder.
Delaftale 38-42 har en kontaktlængde på 38 måneder med option på forlængelse på 4 gange á 6 måneder.
I ferieperioder vil der være enkelte skoler, som er helt lukket. På handicapinstitutioner og på skoler med Skole Fritids Ordning (SFO) vil der i ferieperioder normalt forekomme reduceret kørsel.
Alle chauffører skal inden de indgår i driften til dette udbud skal både have gennemgået, og kunne dokumentere et bestået anerkendt kursus i befordring af bevægelseshæmmede (BAB).
Der kan være enkelte kørestolsbrugere blandt eleverne/brugerne, og der er generelt tale om elever/brugere, som kræver særlig opmærksomhed, hvorfor chaufføren skal kunne tale, læse og forstå dansk tilstrækkeligt godt til at kommunikere ubesværet med eleverne/brugerne, ligesom chaufføren skal have forståelse for sproglige barrierer hos elever/brugere og være imødekommende overfor andet eller mangelfuldt sprog.
Det er et generelt krav, at chaufførerne har forståelse for og accept af elev-/brugergruppen og er uddannet til de særlige opgaver, som ansvaret for kørsel med handicappede indebærer. Der forudsættes en udpræget modenhed og handlekraft samt evnen til at bevare overblikket i pressede situationer.
Operatøren skal indhente straffeattest for chaufførerne. På samme måde skal operatøren indhente børneattest for sine chauffører, inden disse beskæftiges med kørslen med de elever/brugere, som dette udbud omhandler.
Nogle elever/brugere kræver fast chaufførteam, nogle faste chauffører og nogle elever/brugere skal køres solo. Det forventes at operatørerne kan tilvejebringe nødvendig kapacitet til at levere såvel fast chauffør/team som nødvendigt antal solokørselsvogne.
På enkelte institutioner skal der leveres vogne med »selepuder og/eller barnestole« som indkøbes af operatøren men betales via kontrakten.
Operatøren skal kunne varetage ruteplanlægning og kommunikationen med institutioner, forældre/pårørende på et højt serviceniveau, således at kørslen udføres efter gældende servicekriterier og i forhold til de enkelte institutioners krav til kørslens udførelse.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60130000, 60112000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.1.8) Oplysninger om delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Kørsel med ca. 1000 brugere/elever til og fra ca. 76 institutioner (fordelt på 42 delkontrakter).
Dette kan ændre sig i kontraktperioden fra skoleår til skoleår, ligesom der kan ske justeringer i perioden frem til kontraktstart.
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: I Delaftale 1-11 og 13- 23 kan kontraktperioden forlænges med op til 2 år, hvilket omfatter option på forlængelse med 4 gange á 6 måneder.
I Delaftale 12 og 24-37 kan kontraktperioden forlænges med op til 1 år, hvilket omfatter option på forlængelse med 2 gange á 6 måneder.
I Delaftale 38-42 kan kontraktperioden forlænges med op til 2 år, hvilket omfatter option på forlængelse med 4 gange á 6 måneder.
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Daghjemmet Æblehaven — Brøndby Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Daghjemmet Æblehaven.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 20 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 2 Betegnelse: Værestedet Møllehuset og Værestedet Strandstuen — Brøndby Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Værestedet Møllehuset og Værestedet Strandstuen.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60130000, 60112000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 14 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 3 Betegnelse: Dagcenter Oasen — Brøndby Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Dagcenter Oasen.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 7 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 4 Betegnelse: Træningscenter Brøndby- Brøndby Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Træningscenter Brøndby.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 8 til 15 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 5 Betegnelse: Brøndby Øster Skole (FONOLOGI, Lunten og Bredager) — Brøndby Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Brøndby Øster Skole — FONOLOGI, Brøndby Øster Skole — Lunten og Brøndby Øster Skole — Bredager.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 33- 35 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 6 Betegnelse: Brøndby Str. Skolen, Indskoling og Udskoling — Brøndby Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Brøndby Str. Skole — Indskoling og Brøndby Str. Skole — Udskoling.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 7 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 7 Betegnelse: Brøndby Vester Skolen — Kroagervej og Tornehøj — Brøndby Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Brøndby Vester Skolen — Kroagervej og Brøndby Vester Skolen — Tornehøj.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 30 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 8 Betegnelse: Basen Skole — Brøndby Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Basen Skole.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 2-4 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 9 Betegnelse: Børnehuset Uglebo og Børnehuset Nattegalen — Brøndby Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Børnehuset Uglebo og Børnehuset Nattegalen.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 12 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 10 Betegnelse: Baltorpskolen afd. Rugvænget og afd. Grantofte — Ballerup Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Baltorpskolen afd. Rugvænget og afd. Grantofte.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 59 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 11 Betegnelse: Hedegårdskolen og Lundebjergskolen — Ballerup Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Hedegårdskolen og Lundebjergskolen.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 16 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 12 Betegnelse: Globen Afd. Solstrålerne — Ballerup Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Globen Afd. Solstrålerne.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 6 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 1 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 13 Betegnelse: Dagcenter Hvissinge, Glostrup skole afd. Vestervang, Glostrup Skole afd. Nordvang — Glostrup Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Dagcenter Hvissinge, Glostrup skole afd. Vestervang og Glostrup Skole afd. Nordvang.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 41-46 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 14 Betegnelse: Blindenetværket — Gentofte Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Blindenetværket.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 7 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 15 Betegnelse: Søgårdsskolen — Gentofte Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Søgårdsskolen.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 7 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 16 Betegnelse: Buddinge Skole — Gladsaxe Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Buddinge Skole.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 2 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 17 Betegnelse: Søborg Skole — Gladsaxe Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Søborg Skole.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 14 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 18 Betegnelse: Grønnemose Skole — Gladsaxe Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Grønnemose Skole.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 23 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 19 Betegnelse: Gl. Hjortespring Skole — Herlev Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Gl. Hjortespring Skole.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 14 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 20 Betegnelse: Dronninggårdskolen — Rudersdal Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Dronninggårdskolen.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 14 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 21 Betegnelse: Valhøj Skole — Rødovre Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Valhøj Skole.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000, 60130000, 60100000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 8 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 22 Betegnelse: Kastrupgårdskolen — Tårnby Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Kastrupgårdskolen.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000, 60130000, 60100000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 9 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 23 Betegnelse: Tårnbygårdsskolen — Tårnby Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Tårnbygårdsskolen.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 11 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 24 Betegnelse: Aktivitetscentre Oasen, Daghjem Strandmarkshave, Værested for Demente — Hvidovre Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Aktivitetscentre Oasen, Daghjem Strandmarkshave og Værested for Demente.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 50 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 1 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 25 Betegnelse: Engstrandskolen (læsecenter), Dansborgskolen — Hvidovre Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Engstrandskolen (læsecenter) og Dansborgskolen.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 2 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 1 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 26 Betegnelse: Præstemoseskolen (C-klasse), Langhøjskolen, Holmgårdsskolen, Sporet, Gungehusskolen (E-klasse) — Hvidovre Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Præstemoseskolen (C-klasse), Langhøjskolen, Holmgårdsskolen, Sporet og Gungehusskolen (E-klasse).
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 29-33 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 1 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 27 Betegnelse: Daghjemmet Humlebien — Albertslund Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Daghjemmet Humlebien.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 15 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 1 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 28 Betegnelse: Herstedøster skole — Albertslund Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Herstedøster skole.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 13-20 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 1 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 29 Betegnelse: Herstedvester Skole, Herstedlund Skole — Albertslund Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Herstedvester Skole og Herstedlund Skole.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 3 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 1 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 30 Betegnelse: Egelund Skole — Albertslund Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Egelund Skole.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 4 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 1 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 31 Betegnelse: Børnehaven Søndergården — Albertslund Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Børnehaven Søndergården.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 9 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 1 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 32 Betegnelse: Balsmoseskolen, Boeagerskolen, Ganløse skole, Lærkeskolen, Stengårdskolen — Egedal Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Balsmoseskolen, Boeagerskolen, Ganløse skole, Lærkeskolen og Stengårdskolen.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 41 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 1 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 33 Betegnelse: Læsekompetencecentret, Kommunikationscenter for udvikling, læring og trivsel (CULT) — Egedal Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Læsekompetencecentret og Kommunikationscenter for udvikling, læring og trivsel (CULT).
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 28 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 1 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 34 Betegnelse: Søagerskolen, Toftehøjskolen, Lærkeskolen/Ganløse skole, Slagslunde skole/Ganløse skole — Egedal Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Søagerskolen, Toftehøjskolen, Lærkeskolen/Ganløse skole og Slagslunde skole/Ganløse skole.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 140-150 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 1 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 35 Betegnelse: Aktivitetscentret og Demensdagcentret, Egedal Kommunes bo og aktivitetscenter afd. Skelhøj — Egedal Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Aktivitetscentret og Demensdagcentret og Egedal Kommunes bo og aktivitetscenter afd. Skelhøj.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 48 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 1 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 36 Betegnelse: TV Glad
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra TV Glad.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 2 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 1 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 37 Betegnelse: Grennesminde
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Grennesminde.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 2 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. oktober 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 1 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 38 Betegnelse: CSU Egedammen — Hillerød Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra CSU Egedammen.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 44 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 38 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. juli 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 39 Betegnelse: Fredensborg Skole, Fredensborg Skole afd. Karlebo, Endrupskolen — Fredensborg Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Fredensborg Skole, Fredensborg Skole afd. Karlebo og Endrupskolen.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 68 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 38 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. juli 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 40 Betegnelse: Humlebæk Skole, Langebjergskolen, Nivå Skole afd. Syd, Nivå Skole afd. Nord — Fredensborg Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Humlebæk Skole, Langebjergskolen, Nivå Skole afd. Syd og Nivå Skole afd. Nord.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 26 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 38 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. juli 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 41 Betegnelse: Gribskov Specialbørnehave — Gribskov Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra Gribskov Specialbørnehave.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 4 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 38 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. juli 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.
Delaftale nr.: 42 Betegnelse: A-Huset i Hørsholm — Hørsholm Kommune
1) Kort beskrivelse:
Kørsel af brugere/elever til og fra A-Huset i Hørsholm.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

3) Mængde eller omfang:
Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 4-10 brugere/elever på hverdage.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 38 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Kontraktstart er den 1. juli 2016. Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
En anfordringsgaranti svarende til 5 % af den ved kontraktindgåelsen estimerede årlige kontraktsum.
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Enkeltvirksomheder og sammenslutninger af virksomheder kan prækvalificeres. Såfremt kontrakten tildeles en sammenslutning af virksomheder, skal deltagerne påtage sig solidarisk hæftelse og udpege en befuldmægtiget.
III.1.4) Andre særlige vilkår:
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Ansøgere, der ønsker at komme i betragtning som tilbudsgivere, skal indgive nedennævnte oplysninger.
Ansøgere, der ikke afgiver nedennævnte minimumsoplysninger, kan ikke prækvalificeres og vil dermed ikke blive anmodet om at indgive tilbud.
Ordregiver vil af ressourcemæssige årsager begrænse antallet af prækvalificerede ansøgere, der vil blive anmodet om at indgive tilbud. Ordregiver vil således opfordre maksimalt 30 prækvalificerede ansøgere til at indgive tilbud. Hvis antallet af ansøgere, der opfylder de dokumentationskrav, der stiiles i afsnit lll.2.2) og lll.2.3) overstiger 30, vil Movia udvælge de 30 operatører til at afgive tilbud på den udbudte kørsel, som har de bedste og mest relevante referencer i forhold til den type kørsel, som udbuddet omfatter.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: 1) Tro og love-erklæring om udelukkelsesgrundene i henhold til Europa-Parlamentets og Rådets direktiv nr. 2004/18/EF af 31.3.2004, art. 45, stk. 1, og art. 45, stk. 2, litra a-c og e-f. (Inden indgåelse af kontrakt kan den ordregivende myndighed kræve dokumentation for ovennævnte i form af en serviceattest, udstedt af Erhvervs- og Selskabsstyrelsen eller tilsvarende fra kompetent myndighed fra ansøgers hjemland). Skabelon indgår i det elektroniske følgebrev.
2) Tro og love-erklæring om ubetalt forfalden gæld til det offentlige, jf. lov 336 af 13.5.1997. Skabelon indgår I det elektroniske følgebrev.
3) Dokumenterede oplysninger om ansøgers økonomi ved fremsendelse af det seneste afsluttede og reviderede årsregnskab.
4) Erklæring fra pengeinstitut eller kautionsforsikringsselskab indeholdende et forhåndstilsagn om, at der kan stilles en garanti på minimum 100.000,00 DDK i tilfælde af indgåelse af kontrakt.
5) Dokumentation for relevante erhvervsansvarsforsikringer.
6) Oplysning om hensyntagen til arbejdspladsbeskyttelse samt arbejdsforhold i øvrigt på det sted, hvor ydelsen skal præsteres.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: 1) Oplysninger om ansøgers organisation, antal ansatte og kapacitet.
2) Referenceliste over de maksimalt 5 betydeligste tilsvarende opgaver inden for de seneste 3 år. Referencerne bør angive størrelse af kunden med kontaktoplysninger, tidspunkt, værdi og størrelse af kontrakten, som referencen vedrører. Movia forbeholder sig ret til kontrol af oplysningerne og til at kontakte angivne referencer. Standard skema til udfyldelse af referencer kan revireres på den under pkt. l.1) anførte e-mailadresse. Ansøgeren opfordres til at rekvirere dette standardskema.
3) Dokumentation for besiddelse af de nødvendige tilladelser til erhvervsmæssig personbefordring eller dokumentation for at disse kan opnås i tilfælde af indgåelse af kontrakt.
4) Oplysninger om eventuelle underleverandører på opgaven og hvilke dele af kontrakten, der tænkes givet i underentreprise.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: ja
Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse: Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse: Tjenesteydelsen skal udføres i overensstemmelse med dansk lovgivning om erhvervsmæssig personbefordring og kræver, at tjenesteyderen er i besiddelse af de hertil hørende nødvendige tilladelser.
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Begrænset
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, som er anført i specifikationerne eller i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos ordregiveren:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter (med undtagelse af dynamiske indkøbssystemer)
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
15.2.2016 - 12:00
IV.3.5) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.7) Åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK

VI.4.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, regnet fra dagen efter dagen, hvor ordregiver har underrettet alle ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Klager skal senest samtidig underrette ordregiver om, at klage er indsendt til Klagenævnet for Udbud.
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
21.12.2015

Send til en kollega

0.062