23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 052-086150
Offentliggjort
15.03.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

FynBus

Kontrakt om udførelse af buskørsel i Nordfyns Kommune


FynBus

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
FynBus
Tolderlundsvej 9
Odense C
5000
DANMARK
E-mail: hsh@fynbus.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.fynbus.dk

Internetadresse for køberprofilen: www.fynbus.dk/udbud

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/asp4/tender/fynbus_0106_20160307.nsf
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/asp4/tender/fynbus_0106_20160307.nsf
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.6) Hovedaktivitet
Transport med bybane, sporvogn, trolleybus eller bus

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Kontrakt om udførelse af buskørsel i Nordfyns Kommune.

 

Sagsnr.: 201603-14168
II.1.2) Hoved-CPV-kode
60112000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Den udbudte ydelse omfatter buskørslen i Nordfyns Kommune.

Kontraktlængden er fra 8.8.2016 til køreplanskift august 2022 med option på op til 2 x 1 års forlængelse.

Buskørslen udbydes i to pakker.

Kørselsomfanget i pakke 1 er 6.371 afregningstimer fordelt på 12 busser. Herudover vil der ad hoc blive aftalt dubleringskørsel og ekstrakørsel.

Kørselsomfanget i pakke 2 er 6.778 afregningstimer fordelt på 10 busser. Herudover vil der ad hoc blive aftalt dubleringskørsel og ekstrakørsel.

FynBus giver den kommende entreprenør mulighed for at benytte underentreprenører til udførelse af kørslen.

Herudover pålægges den kommende entreprenør at overholde sociale klausuler.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Kontrakt om udførelse af buskørsel i Nordfyns Kommune — Pakke 1.

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Kørselsomfanget i pakke 1 er 6 371 afregningstimer fordelt på 12 busser. Herudover vil der ad hoc blive aftalt dubleringskørsel og ekstrakørsel.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 7 100 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Option på forlængelse i 2 x 1 år.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option på forlængelse i 2 x 1 år.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Kontrakt om udførelse af buskørsel i Nordfyns Kommune — Pakke 2.

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Kørselsomfanget i pakke 2 er 6 778 afregningstimer fordelt på 10 busser. Herudover vil der ad hoc blive aftalt dubleringskørsel og ekstrakørsel.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 800 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Option på 2 x 1 år.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option på forlængelse 2 x 1 år.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Tilbudsgiver skal have autorisation for udførelse af hvervet i form af enten en tilladelse til erhvervsmæssig befordring efter buslovens § 1, og tilladelse for det nødvendige antal busser eller en forhåndstilsagn fra Trafikstyrelsen om opnåelse af det nødvendige antal tilladelser til erhvervsmæssig befordring.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.1.6) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

 

Tilbudsgiver skal derfor fremsende underskrevet bindende tilsagn fra tilbudsgivers pengeinstitut om, at pengeinstituttet vil stille fornøden driftslikviditet til rådighed for tilbudsgiver, hvis denne måtte blive valgt.

Såfremt tilbudsgiver ønsker at byde på en pakke skal der fremsende bindende tilsagn på 1 (én) mio. kr., hvis tilbudsgiver ønsker at byde på begge pakker skal der fremsendes bindende tilsagn på 2 000 000 DKK.

 

III.1.7) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:

 

Tilbuddet angives i prisniveau for marts 2016.

I kontraktperioden reguleres kontraktens betalingssatser hver måned efter udviklingen i det fælles omkostningsindeks for den pågældende måned i forhold til omkostningsindekset for marts 2016, der er anført som prisniveau i udbudsbetingelserne.

 

III.1.8) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession
Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse:

 

Tilladelse i henhold til busloven.

 

III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 14/04/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 01/01/2017
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 14/04/2016
Tidspunkt: 12:01
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Der vil ikke være offentlig adgang i forbindelse med åbning af tilbuddene.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence og forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
E-mail: kfst@kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
10/03/2016

Send til en kollega

0.053