Fakta om udbudet
Udbyder
University College Lillebælt
Vindere
University College Lillebælt — Udbud af flytteopgave 2016
(12.07.2016)
Adam Transport ApS
Hvidovre
University College Lillebælt - Udbud af flytteopgave 2016
University College Lillebælt
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Vestre Engvej 51c
Vejle
7100
DANMARK
Kontaktperson: Torben Abildskov
E-mail: mail@servicemaegleren.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/57002672.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ucl.dk/
Brabrand
8220
DANMARK
Kontaktperson: Hans-Henrik Stovgaard
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/57002672.aspx
Del II: Genstand
University College Lillebælt — Udbud af flytteopgave 2016.
Opgaven vedrører flytteopgave af ca. 47 000 fraflyttede kvadratmeter og vil omfatte flytning fra University College Lillebælts seks eksisterende adresser i Odense-området til det nyetablerede campus på Niels Bohrs Allé 1, 5230 Odense M.
Opgaven omhandler flytning af inventar fra kontor- og undervisningslokaler samt faglokaler, depotrum, biblioteker og øvrigt inventar, kunst m.v.
Der vil ligeledes skulle leveres flyttetæpper og flyttekasser til opgaven forud for flytningen.
Odense-området.
Opgaven vedrører flytteopgave af ca. 47 000 fraflyttede kvadratmeter og vil omfatte flytning fra University College Lillebælts seks eksisterende adresser i Odense-området til det nyetablerede campus på Niels Bohrs Allé 1, 5230 Odense M. Opgaven omhandler flytning af inventar fra kontor- og undervisningslokaler samt faglokaler, depotrum, biblioteker og øvrigt inventar, kunst m.v. Der vil ligeledes skulle leveres flyttetæpper og flyttekasser til opgaven forud for flytningen.
Udbuddet gennemføres elektronisk i Mercell udbudssystem. For at deltage i udbuddet skal følgende link indsættes i din internet browser:
http://permalink.mercell.com/57002672.aspx
Herefter tilmelder du dig opgaven ved øverst at trykke på ”Meld din interesse”
Såfremt du ikke er licenshaver ved Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter du har meldt din interesse skal du oprettes i Mercell — dette sker inden for normal åbningstid, og er ikke en automatisk proces. Herefter modtager du log-in koder til www.mercell.dk. Når du logger ind skal du trykke på ”My Mercell” for at se/downloade” alle informationer.
Det er kun muligt at deltage i udbuddet via Mercell udbudsportal, og det er omkostningsfrit for dig.
Spørgsmål omkring funktionaliteten i systemet — henvendelse til Mercell support, tlf. 6313 3700 eller support.lev@mercell.com.
Såfremt der er flere end 5 (FEM) konditionsmæssige ansøgere, udvælger Ordregiver de 5 ansøgere, som vurderes at være bedst egnede til at løse opgaven ud fra en helhedsbedømmelse af referencerne, der ønskes oplyst i pkt. III.1.3) »Teknisk og faglig kapacitet«. I helhedsbedømmelsen vil relevante referencer inden for nedenstående vægte højt (angivet i vilkårlig rækkefølge):
A) Flytteopgaver der har tilsvarende størrelse i forhold til fraflyttede arealer
B) Flytteopgaver over 10 000 m2, med en tidsmæssigt presset udførelsesperiode
C) Flytteopgaver, hvor der flyttes fra mere end 4 adresser til én samlet adresse.
Ekstraopgaver ud over det i kontrakten aftalte (omfanget af disse optioner er beskrevet nærmere i udbudsmaterialet).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Udfyldt, dateret og underskrevet ESPD-erklæring (ESPD, del II og del III samt de nedenfor påkrævede oplysninger). Skema er vedhæftet.
Oplysninger om relevant erhvervsansvarsforsikring med oplysning om forsikringssum og valuta (ESPD, Del IV, afsnit B, pkt. 5).
For virksomheder som er forpligtet til at offentliggøre årsregnskab skal der fremsendes følgende:
A) En oversigt over de seneste 3 års omsætning for virksomhedens samlede og specifikke aktiviteter (ESPD, Del IV, afsnit B, pkt. 1a og 2a), de seneste 3 års soliditetsgrad (ESPD, Del IV, afsnit B, pkt. 4) og de seneste 3 års egenkapital og resultat (ESPD, Del IV, afsnit B, pkt. 6).
Har virksomheden eksisteret under 3 år vedlægges tilsvarende oplysninger for disse år og der skal uploades dokumentation for, at virksomheden har eksisteret i mindre end 3 år.
For virksomheder som IKKE er forpligtet til at offentliggøre årsregnskab skal der fremsendes følgende:
A) En oversigt over de seneste 3 års omsætning for virksomhedens samlede og specifikke aktiviteter (ESPD, Del IV, afsnit B, pkt. 1b og 2b) samt de seneste 3 års soliditetsgrad (ESPD, Del IV, afsnit B, pkt. 4).
B) En oversigt over de seneste 3 års egenkapital og resultat kan udfyldes (ESPD, Del IV, afsnit B, pkt. 6). Såfremt den økonomiske aktør af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge ovenstående, skal der udfyldes oplysninger om virksomhedens økonomiske og finansielle formåen i form af nøgletal (ESPD, Del IV, afsnit B, pkt. 4).
Har virksomheden eksisteret under 3 år vedlægges tilsvarende oplysninger som ovenfor nævnt og der skal uploades dokumentation for, at virksomheden har eksisteret i mindre end 3 år.
Ordregiver stiller krav om, at leverandørens ansvarsforsikring er på minimum 2 500 000 DKK.
Ordregiver accepterer ikke en negativ egenkapital i det senest afsluttede regnskabsår.
Forelæggelse af referenceliste med op til 6 relevante, sammenlignelige flytteopgaver, der er udført i løbet af de sidste 3 år. Det vedhæftede skema »Referenceliste« skal anvendes i forbindelse med oplysning af referencer.
Det er et mindstekrav, at ansøgeren kan fremlægge mindst 1 afsluttet reference for en samlet flytteopgave med over 10 000 fraflyttede m2 indenfor de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Det kan oplyses, at opstartsdatoen for leverancen på nuværende tidspunkt forventes at være ultimo juni 2016 (uge 25).
Der kræves ingen retlig form, men såfremt tilbuddet afgives af et konsortium, skal der iblandt disse udpeges en ansvarlig leverandør, der tegner alle de bydende. Endvidere skal alle de bydende hæfte solidarisk for ydelsen og opfyldelsen af kontrakten.
Forud for aftaleindgåelsen, og senest ved underskrivelsen, skal den vindende leverandør fremlægge firmaattest samt skatteattest for moms og skat som maksimal er 6 måneder gammel på tidspunkt for underskrivelsen. For danske leverandører vil dette være dækket af en serviceattest, som maksimal er 6 måneder gammel på tidspunkt for underskrivelsen. Såfremt ansøger er et konsortium, skal disse oplysninger afgives for alle deltagere i konsortiet.
Minimumsperiode leverandøren er forpligtiet af sin ansøgning er 04.01.17.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk