Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/adf5233a-e625-4bc5-8cde-040e71ef50e1/publicMaterial
Udbyder
MOVIA
Vindere
(24.01.2023)
Dantaxi4x48 A/S
Bagsværd
(24.01.2023)
NORDIAN ApS
Herlev
(24.01.2023)
Taxa 4x35
Vanløse
(24.01.2023)
dk-taxi
Randers NØ
(24.01.2023)
Holbæk Taxa ApS
Holbæk
(24.01.2023)
Taxa Lolland
Nakskov
(24.01.2023)
Næstved Taxa
Næstved
FV12V Udbud af Flextrafik Variabel - Vogngrupper
MOVIA
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 29896569
Postadresse: Gammel Køge Landevej 3
By: Valby
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Kontaktperson: Søren Brøgger Kock
E-mail: sbk@moviatrafik.dk
Telefon: +45 36131692
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/adf5233a-e625-4bc5-8cde-040e71ef50e1/homepage
Del II: Genstand
FV12V Udbud af Flextrafik Variabel - Vogngrupper
Der forventes at blive kørt ca. 200.000. ture om året af den form for kørsel der udføres i Flextrafik.
For at kunne opretholde forsyningen af disse ydelser i spidsbelastningsperioder – og samtidig sikre en rentabel kollektiv trafik – anses det for værende nødvendigt at søge aftaler omfattende i alt max. 1000 vogne med hjemzone i Region Sjælland og max.1000 vogne med hjemzone i Region Hovedstaden til at sikre forsyningssikkerheden i den kommende kontraktperiode.
Den udbudte kørsel er variabel, hvilket betyder, at Movia ikke garanterer nogen fast mængde af kørsel til den enkelte operatør, der indgås kontrakt med.
Der forventes at blive kørt ca. 200.000. ture om året af den form for kørsel der udføres i Flextrafik.
For at kunne opretholde forsyningen af disse ydelser i spidsbelastningsperioder – og samtidig sikre en rentabel kollektiv trafik – anses det for værende nødvendigt at søge aftaler omfattende i alt max. 1000 vogne med hjemzone i Region Sjælland og max.1000 vogne med hjemzone i Region Hovedstaden til at sikre forsyningssikkerheden i den kommende kontraktperiode.
Den udbudte kørsel er variabel, hvilket betyder, at Movia ikke garanterer nogen fast mængde af kørsel til den enkelte operatør, der indgås kontrakt med.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal være optaget i CVR-Registret
ingen
Ingen
Del IV: Procedure
Trafikselskabet Movia
Gammel Køge Landevej 3
2500 Valby
Der er ikke adgang til åbning af bud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Informationsmøder:
Informationsmøderne er opdelt i møder for henholdsvis enkeltvogne og vogngrupper.
FV12E - Enkeltvogne - Fysisk møde hos Movia - mandag d. 3. oktober 2022 kl. 11:00 - 12:30
FV12E - Enkeltvogne - Onlinemøde - tirsdag d. 4. oktober 2022 kl. 11:30 - 12:30
FV12V - Vogngrupper - Fysisk møde hos Movia - d. 3. oktober 2022 kl. 13:30 - 15:00
FV12V - Vogngrupper - Onlinemøde - tirsdag d. 4. oktober 2022 kl. 13:30 - 14:30
Tilmelding til de fysiske møder er nødvendig og skal ske senest onsdag d. 28. september 2022, kl. 12:00 til operatorer@moviatrafik.dk
Antallet af deltagere på de fysiske møder vil være begrænset af lokalets kapacitet og tilmelding lukkes når der er tilmeldt 40 personer pr. møde.
Tilmelding til online møder er nødvendig og skal ske senest torsdag d. 29. september 2022, kl. 12:00 til operatorer@moviatrafik.dk. Efter tilmelding sendes et mødelink.
________________________________
Tilbudsgivere, der befinder sig under omstændigheder som anført i udbudslovens §§ 135-136 og § 137, stk. 1, nr. 1, og/eller 2 , er udelukket fra at deltage i udbuddet, medmindre den pågældende inden for en af ordregiver fastsat rimelig frist fremlægger dokumentation, der viser tilbudsgiverens pålidelighed, jf. udbudslovens § 138. Tilbudsgivere, der på et hvilket som helst tidspunkt under udbuddet bliver omfattet af en af udelukkelsesgrundene §§ 135-136 og § 137, stk. 1, nr. 1 og/eller 2 vil blive udelukket fra udbuddet, medmindre den pågældende inden for en af ordregiver fastsat rimelig frist fremlægger dokumentation, der viser tilbudsgiverens pålidelighed, jf. udbudslovens § 138.
Benyttelsen af de frivillige udelukkelsesgrunde sker under overholdelse af proportionalitetsprincippet. Bagatelagtige forhold kan således ikke føre til udelukkelse af tilbudsgiveren. Flere tilfælde af forhold, der hver for sig er bagatelagtige, kan dog give anledning til at udelukke tilbudsgiveren.
_________________________________
Spørgsmål af teknisk art bedes rettet til:
ETHICS Support: +45 7022 7007
Åbningstid
Mandag - Fredag: 09:00 - 16:00
-------------------------------------------------------
Spørgsmål omkring udbudsmaterialet bedes rettet til:
Søren Brøgger Kock +45 36 13 16 92
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Efter klagenævnsloven § 7 skal klage over udbud eller beslutninger afholdt i henhold forsyningsdirektivet, der ikke er en klage over ikke at være prækvalificeret, skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelse af bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Andre klager skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt, jf. klagenævnslovens § 7, stk. 2, nr. 1.
Efter klagenævnslovens § 6, stk. 4, skal klager, senest samtidig med indgivelse af klage over ordregiver til klagenævnet, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til klagenævnet.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk