Kørsel af visiterede borgere til kommunale tilbud
Stevns Kommune
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Stevns Kommune
Rådhuspladsen 4
Att: Tomas Tomasson
4660 St. Heddinge
DANMARK
Telefon: +45 56575692
Mailadresse: tomatoma@stevns.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.stevns.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Stevns Kommune
Rådhuspladsen 4
Att: Tomas Tomasson
4652 St. Heddinge
DANMARK
Telefon: +45 56575692
Mailadresse: tomatoma@stevns.dk
Internetadresse: http://stevns.dk/erhverv/udbud-indkoeb/aktuelle-udbud
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej
Del II: Kontraktens genstand
II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Kørsel af visiterede borgere til kommunale tilbud.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
NUTS-kode DK021
II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Stevns Kommune udbyder en række kørselsopgaver for visiterede borgere til dagcenter, særlige tilbud, dagskole, specialiserede skoletilbud mm, i alt 9 delaftaler.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Varighed i måneder: 36 (fra tildeling af kontrakten)
Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Kørsel til dagcenter Hotherhaven
1) Kort beskrivelse
Kørsel af visiterede borgere til dagcenter.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 36 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 2 Betegnelse: Kørsel til demens dagcenter Nichen
1) Kort beskrivelse
Kørsel af visiterede borgere til dagcenter.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 36 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 3 Betegnelse: Kørsel til Krydset
1) Kort beskrivelse
Kørsel af visiterede borgere til særligt tilbud.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 36 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 4 Betegnelse: Kørsel til Mødestedet
1) Kort beskrivelse
Kørsel af visiterede borgere til særligt tilbud.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 36 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 5 Betegnelse: Kørsel til dagskole
1) Kort beskrivelse
Kørsel af elever til dagskolen Boestofte.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 36 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 6 Betegnelse: Kørsel til Acaciebo
1) Kort beskrivelse
Kørsel af elever til særligt skoletilbud.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 36 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 7 Betegnelse: Kørsel til Strøbyskolen
1) Kort beskrivelse
Kørsel af elever til særligt skoletilbud.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 36 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 8 Betegnelse: Kørsel til Hotherskolen
1) Kort beskrivelse
Kørsel af elever til særligt skoletilbud og kørsel til velkomstklasse.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 36 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 9 Betegnelse: Kørsel til St. Heddingeskole
1) Kort beskrivelse
Kørsel af elever til særligt skoletilbud.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 36 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4) Andre særlige vilkår
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Tilbudsgiver må ikke have ubetalt, forfalden gæld til det offentlige.
Egenkapitalen i tilbudsgivers virksomhed skal være positiv.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Tilbudsgiver skal have de nødvendige tilladelser til erhvervsmæssig personbefordring.
Tilbudsgiver skal inden kontraktstart fremvise børneattester for de chauffører, som skal køre med børn.
Tilbudsgiver skal have udført lignende kørselsopgaver indenfor de seneste 3 år.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Del IV: Procedure
IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
20.4.2016 - 10:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
til: 31.10.2016
IV.3.8) Åbning af bud
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1) Oplysninger om gentagelse
VI.2) Oplysninger om EU-midler
VI.3) Yderligere oplysninger
Udbudsmaterialet kan downloades fra Stevns Kommunes hjemmeside www.stevns.dk under menupunktet Aktuelle udbud.
Adresser til at beregne ruterne rekvireres hos Indkøbschef Tomas Tomasson på mailadressen tomatoma@stevns.dk.
Adresserne er fortrolige og må ikke offentliggøres eller distribueres.
Spørgsmål og svar bliver offentliggjort på hjemmesiden.
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
VI.4.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud,
som ordregiver henholder sig til:
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20
kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte
ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen
har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til
Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
14.3.2016