23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 046-075007
Offentliggjort
07.03.2016
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

University College Lillebælt

Vindere

University College Lillebælt — Udbud af flytteopgave 2016

(12.07.2016)
Adam Transport ApS
Hvidovre

University College Lillebælt - Udbud af flytteopgave 2016


University College Lillebælt

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
University College Lillebælt
Vestre Engvej 51c
Vejle
7100
DANMARK
Kontaktperson: Torben Abildskov
E-mail: mail@servicemaegleren.dk
NUTS-kode: DK03

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/57002672.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.ucl.dk/

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://permalink.mercell.com/57002672.aspx
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Servicemægleren A/S
Brabrand
8220
DANMARK
Kontaktperson: Hans-Henrik Stovgaard
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/57002672.aspx

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Uddannelse

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

University College Lillebælt — Udbud af flytteopgave 2016.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60112000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Opgaven vedrører flytteopgave af ca. 47 000 fraflyttede kvadratmeter og vil omfatte flytning fra University College Lillebælts seks eksisterende adresser i Odense-området til det nyetablerede campus på Niels Bohrs Allé 1, 5230 Odense M.

Opgaven omhandler flytning af inventar fra kontor- og undervisningslokaler samt faglokaler, depotrum, biblioteker og øvrigt inventar, kunst m.v.

Der vil ligeledes skulle leveres flyttetæpper og flyttekasser til opgaven forud for flytningen.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000
60100000
63712000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

 

Odense-området.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Opgaven vedrører flytteopgave af ca. 47 000 fraflyttede kvadratmeter og vil omfatte flytning fra University College Lillebælts seks eksisterende adresser i Odense-området til det nyetablerede campus på Niels Bohrs Allé 1, 5230 Odense M. Opgaven omhandler flytning af inventar fra kontor- og undervisningslokaler samt faglokaler, depotrum, biblioteker og øvrigt inventar, kunst m.v. Der vil ligeledes skulle leveres flyttetæpper og flyttekasser til opgaven forud for flytningen.

Udbuddet gennemføres elektronisk i Mercell udbudssystem. For at deltage i udbuddet skal følgende link indsættes i din internet browser:

http://permalink.mercell.com/57002672.aspx

Herefter tilmelder du dig opgaven ved øverst at trykke på ”Meld din interesse”

Såfremt du ikke er licenshaver ved Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for videre deltagelse og er uden omkostninger.

Efter du har meldt din interesse skal du oprettes i Mercell — dette sker inden for normal åbningstid, og er ikke en automatisk proces. Herefter modtager du log-in koder til www.mercell.dk. Når du logger ind skal du trykke på ”My Mercell” for at se/downloade” alle informationer.

Det er kun muligt at deltage i udbuddet via Mercell udbudsportal, og det er omkostningsfrit for dig.

Spørgsmål omkring funktionaliteten i systemet — henvendelse til Mercell support, tlf. 6313 3700 eller support.lev@mercell.com.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 24/06/2016
Slut: 10/08/2016
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt der er flere end 5 (FEM) konditionsmæssige ansøgere, udvælger Ordregiver de 5 ansøgere, som vurderes at være bedst egnede til at løse opgaven ud fra en helhedsbedømmelse af referencerne, der ønskes oplyst i pkt. III.1.3) »Teknisk og faglig kapacitet«. I helhedsbedømmelsen vil relevante referencer inden for nedenstående vægte højt (angivet i vilkårlig rækkefølge):

A) Flytteopgaver der har tilsvarende størrelse i forhold til fraflyttede arealer

B) Flytteopgaver over 10 000 m2, med en tidsmæssigt presset udførelsesperiode

C) Flytteopgaver, hvor der flyttes fra mere end 4 adresser til én samlet adresse.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ekstraopgaver ud over det i kontrakten aftalte (omfanget af disse optioner er beskrevet nærmere i udbudsmaterialet).

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Udfyldt, dateret og underskrevet ESPD-erklæring (ESPD, del II og del III samt de nedenfor påkrævede oplysninger). Skema er vedhæftet.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Oplysninger om relevant erhvervsansvarsforsikring med oplysning om forsikringssum og valuta (ESPD, Del IV, afsnit B, pkt. 5).

For virksomheder som er forpligtet til at offentliggøre årsregnskab skal der fremsendes følgende:

A) En oversigt over de seneste 3 års omsætning for virksomhedens samlede og specifikke aktiviteter (ESPD, Del IV, afsnit B, pkt. 1a og 2a), de seneste 3 års soliditetsgrad (ESPD, Del IV, afsnit B, pkt. 4) og de seneste 3 års egenkapital og resultat (ESPD, Del IV, afsnit B, pkt. 6).

Har virksomheden eksisteret under 3 år vedlægges tilsvarende oplysninger for disse år og der skal uploades dokumentation for, at virksomheden har eksisteret i mindre end 3 år.

For virksomheder som IKKE er forpligtet til at offentliggøre årsregnskab skal der fremsendes følgende:

A) En oversigt over de seneste 3 års omsætning for virksomhedens samlede og specifikke aktiviteter (ESPD, Del IV, afsnit B, pkt. 1b og 2b) samt de seneste 3 års soliditetsgrad (ESPD, Del IV, afsnit B, pkt. 4).

B) En oversigt over de seneste 3 års egenkapital og resultat kan udfyldes (ESPD, Del IV, afsnit B, pkt. 6). Såfremt den økonomiske aktør af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge ovenstående, skal der udfyldes oplysninger om virksomhedens økonomiske og finansielle formåen i form af nøgletal (ESPD, Del IV, afsnit B, pkt. 4).

Har virksomheden eksisteret under 3 år vedlægges tilsvarende oplysninger som ovenfor nævnt og der skal uploades dokumentation for, at virksomheden har eksisteret i mindre end 3 år.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Ordregiver stiller krav om, at leverandørens ansvarsforsikring er på minimum 2 500 000 DKK.

Ordregiver accepterer ikke en negativ egenkapital i det senest afsluttede regnskabsår.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Forelæggelse af referenceliste med op til 6 relevante, sammenlignelige flytteopgaver, der er udført i løbet af de sidste 3 år. Det vedhæftede skema »Referenceliste« skal anvendes i forbindelse med oplysning af referencer.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Det er et mindstekrav, at ansøgeren kan fremlægge mindst 1 afsluttet reference for en samlet flytteopgave med over 10 000 fraflyttede m2 indenfor de seneste 3 år.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 04/04/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 04/01/2017
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Det kan oplyses, at opstartsdatoen for leverancen på nuværende tidspunkt forventes at være ultimo juni 2016 (uge 25).

Der kræves ingen retlig form, men såfremt tilbuddet afgives af et konsortium, skal der iblandt disse udpeges en ansvarlig leverandør, der tegner alle de bydende. Endvidere skal alle de bydende hæfte solidarisk for ydelsen og opfyldelsen af kontrakten.

Forud for aftaleindgåelsen, og senest ved underskrivelsen, skal den vindende leverandør fremlægge firmaattest samt skatteattest for moms og skat som maksimal er 6 måneder gammel på tidspunkt for underskrivelsen. For danske leverandører vil dette være dækket af en serviceattest, som maksimal er 6 måneder gammel på tidspunkt for underskrivelsen. Såfremt ansøger er et konsortium, skal disse oplysninger afgives for alle deltagere i konsortiet.

Minimumsperiode leverandøren er forpligtiet af sin ansøgning er 04.01.17.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:

(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.

(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.

Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
02/03/2016

Send til en kollega

0.063