23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 037-059468
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Midttrafik

Vindere

Delaftale 4, pakke 104 + 162

(09.07.2016)
BYENS TAXI v/Nevzat Karatas
Hedensted

Delaftale 1, alle pakker

(09.07.2016)
Handicap Befordring A/S
Greve

Delaftale 2, alle pakker + Delaftale 4, pakke 166

(09.07.2016)
Malling Turistbusser ApS
Malling

Delaftale 3, alle pakker + Delaftale 4, pakke 1-39, 41-103, 105-161, 163

(09.07.2016)
Foreningen Taxa a.m.b.a.
Aarhus V

Delaftale 4, pakke 40

(09.07.2016)
A-transport /Amar transport
Aarhus V

Delaftale 4, pakke 164, 165, 167

(09.07.2016)
UD OG HJEM ApS
Aarhus V

5. udbud af specialkørsel — Aarhus Kommune


Midttrafik

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Midttrafik
Søren Nymarks Vej 3
Højbjerg
8220
DANMARK
Kontaktperson: Jette Schelderup Mathiassen
Telefon: +45 87408200
E-mail: busudbud@midttrafik.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.midttrafik.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/asp4/tender/mt_1402_20160125.nsf/
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/asp4/tender/mt_1402_20160125.nsf/
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: kollektiv transport

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

5. udbud af specialkørsel — Aarhus Kommune.

Sagsnr.: 1-23-4-5-15
II.1.2) Hoved-CPV-kode
60112000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omfatter specialkørsel for Aarhus Kommune. Den udbudte kørsel omfatter kørsel til skoler med specialklasser, institutioner, lokalcentre mm., hvor der foreligger et fast kørselsmønster. Der udbydes 4 delaftaler med følgende antal vogne/pakker:

Delaftale 1: 48 vogne med option på 5 ekstra vogne

Delaftale 2: 26 vogne med option på 3 ekstra vogne

Delaftale 3: 6 vogne med option på 1 ekstra vogn

Delaftale 4: 167 vogne i selvstændige kørselspakker.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1 — Stensager og Voksenhandicap.

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Aarhus Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Alle kørselspakker under deltale 1 vedrører primært kørsel til og fra Stensager skolen (MBU, Folkeskolelovens § 26 og MSB, SEL § 41) — inkl. Holme Søndergaard (MBU, SEL §36). Delaftale 1 indeholder ligeledes voksenhandicapkørsel efter SEL §103. Kørsel til og fra voksenhandicap institutioner (Abildhus, Bøgeskovgård, Havkærparken, Karavana, Lyngåskolen/STU, Værkstedet Aarhus Nord), MSB SEL § 103.

Ud over denne kørsel kan kørselspakkerne omfattet af delaftale 1 indeholde kørsel omfattet af andre kørselsordninger omfattet af udbuddet.

Leverandøren skal stille med kørselsleder på Stensager skolen hver eftermiddag i kontraktens første 3 måneder med mulighed for forlængelse. Leverandøren afregnes med kørselsprisen pr. time for kørselslederens tid. Se nærmere herom i kontraktens bilag 1.

Tilbudsgivere opfordres til at besøge Stensager Skolen samt Holme Søndergaard for at få indblik i logistikudfordringerne, inden tilbudsafgivning.

Der udbydes i alt 48 kørselspakker under delaftale 1.

Der indgås kontrakt med én leverandør til at håndtere alle pakkerne under delaftale 1.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 74 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Midttrafik kan forlænge kontrakten i perioder på minimum 6 måneder ad gangen. Kontrakten kan maksimalt forlænges 4 år ud over ordinær kontraktløbetid.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Delaftale 1 omfatter en obligatorisk option på indsættelse af ekstra vogne, hvis der skulle opstå et behov for at øge kapaciteten i delaftale.

Optionen omfatter indsættelse af det antal ekstra vogne, der fremgår af Nøgleoplysningerne. Tilbudsgivere, der afgiver tilbud på delaftale 1, er forpligtet til at afgive tilbud på optionen.

Leverandøren er forpligtet til at indsætte en ekstra vogn med et varsel på en kalendermåned. En ekstra vogn vil som minimum få en fast køreplan på ca. 12 timer om ugen.

Ved aktivering af optionen oplyser Midttrafik leverandøren om, hvor lang en periode den ekstra vogn skal indgå i driften. Perioden vil have en minimumlængde på 6 måneder.

Leverandøren er forpligtet til at udføre kørsel med ekstra vogne efter Midttrafiks anvisninger, og i øvrigt på samme vilkår som anført i kontrakten.

Der afregnes for kørsel med ekstra vogne til samme timepris som for den delaftale, hvor den/de ekstra vogn(e) indsættes.

Optionen indgår i evalueringen af tilbuddene.

Delaftale 1 omfatter en obligatorisk option på indsættelse af ekstra vogn til udførelse af solokørsel ved akut opståede behov. Sådan solokørsel kan udføres med en vogntype 2 eller vogntype 5 efter leverandørens eget valg.

Optionen kan aktiveres med 24 timers varsel, og afmeldes med 1 uges varsel. Leverandøren er berettiget til at udføre solokørslen med en underleverandør efter eget valg.

Leverandøren skal i tilbuddet angive en særskilt timepris for vogne, der udfører solo-kørsel i henhold til denne option. Der afregnes for faktisk køretid — og ikke for tomkørsel.

Optionen indgår i evalueringen af tilbuddene.

Delaftale 1 omfatter en obligatorisk option på indsættelse af en medhjælper på bestemte vogne, hvis der skulle opstå behov for dette i delaftalen.

I pakkebeskrivelserne er angivet, hvor mange pakker, der på udbudstidspunktet omfatter en medhjælper. Det forventes, at det samlede behov for medhjælpere ligger på 5-10 for delaftale 1, 2 og 3 tilsammen. Leverandøren er dog forpligtet at indsætte det antal medhjælpere, som der bliver behov for. De enkelte institutioner kan i vist omfang foreslå relevante kandidater til leverandøren — eks. studerende med medhjælperjob på institutionen.

I kontraktperioden kan der løbende opstå behov for indsættelse af medhjælper. Leverandøren skal stille med medhjælperen snarest muligt og senest efter 5 arbejdsdage. Behovet for medhjælper kan afmeldes med 14 dages varsel.

Leverandøren er forpligtet til at indsætte en medhjælper efter Midttrafiks anvisninger, og i øvrigt på samme vilkår som anført i kontrakten.

Der afgives særskilt timepris for medhjælper, og der afregnes for faktisk tidsforbrug, dog afregnes der minimum for 2 timer.

Optionen indgår i evalueringen af tilbuddene.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 2 — Langager og Lokalcenterkørsel.

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Aarhus Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Alle kørselspakker under deltale 2 vedrører primært kørsel til og fra Langager skolen (MBU, Folkeskolelovens § 26 og MSB, SEL § 41). Delaftale 2 indeholder ligeledes Lokalcenterkørsel, SEL § 79 (kørsel til visiteret aflastning og aktivitet samt kørsel til visiteret træning).

Ud over denne kørsel kan kørselspakkerne omfattet af delaftale 2 indeholde kørsel omfattet af andre kørselsordninger omfattet af udbuddet.

Leverandøren skal stille med en kørselsleder på Langager skolen hver eftermiddag i kontraktens første 3 måneder med mulighed for forlængelse. Leverandøren afregnes normal timepris for kørselslederens tid. Se nærmere herom i kontraktens bilag 1.

Der udbydes i alt 26 kørselspakker under delaftale 2.

Der indgås kontrakt med én leverandør til at håndtere alle pakkerne under delaftale 2.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 52 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Midttrafik kan forlænge kontrakten i perioder på minimum 6 måneder ad gangen. Kontrakten kan maksimalt forlænges 4 år ud over ordinær kontraktløbetid.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Delaftale 2 omfatter en obligatorisk option på indsættelse af ekstra vogne, hvis der skulle opstå et behov for at øge kapaciteten i delaftalen.

Optionen omfatter indsættelse af det antal ekstra vogne, der fremgår af Nøgleoplysningerne. Tilbudsgivere, der afgiver tilbud på delaftale 2 er forpligtet til at afgive tilbud på optionen.

Leverandøren er forpligtet til at indsætte en ekstra vogn med et varsel på en kalendermåned. En ekstra vogn vil som minimum få en fast køreplan på ca. 12 timer om ugen.

Ved aktivering af optionen oplyser Midttrafik leverandøren om, hvor lang en periode den ekstra vogn skal indgå i driften. Perioden vil have en minimumlængde på 6 måneder.

Leverandøren er forpligtet til at udføre kørsel med ekstra vogne efter Midttrafiks anvisninger, og i øvrigt på samme vilkår som anført i kontrakten.

Der afregnes for kørsel med ekstra vogne til samme timepris som for den delaftale, hvor den/de ekstra vogn(e) indsættes.

Optionen indgår i evalueringen af tilbuddene.

Delaftale 2 omfatter en obligatorisk option på indsættelse af ekstra vogn til udførelse af solokørsel ved akut opståede behov. Sådan solokørsel kan udføres med en vogntype 2 eller vogntype 5 efter leverandørens eget valg.

Optionen kan aktiveres med 24 timers varsel, og afmeldes med 1 uges varsel. Leverandøren er berettiget til at udføre solokørslen med en underleverandør efter eget valg.

Leverandøren skal i tilbuddet angive en særskilt timepris for vogne, der udfører solo-kørsel i henhold til denne option. Der afregnes for faktisk køretid — og ikke for tomkørsel.

Optionen indgår i evalueringen af tilbuddene.

Delaftale 2 omfatter en obligatorisk option på indsættelse af en medhjælper på bestemte vogne, hvis der skulle opstå behov for dette i delaftalen.

I pakkebeskrivelserne er angivet, hvor mange pakker, der på udbudstidspunktet omfatter en medhjælper. Det forventes, at det samlede behov for medhjælpere ligger på 5-10 for delaftale 1, 2 og 3 tilsammen.

Leverandøren er dog forpligtet at indsætte det antal medhjælpere, som der bliver behov for. De enkelte institutioner kan i vist omfang foreslå relevante kandidater til leverandøren — eks. studerende med medhjælperjob på institutionen.

I kontraktperioden kan der løbende opstå behov for indsættelse af medhjælper. Leverandøren skal stille med medhjælperen snarest muligt og senest efter 5 arbejdsdage. Behovet for medhjælper kan afmeldes med 14 dages varsel.

Leverandøren er forpligtet til at indsætte en medhjælper efter Midttrafiks anvisninger, og i øvrigt på samme vilkår som anført i kontrakten.

Der afgives særskilt timepris for medhjælper, og der afregnes for faktisk tidsforbrug, dog afregnes der minimum for 2 timer.

Optionen indgår i evalueringen af tilbuddene.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 3 — Kaløvig skolen.

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Aarhus Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Alle kørselspakker under deltale 3 vedrører primært kørsel til og fra Kaløvig skolen (MBU, Folkeskolelovens § 26). Ud over denne kørsel kan kørselspakkerne omfattet af delaftale 3 indeholde kørsel omfattet af andre kørselsordninger omfattet af udbuddet.

Der udbydes i alt 6 kørselspakker under delaftale 3.

Der indgås kontrakt med én leverandør til at håndtere alle pakkerne under delaftale 3.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 8 600 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Midttrafik kan forlænge kontrakten i perioder på minimum 6 måneder ad gangen. Kontrakten kan maksimalt forlænges 4 år ud over ordinær kontraktløbetid.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Delaftale 3 omfatter en obligatorisk option på indsættelse af ekstra vogne, hvis der skulle opstå et behov for at øge kapaciteten i delaftalen.

Optionen omfatter indsættelse af det antal ekstra vogne, der fremgår af Nøgleoplysningerne. Tilbudsgivere, der afgiver tilbud på delaftale 3 er forpligtet til at afgive tilbud på optionen.

Leverandøren er forpligtet til at indsætte en ekstra vogn med et varsel på en kalendermåned. En ekstra vogn vil som minimum få en fast køreplan på ca. 12 timer om ugen.

Ved aktivering af optionen oplyser Midttrafik leverandøren om, hvor lang en periode den ekstra vogn skal indgå i driften. Perioden vil have en minimumlængde på 6 måneder.

Leverandøren er forpligtet til at udføre kørsel med ekstra vogne efter Midttrafiks anvisninger, og i øvrigt på samme vilkår som anført i kontrakten.

Der afregnes for kørsel med ekstra vogne til samme timepris som for den delaftale, hvor den/de ekstra vogn(e) indsættes.

Optionen indgår i evalueringen af tilbuddene.

Delaftale 3 omfatter en obligatorisk option på indsættelse af en medhjælper på bestemte vogne, hvis der skulle opstå behov for dette i den enkelte delaftale.

I pakkebeskrivelserne er angivet, hvor mange pakker, der på udbudstidspunktet omfatter en medhjælper. Det forventes, at det samlede behov for medhjælpere ligger på 5-10 for delaftale 1, 2 og 3 tilsammen. Leverandøren er dog forpligtet at indsætte det antal medhjælpere, som der bliver behov for. De enkelte institutioner kan i vist omfang foreslå relevante kandidater til leverandøren — eks. studerende med medhjælperjob på institutionen.

I kontraktperioden kan der løbende opstå behov for indsættelse af medhjælper. Leverandøren skal stille med medhjælperen snarest muligt og senest efter 5 arbejdsdage. Behovet for medhjælper kan afmeldes med 14 dages varsel.

Leverandøren er forpligtet til at indsætte en medhjælper efter Midttrafiks anvisninger, og i øvrigt på samme vilkår som anført i kontrakten.

Der afgives særskilt timepris for medhjælper, og der afregnes for faktisk tidsforbrug, dog afregnes der minimum for 2 timer.

Optionen indgår i evalueringen af tilbuddene.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 4 — øvrig kørsel.

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Aarhus Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne delaftale er en blanding af forskellige kørselstyper og der udbydes i alt 167 kørselspakker, som tilbudsgiverne kan byde ind på enkeltvis. Kørselspakkerne kan indeholde flg. kørselsordninger:

Øvrig SEL § 41 — minus Stensager og Langager.

Særlige dagtilbud (Lystruplund, Thorshavnsgade og Skovbrynet) (MBU, SEL § 32 og MSB, SEL § 41)

Øvrig MBU (Folkeskoleleovens § 26): Specialklasser, høre tale mm., sproghenviste elever, eElever til tale-/høreundervisning, øvrig individuelt baseret kørsel og børn i kørestole.

Desuden kan der i mindre omfang indgå kørsel på følgende to områder: Voksenhandicap — kørsel til og fra voksenhandicap institutioner (Abildhus, Bøgeskovgård, Havkærparken, Karavana, Lyngåskolen/STU, Værkstedet Aarhus Nord), MSB SEL § 103, og Ældre kørsel — kørsel til og fra lokalcentre, MSO SEL § 79.

Der indgås kontrakt med en leverandør pr. kørselspakke (en vogn pr. kørselspakke) på delaftale 4.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 192 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Midttrafik kan forlænge kontrakten i perioder på minimum 6 måneder ad gangen. Kontrakten kan maksimalt forlænges 4 år ud over ordinær kontraktløbetid.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Delaftale 4 omfatter en frivillig option på indsættelse af en ekstra vogn i hver pakke. Tilbudsgiveren bestemmer selv, om han ønsker at afgive tilbud på optionen under hver enkelt pakke.

Vælger tilbudsgiveren at afgive tilbud på optionen, vil tilbudsgiveren være forpligtet til at indsætte en ekstra vogn til udførelse af kørsel efter Midtrafiks anvisninger og i øvrigt på samme vilkår som anført i kontrakten. En ekstra vogn vil som minimum få en fast køreplan på ca. 12 timer om ugen.

Leverandøren er forpligtet til at indsætte en ekstra vogn med et varsel på en kalendermåned.

Ved aktivering af optionen oplyser Midttrafik leverandøren om, hvor lang en periode den ekstra vogn skal indgå i driften. Perioden vil have en minimumlængde på 6 måneder.

Der afregnes for kørsel med ekstra vogn til samme timepris som for den delaftale, hvor den/de ekstra vogn(e) indsættes.

Optionen indgår ikke i evalueringen af tilbuddene.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Leverandøren skal have gyldig EP/OST-tilladelse, bustilladelse eller taxabevilling.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession
Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse:

Taxiloven og busloven.

III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Se nærmere herom i kontrakten, der er en del af det samlede udbudsmateriale.

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2015/S 235-426481
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 31/03/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 01/08/2016
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 31/03/2016
Tidspunkt: 12:01
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

Der er ingen adgang til åbning af indkomne bud.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
VI.3) Yderligere oplysninger:

Der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet den 9.3.2016 kl. 14.00 — 16.00. Informationsmødet afholdes hos Midttrafik, Søren Nymarks Vej 3, 8270 Højbjerg. Tilmelding til informationsmødet skal ske til ordregivers kontaktperson senest den 3.3.2016.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

En klage over en tildelingsbeslutning skal være modtaget i klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
18/02/2016

Send til en kollega

0.063