Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/63986d82-51da-4dc9-9ac0-bea9836d70d5/publicMaterial
Udbyder
Middelfart Kommune
Vindere
Kørsel af visiterede borgere til læge, dagcenter og genoptræning
(25.04.2023)
Taxa Syd a.m.b.a.
Ove Gjeddes Vej 16
5220 Odense SØ
Kørsel af visiterede borgere til læge, dagcenter og genoptræning
(25.04.2023)
Taxa Syd a.m.b.a.
Odense SØ
Kørselsudbud
Middelfart Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189684
Postadresse: Nytorv 9
By: Middelfart
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 5500
Land: Danmark
Kontaktperson: Michael Barny
E-mail: michael.barny@middelfart.dk
Telefon: +45 88885032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/63986d82-51da-4dc9-9ac0-bea9836d70d5/homepage
Del II: Genstand
Kørselsudbud
Middelfart Kommune (Ordregiver) udbyder hermed en 8-årig kontrakt på kørsel af borgere, som visiteres til at blive befordret. Udbuddet er opdelt i 4 delaftaler: Delaftale 1: Kørsel til/fra læge, dagcenter samt genoptræning. Delaftale 2: Kørsel til/fra skoler. Delaftale 3: Kørsel til/fra institutioner under Handicap- og Psykiatriforvaltningen. Delaftale 4: Svømmekørsel. Kontrakten forventes at træde i kraft 1. august 2023. Ordregiver ønsker at indgå kontrakt med 1 leverandør pr. delaftale. Tilbudsgiver kan byde på én eller flere delaftaler.
Kørsel af visiterede borgere til læge, dagcenter og genoptræning
Kørsel af borgere, som visiteres til at blive befordret til og fra bl.a. læge, speciallæge og til afprøvning af hjælpemidler samt kørsel til dagcenter, genoptræning/vedligeholdende træning og specialiseret genoptræning.
Henvendelse kan rettes til Michael Barny på michael.barny@middelfart.dk.
Kørsel af visiterede borgere til skole
Delaftale 2 vedrører kørsel til skoler i Middelfart Kommune, STU, kørsler for Børne- Ungeforvaltningen (BUF) samt kørsel til specialskoler uden for Middelfart Kommune.
Kørslen omfatter kørsel fra borgerens adresse til skole/uddannelsesinstitution eller SFO, og retur til hjemadresse(r). Adresser kan variere hvis borgeren skal i aflastning, og/eller har flere hjemadresser. Der kan derudover forekomme kørsler til fysioterapi eller lignende, for omfattede borgere i forbindelse med kørsel til/fra skole.
Henvendelse kan rettes til Michael Barny på michael.barny@middelfart.dk.
Kørsel af visiterede borgere til institutioner under Handicap- og Psykiatriforvaltningen
Delaftale 3 omfatter kørsel fra borgerens adresse til en af de under Handicap og psykiatriforvaltningen, nævnte institutioner, og retur.
Borgere omfattet af nærværende delaftale, har psykiske og/eller fysiske handicaps.
Der kan derudover forekomme ad hoc kørsler for Handicap og psykiatriforvaltningen.
Henvendelse kan rettes til Michael Barny på michael.barny@middelfart.dk.
Svømmekørsel
Kørslen omfatter kørsel til og fra Strib Svømmehal. I forbindelse med den lovpligtige svømmeundervisning af folkeskoleelever, er der behov for at kunne fragte eleverne i busser fra folkeskoler i hele kommunen til svømmehallen i Strib. Derudover tilbydes SFO’er at benytte svømmehallen efter skoletid. Der vil normalt være svømmekørsel på alle skoledage (40 uger om året).
Henvendelse kan rettes til Michael Barny på michael.barny@middelfart.dk.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal angive sin egenkapital for de senest to disponible årsregnskaber. Hermed forstås de seneste to disponible årsregnskaber i forhold til datoen for udbuddets offentliggørelse.
Tilbudsgiver skal bekræfte at have en positiv egenkapital i de senest to disponible årsregnskaber.
For delaftale 1,2 og 3, skal tilbudsgiver angive 1 sammenlignelig reference. Med sammenlignelig reference forstås: Kontrakt på visiteret personbefordring. Referencen skal være igangværende eller afsluttet inden for de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristen. Tilbudsgiver bør beskrive referencen med angivelse af: Type af kørsel samt Ordregiver/kundenavn
For delaftale 1,2 og 3, skal tilbudsgiver angive minimum 1 sammenlignelig reference.
Kontraktudførelsesvilkår fremgår af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver vil være udelukket fra at deltage i udbuddet såfremt tilbudsgiver er omfattet af:
- De obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §135 og §136.
- De frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137.
Før beslutning om tildeling af kontrakten skal den tilbudsgiver, som tiltænkes tildeling af kontrakten, fremsende dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD’et inden for en passende tidsfrist.
Følgende dokumentation være tilstrækkelig som dokumentation:
(I) Serviceattest, som på tidspunktet for indlevering ikke er ældre end 6 måneder- Såfremt den vindende tilbudsgiver er en udenlandsk virksomhed, skal denne fremlægge tilsvarende dokumentation i den version og/eller fra de myndigheder, som er relevante i den vindende tilbudsgivers hjemland. En filial af en udenlandsk virksomhed betragtes som en udenlandsk virksomhed.
(II) Regnskaber for de seneste 2 afsluttede regnskabsår.
(III) Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre virksomheders kapacitet jf. pkt. 6.3: Støtteerklæring underskrevet af støttende enheder.
Referencelisten fra ESPD’et betragtes som endelig dokumentation, jf. udbudslovens § 155, nr. 2.
Ordregiver vil give en passende frist for fremsendelsen. I det tilfælde, hvor tilbudsgiver allerede har denne dokumentation, må det gerne sendes med allerede ved tilbudsafgivelse, men dette er ikke et krav.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk