Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Fællesindkøb Fyn
Vindere
Delaftale 1 - Samkørsel til plejecentrene Stigtebo, Rudkøbing plejehjem og Lindelse plejecenter
(10.02.2023)
VIKINGBUS DANMARK A/S
Kanalholmen 1
2650 Hvidovre
Ældre- og handicapkørsel til Langeland Kommune
Fællesindkøb Fyn
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188645
Postadresse: Østerågade 40
By: Broby
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5872
Land: Danmark
Kontaktperson: Patrick Askegaard Antoft-Olsen
E-mail: panto@fmk.dk
Telefon: +45 7253111131
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/189521278.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
By: Rudkøbing
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: Post@langelandkommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.langelandkommune.dk
Del II: Genstand
Ældre- og handicapkørsel til Langeland Kommune
Udbuddet vedrører ældre- og handicapkørsel for Langeland kommune
Delaftale 1 - Samkørsel til plejecentrene Stigtebo, Rudkøbing plejehjem og Lindelse plejecenter
Delaftalen vedrører ældre- og handicapkørsel for Langeland Kommune.
Maksimal værdi for delaftale 1: 3.900.000 DKK
Delaftale 2 - Samkørsel til Værkstedsgården i Rudkøbing
Delaftalen vedrører handicapkørsel for Langeland kommune
Maksimal værdi af delaftale 2: 8.950.000 DKK
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal i ESPD bekræfte, at tilbudsgiver er godkendt til udførelse af erhvervet.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf.
udbudslovens § 142:
Positiv egenkapital i hver af de seneste to underskrevne årsregnskaber.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK
10.000.000
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf.
udbudslovens § 142:
Positiv egenkapital i hver af de seneste to underskrevne årsregnskaber.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK
10.000.000
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. Udbudslovens §
143:
Referenceliste med minimum to sammenlignelige referencer, med hvem tilbudsgiver har
en igangværende aftale eller en aftale, der er afsluttet inden for de sidste tre år.
Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt samme
ydelser, som ydelserne på den udbudte delaftale, og hvor volumen på aftalen på årsbasis
er ca. den samme (eller højere) som på den udbudte delaftale.
Kontaktoplysninger (navn, tlf. nr., e-mail) for hver enkelt reference angives.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. Udbudslovens §
143:
Referenceliste med minimum to sammenlignelige referencer, med hvem tilbudsgiver har
en igangværende aftale eller en aftale, der er afsluttet inden for de sidste tre år.
Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt samme
ydelser, som ydelserne på den udbudte delaftale, og hvor volumen på aftalen på årsbasis
er ca. den samme (eller højere) som på den udbudte delaftale.
Kontaktoplysninger (navn, tlf. nr., e-mail) for hver enkelt reference angives.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbud. Indkomne tilbud åbnes digitalt via Mercells udbudsportal efter tilbudsfristens udløb.
Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbud. Indkomne tilbud åbnes digitalt via Mercells udbudsportal efter tilbudsfristens udløb.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk