Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Vindere
(10.01.2023)
Dansk Kurér & TransportService ApS
København
Udbud af EAT skolekørsel
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Ilias Elaraar
E-mail: g91n@kk.dk
Telefon: +45 29425383
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/187107005.aspx
Del II: Genstand
Udbud af EAT skolekørsel
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på kørsel af EAT-skolemaden i Københavns Kommune.
Ordregivers krav til kontraktvilkår fremgår af kontraktudkastet (bilag A), mens kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i den tekniske specifikation (bilag 1).
Leverandøren skal i Aftaleperioden præstere de tilbudte Ydelser, som er anført i Leverandørens tilbud (bilag 2), hvilket navnlig omfatter
Bestilling/levering af transportydelser til på forhånd udpegede skoler, under overholdelse af de i den tekniske specifikation (bilag 1) stillede betingelser.
Leverandørens Ydelser skal præsteres i overensstemmelse med Aftalens vilkår og den tekniske specifikation (bilag 1) samt i en sædvanlig god kvalitet, medmindre Parterne har aftalt en ændring til Aftalen, jf. pkt. 8.1.1.
Leverandøren skal uden særskilt vederlag foretage de foranstaltninger og præstere de tillægsydelser, som Leverandøren sædvanligvis burde kunne forudse og som måtte være nødvendige for, at Leverandørens Ydelser og Leverancer kan gennemføres i fuld overensstemmelse med Aftalen.
Københavns Kommune vurdere at der såfremt at flere skoler i kommunen tilkendegiver et ønske om at blive tilknyttet EAT madkørselsordning, vil der være mulighed for at udgiften på EAT kørsel vil stige.
Rammeaftalens anslåede samlede værdi (inklusive optioner) i 4 år er 5 mio. kr.
Rammeaftalens maksimale samlede værdi (inklusive optioner) over 4 år er 8 mio.kr
2x12 måneder
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum DKK 10.000.000. Tilbudsgivers skal have en gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller tilbudsgivers omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum DKK 3.000.000 (ekskl. moms).
Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum DKK 10.000.000. Tilbudsgivers skal have en gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller tilbudsgivers omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum DKK 3.000.000 (ekskl. moms).
Tilbudsgiver skal kunne fremvise minimum 2 referencer der er udført eller igangværende inden for de seneste 3 år. Hver reference skal vedrøre levering af ydelsen levering af fødevarer, herunder levering og håndtering af fødevarer på køl.
Referencerne skal indeholde.
En beskrivelse af de præsterede ydelser
Tidspunkt for udførelsen dato for start og slut
Aftalepart med navn og kontaktoplysninger tlf. og eller e-mail
Tilbudsgiver skal kunne fremvise minimum 2 referencer der er udført eller igangværende inden for de seneste 3 år. Hver reference skal vedrøre levering af ydelsen levering af fødevarer, herunder levering og håndtering af fødevarer på køl.
Referencerne skal indeholde.
En beskrivelse af de præsterede ydelser
Tidspunkt for udførelsen dato for start og slut
Aftalepart med navn og kontaktoplysninger tlf. og eller e-mail
Der henvises til bilag A kontraktudkast med tilhørende bilag
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af en eller flere udelukkelsesgrunde nævnt i Udbudsloven §§ 135, 136 og 137 stk. 1, nr. 1 og 2 (se herom i udbudsbetingelserne).
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk