Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Frederiksberg Forsynings Serviceselskab A/S
Vognmandskørsel
Frederiksberg Forsynings Serviceselskab A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 28500769
Postadresse: Stæhr Johansens Vej 38-40
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne-Mette Fris
E-mail: afri@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.servia.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
CVR-nummer: 29922071
Postadresse: Stæhr Johansens Vej 38
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2000
Land: Danmark
E-mail: afri@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.servia.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
CVR-nummer: 29922098
Postadresse: Stæhr Johansens Vej 38
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2000
Land: Danmark
E-mail: afri@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.servia.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
CVR-nummer: 10157056
Postadresse: Stæhr Johansens Vej 38
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2000
Land: Danmark
E-mail: afri@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.servia.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
CVR-nummer: 33045719
Postadresse: Stæhr Johansens Vej 38
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2000
Land: Danmark
E-mail: afri@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.servia.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
CVR-nummer: 34606110
Postadresse: Stæhr Johansens Vej 38
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2000
Land: Danmark
E-mail: afri@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.servia.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
Del II: Genstand
Vognmandskørsel
Udbuddet vedrører rammeaftale om vognmandskørsel til Ordregiver af blandt andet jord (forurenet og ikke-forurenet), grus, stabil, rør og andet materiel/materiale.
Der er tale om materiel i forskellige størrelser og dimensioner.
Frederiksberg Kommune
Udbuddet vedrører rammeaftale om vognmandskørsel til Ordregiver af blandt andet jord (forurenet og ikke-forurenet), grus, stabil, rør og andet materiel/materiale.
Da Ordregiver foretager løbende vedligehold og renovering af vand-, gas- og fjernvarmerør i Frederiksberg Kommune, vil der opstå et behov for at bortkøre følgende:
• Jord (forurenet og ikke-forurenet, grus, stabil og lignende skal transporteres fra arbejdsstedet i Frederiksberg Kommune til godkendt deponi
• Rør og andet materiel skal transporteres til og fra forskellige adresser hovedsageligt i Frederiksberg Kommune
Der er tale om materiel i forskellige størrelser og dimensioner.
Det maksimale forbrug på rammeaftalen kan dog beløbe sig til 50 % mere end den faktiske
tilbudssum inkl. reguleringer jf. Samhandelsaftalens afsnit 4.2.
Den forventede omsætning er udregnet på baggrund forventede aktivitetsomsætning med de
forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Den forventede omsætning er således ikke
bindende for Ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten.
2x24 mdr
Såfremt der modtages flere end 3-5 konditionsmæssige ansøgninger, vil Ordregiver, på et objektivt
og ikke-diskriminerende grundlag, foretage en udvælgelse blandt disse ansøgere.
Udvælgelsen vil ske på følgende måde:
Udvælgelsen sker med udgangspunkt i bedste egnethed i forhold til rammeaftalen, vurderet på
baggrund af de adspurgte informationer omkring økonomisk og finansiel styrke samt bedste
erfaring med tilsvarende leverancer/ydelser. I forhold til sidstnævnte vil Ordregiver udvælge de
ansøgere, som skønnes at have fremvist de mest sammenlignelige referencer i forhold til den
udbudte genstand.
Antallet af referencer vil ikke være afgørende for udvælgelsen alene, men i højere grad de enkelte
referencers konkrete indhold, relevans og sammenlignelighed med den udbudte genstand.
Ordregiver forbeholder sig retten til at indgå aftale med en Tilbudsgiver på baggrund af det indledende tilbud.
Ordregiver forbeholder sig ret til at ændre forløbet ved forudgående underretning. Såfremt Ordregiver tilføjer yderligere en forhandlingsrunde, forbeholder Ordregiver sig ret til at reducere antallet af Tilbudsgivere efter modtagelse af et eventuelt 2. forhandling
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
• Årsomsætning
• Soliditetsgrad
• Egenkapital
• Årsresultat
• Årsomsætning på minimum DKK 10 mio. årligt i hvert af de seneste tre (3) afsluttede regnskabsår
• Soliditetsgrad på minimum 30% i det seneste afsluttede regnskabsår.
• Egenkapital på minimum DKK 5 mio. i hvert af de seneste tre (3) afsluttede regnskabsår.
• Positivt årsresultat i det seneste afsluttede regnskabsår.
Det er et minimumskrav, at ansøgers lastvogne, som skal udføre ydelser for Ordregiver,
opfylder euronorm 6-D.
Det er et minimumskrav, at ansøger kan stille med fem (5) 4-akslet lastvogne som er
udstyret med kran-grab.
Ansøger skal oplyse minimum to (2) referencer som dokumenterer erfaring med bortkørsel
af jord i tætbebyggede områder. Reference må maksimalt ligge tre (3) år tilbage fra
tidspunktet for ansøgning for optagelse om prækvalifikation.
Ansøger skal oplyse minimum to (2) referencer som dokumenterer erfaring med kørsel af
rør på op til 12 meter og andet materiel i tætbebyggede områder. Reference må maksimalt
ligge tre (3) år tilbage fra tidspunktet for ansøgning for optagelse om prækvalifikation.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen elleret dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk