Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Vindere
(19.05.2023)
Vikingbus Danmark A/S
Hvidovre
Udbud af ad hoc buskørsel
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Ilias Elaraar
E-mail: g91n@kk.dk
Telefon: +45 29425383
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/196175946.aspx
Del II: Genstand
Udbud af ad hoc buskørsel
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på buskørsel for Københavns Kommunes forvaltninger, institutioner, sociale tilbud eller kontraktenheder, som bestilles løbende efter behov. Buskørslerne anvendes ved persontransport til diverse aktiviteter, som f.eks. udflugter, kurser og koloniophold mv.
Ordregivers krav til kontraktvilkår fremgår af kontraktudkastet (bilag A), mens kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i den tekniske specifikation (bilag 1).
Leverandøren skal i Aftaleperioden præstere de tilbudte Ydelser, som navnlig omfatter levering af Ad hoc buskørsel til Københavns Kommunes forvaltninger, institutioner, sociale tilbud og kontraktenheder efter behov.
Ved Ad hoc buskørsel skal forstås bustransport, som bestilles ad hoc - dvs. løbende -, når der opstår et behov for persontransport med en eller flere busser. De faste ruter, som over en længere periode køres dagligt, ugentligt eller månedsvis, er som udgangspunkt ikke en del af kørslen omfattet af denne aftale, men kan aftales særskilt med Leverandøren.
Vær opmærksomme på at tomkørslen også på de potentielt længere ture skal indregnes i tilbudspriserne i bilag 2.
Københavns Kommune anvender Ad hoc buskørsel i forbindelse med diverse aktiviteter, hvor personer med tilknytning til Københavns Kommune, herunder bl.a. kommunens ansatte samt børn og voksne, der anvender kommunens forskellige tilbud, skal køres med bus til disse aktiviteter, som fx udflugter, kurser, koloniophold og studieture.
Rammeaftalens anslåede værdi er 20.000.000DKK, mens rammeaftalens maksimale værdi er 30.000.000 DKK. Københavns Kommune vurderer at såfremt at flere busser der i dag er ejet af kommunen selv, som primært bruges som skovbusser sælges fra. Vil behovet for ad hoc busser stige, hvorefter at udgiften på ad hoc vil stige. Københavns Kommune har derfor anslået en samlet maksimal værdi for ad hoc kørsel på 30.000.000 kr.
2x12 måneder
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum DKK 10.000.000.
Tilbudsgivers omsætning i de hver af de 2 seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum DKK 10.000.000 (ekskl. moms).
Tilbudsgiver skal have en egenkapital på minimum DKK 1.000.000 i det seneste disponible regnskabsår.
Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum DKK 10.000.000.
Tilbudsgivers omsætning i de hver af de 2 seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum DKK 10.000.000 (ekskl. moms).
Tilbudsgiver skal have en egenkapital på minimum DKK 1.000.000 i det seneste disponible regnskabsår.
Tilbudsgiver skal kunne fremvise minimum 2 referencer der er udført eller igangværende inden for de seneste 3 år. Hver reference skal vedrøre levering af ydelsen jf. pkt.3.1 "Buskørsel som kan bestilles løbende efter behov".
Referencerne skal indeholde:
En beskrivelse af de præsterede ydelser
Tidspunkt for udførelsen dato for start og slut
Aftalepart med navn og kontaktoplysninger tlf. og eller e-mail
Tilbudsgiver skal kunne fremvise minimum 2 referencer der er udført eller igangværende inden for de seneste 3 år. Hver reference skal vedrøre levering af ydelsen jf. pkt.3.1 "Buskørsel som kan bestilles løbende efter behov".
Referencerne skal indeholde:
En beskrivelse af de præsterede ydelser
Tidspunkt for udførelsen dato for start og slut
Aftalepart med navn og kontaktoplysninger tlf. og eller e-mail
Der henvises til bilag A kontraktudkast med tilhørende bilag
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk