Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/21aec196-03c5-4438-88b7-f95f6169c9fe/publicMaterial
Udbyder
FynBus
Vindere
(07.07.2023)
Bergholdt.dk A/S
5230 Odense
Udbud af FR8 - Specialkørsel i Assens Kommune
FynBus
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29979944
Postadresse: Tolderlundsvej 9
By: Odense C
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Charlotte Holst Nicolaisen
E-mail: chn@fynbus.dk
Telefon: +45 30598447
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/21aec196-03c5-4438-88b7-f95f6169c9fe/homepage
Del II: Genstand
Udbud af FR8 - Specialkørsel i Assens Kommune
Nærværende udbud omfatter udførelse af Specialkørsel til specialskoler og institutioner primært uden for Assens Kommune.
Kontraktens estimerede kørselsomfang er angivet som antal personture pr. år og antal soloture pr. år og er beskrevet i Bilag A - Udbudt kørsel og Bilag A1 - Elevkort samt Bilag A2 - Oversigt over geografisk fordeling af borgere og estimeret kørselsomfang.
Kontrakten har driftstart den 1. august 2023. Kontrakten er gældende frem til den 31. juli 2024.
Assens Kommune
Nærværende udbud omfatter udførelse af Specialkørsel til specialskoler og institutioner uden for Assens Kommune.
Der skal påregnes ændringer i kørselsbehov på de enkelte institutioner og borgere inden driftstart og i løbet af kontraktperioden. Kørsel til institutioner, der ikke er oplyst i Bilag A, vil derfor også være omfattet af kontrakten.
Den udbudte kørsel omfatter kørsel til og fra følgende institutioner, som fremgår af Bilag A - Udbudt kørsel:
Paarup Skole
Rosengårdsskolen
STU Elmehøjen
STU Sortelung
Østre Skole Heldagsklasserne
Nørrebjergskolen
Nordskovens Friskole
Munkegården
Lumby skole
Heldagsskolen Faaborg-Midfyn
Enghaveskolen
CSV Rismarksvej
CSV Assens
AspIT
Basen
Option på forlængelse i op til 2 år
Option på forlængelse af kontrakten på uændrede vilkår i op til to år. Forlængelse kan ske af flere omgange på uændrede vilkår.
Til sikkerhed for Leverandørs opfyldelse af nærværende kontrakt, stilles en ubetinget og uigenkaldelig anfordringsgaranti på 2,5 % af kontraktsummen pr. år. Garantien skal senest være stillet overfor FynBus på den i Udbudsbetingelserne afsnit 4, Tidsplan angivne dato forud for driftstart.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af obligatoriske og frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens §§ 134a, 135, 136 og 137, nr. 1-5. Der henvises til udbudsbetingelsernes pkt. 8.2.
Der er ingen krav til økonomisk og finansiel kapacitet
Der er ingen krav til teknisk og faglig kapacitet
Leverandør eller underleverandør skal have en gyldig tilladelse i henhold til Buslovens § 1, Lov nr. 1050 af 12. november 2012, Taxilovens § 1, Lov nr. 107 af 30. januar 2013 eller Taxilovens § 3, LOV nr. 1538 af 19. december 2017.
Der henvises til kontrakten vedlagt udbudsmaterialet
Del IV: Procedure
Ingen adgang
Del VI: Supplerende oplysninger
Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem, jf. adressen i punkt I.3.
.
Tilbudsgiver opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbuddet. Alle spørgsmål skal stilles i udbudssystemet ETHICS.
.
Det er Tilbudsgivers eget ansvar at holde sig ajour med materialet i udbudssystemet.
.
Ansøger skal som en del af sin ansøgning aflevere et ESPD, hvori ansøger skal afgive erklæringer om følgende forhold:
- Hvorvidt ansøger er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 1-6, og stk. 3 (obligatoriske udelukkelsesgrunde om deltagelse i kriminel organisation, bestikkelse, svig, terrorhandlinger, hvidvaskning, børnearbejde, ubetalt forfalden gæld mv.)
- Hvorvidt ansøger er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 136, nr. 1 - 3 (obligatoriske udelukkelsesgrunde om interessekonflikter, konkurrencefordrejning, groft urigtige oplysninger mv.)
- Hvorvidt ansøger er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1 (vedrører tilsidesættelse af gældende forpligtelser inden for det miljømæssige-, sociale- og arbejdsretlig område)
- Hvorvidt ansøger er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 (vedrører konkurs, insolvens- eller likvidationsbehandling, rekonstruktion, indstillet erhvervsvirksomhed og lignende situationer)
- Hvorvidt ansøger er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3 (vedrører alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet), og hvorvidt ansøger er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6 (vedrører uretmæssig påvirkning af beslutningsproces m.v.).
- Hvorvidt ansøger er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4 (vedrører om ansøgeren eller tilbudsgiveren har indgået en aftale med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning)
- Hvorvidt ansøger er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5 (vedrører om ansøgeren eller tilbudsgiveren har væsentligt misligholdt en tidligere offentlig kontrakt)
- Hvorvidt ansøger er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6 (vedrører om ansøgeren eller tilbudsgiveren uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces)
- Hvorvidt ansøger er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 7 (vedrører om ansøgeren eller. tilbudsgiveren har ubetalt forfalden gæld på under 100.000 kr. til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger)
.
Der henvises i det hele til udbudslovens §§ 135-137.
.
Erklæringerne skal opfyldes via udfyldelse af ESPD. Ordregiver kan ikke tage erklæringer i betragtning, som er afgivet på anden vis end via ESPD.
.
Ved sammenslutninger (konsortium) skal hver enkelt deltager i sammenslutningen vedlægge et særskilt ESPD, som omfatter ovennævnte erklæringer.
.
Tilbudsgiver, andre enheder og konsortier skal på ordregivers opfordring fremlægge dokumentation i henhold til udbudslovens §§144 og 152 for de oplysninger, som er afgivet i ESPD i forbindelse med tilbudsafgivelsen .Hvis tilbudsgiver er fra Danmark fremlægges dokumentationen i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Serviceattesten må maksimalt være 6 måneder gammel regnet fra fristen for indsendelse.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk