23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 052-086137
Offentliggjort
15.03.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Herning Kommune

Personbefordring for Herning Kommune - Geografisk delområde F


Herning Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Herning Kommune
Torvet 5
Herning
7400
DANMARK
Kontaktperson: Anne-Merete Gier
E-mail: okiag@herning.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.herning.dk/

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://permalink.mercell.com/57209801.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://permalink.mercell.com/57209801.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

EU-udbud på Personbefordring for Herning Kommune — Geografisk delområde F.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60130000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Herning Kommune ønsker at modtage tilbud på Personbefordring af Herning Kommunes Borgere for de befordringsopgaver, som Borgerne er visiteret til. Herning Kommunes kørselskontor er et koordineringskontor for de enheder i Herning Kommune, som bestiller befordring inden for om-rådet, som nærværende udbud omfatter. Kørselskontorets primære opgave er at koordinere befordringen, så den bliver så fordelagtig som muligt for Herning Kommune. Det er Herning Kommunes kørselskontor, der i forhold til nærværende EU udbud, koordinerer al befordring omfattet af udbuddet.

Der er alene tale om Borgere der er visiteret af Herning Kommune til personbefordring. Tidligere har der være befordring (skolekørsel) af Borgere bosat i andre kommuner, men denne befordringsopgave er ikke en del af nærværende EU-udbud.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på maksimalt antal delkontrakter: 3
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale F — F2.

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
60130000
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

 

Herning Kommune.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

F2 dækker befordring fra dette geografiske område (ud-kørsel) til skoler, institutioner og beskæftigelsestilbud i hele Herning Kommune samt kørsel til dette geografiske område (hjem-kørsel) fra skoler, institutioner og beskæftigelsestilbud i hele Herning Kommune. I F2 er der tale om befordring af Borgere til og fra skoler, institutioner og beskæftigelsestilbud og lign. Der er ingen planlagte befordringsopgaver med ældre Borgere på F2. Desuden kan der forekomme befordring i Herning By jf. § 3 stk. 4 »Tilkøbsydelser — befordring i Herning By«.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 800 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2016
Slut: 31/07/2020
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Herning Kommune forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen, at anmode om en udfyldt og underskrevet Serviceattest fra Erhversstyrelsen.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale F — F3.

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
60120000
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

F3 dækker befordring fra dette geografiske område (ud-kørsel) til skoler, institutioner og beskæftigelsestilbud i hele Herning Kommune samt kørsel til dette geografiske område (hjem-kørsel) fra skoler, institutioner og beskæftigelsestilbud i hele Herning Kommune. F3 indeholder befordring af Borgere til og fra skoler, institutioner og beskæftigelsestilbud og lign. Der er ingen planlagte befordringsopgaver med ældre Borgere på F3. Desuden kan der forekomme befordring i Herning By jf. § 3 stk. 4 »Tilkøbsydelser — befordring i Herning By«.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 800 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2016
Slut: 31/07/2020
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Herning Kommune forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen, at anmode om en udfyldt og underskrevet Serviceattest fra Erhversstyrelsen.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale F — F1.

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
60120000
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

 

Herning Kommune.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

F1 dækker befordring fra dette geografiske område (ud-kørsel) til skoler, institutioner, aktivitetscentre og beskæftigelsestilbud i hele Herning Kommune samt kørsel til dette geografiske område (hjem-kørsel) fra skoler, institutioner, aktivitetscentre og beskæftigelsestilbud i hele Herning Kommune. Desuden kan der forekomme befordring i Herning By jf. § 3 stk. 4 »Tilkøbsydelser — befordring i Herning By«.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 800 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2016
Slut: 31/07/2020
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Herning Kommune forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen, at anmode om en udfyldt og underskrevet Serviceattest fra Erhversstyrelsen.

 

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Vognmand skal jf. nedenstående have tilladelse til at udøve det pågældende erhverv i form af føl-gende dokumentation:

Bevilling til taxapersonbefordring eller tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring jf. LBK nr. 107 af 30/10/2013. Skal først fremsendes på Herning Kommunes forlangende.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 11/04/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 01/08/2016
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 11/04/2016
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:

(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.

(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.

Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
10/03/2016

Send til en kollega

0.094