Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/morsoekommune/tenderinformationshow.aspx?Id=132222
Udbyder
MORSØ KOMMUNE
Befordringsudbud i Morsø Kommune
MORSØ KOMMUNE
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 41333014
Postadresse: Jernbanevej 7
By: Nykøbing M
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 7900
Land: Danmark
Kontaktperson: Birgitte Lund
E-mail: birgitte.lund@morsoe.dk
Telefon: +45 99707000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.morsoe.dk
Del II: Genstand
Befordringsudbud i Morsø Kommune
Udbuddet vedrører befordring fra bopæl eller aflastningsadresse til aktivitetstilbud, skole eller lignende for borgere, der ikke er i stand til at anvende offentlige befordringsmidler. Der påregnes befordring alle årets hverdage, dog kun såfremt der er borgere, der skal befordres. Den daglige befordring er mindre i skoleferierne og i dagtilbuddenes jule- og sommerferie. Kørslen kan helt bortfalde i ferieperioder.Befordringen er begrænset til kørsel i Morsø, Thisted og Skive Kommuner. <br>
Morsø Kommune
Udbuddet vedrører befordring fra bopæl eller aflastningsadresse til aktivitetstilbud, skole eller lignende for borgere, der ikke er i stand til at anvende offentlige befordringsmidler. Der påregnes befordring alle årets hverdage, dog kun såfremt der er borgere, der skal befordres. Den daglige befordring er mindre i skoleferierne og i dagtilbuddenes jule- og sommerferie. Kørslen kan helt bortfalde i ferieperioder.Befordringen er begrænset til kørsel i Morsø, Thisted og Skive Kommuner. <br>
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal have, eller kunne opnå fornøden tilladelse til den erhvervsmæssige personbefordring, der gives tilbud på.
• Egenkapitalen (ultimo året) for det seneste regnskabsår skal være positiv.• Tilbudsgiveren skal fra aftalestart have tegnet en erhvervsansvarsforsikring, der dækker tilbudsgiverens ansvar for skader og andet tab i hele aftaleperioden, der opstår i forbindelse med tilbudsgiverens udførelse af sit erhverv, herunder udførelsen af de ydelser, der er omfattet af udbuddet. Tilbudsgiver skal således have tegnet erhvervsansvarsforsikring, der dækker tilbudsgiverens ansvar med en dækningssum pr. år på minimum 10.000.000 danske kroner. Selvrisikoen må ikke overstige 100.000 danske kroner.<br>
Tilbudsgiver skal således have tegnet erhvervsansvarsforsikring, der dækker tilbudsgiverens ansvar med en dækningssum pr. år på minimum 10.000.000 danske kroner. Selvrisikoen må ikke overstige 100.000 danske kroner.
• Tilbudsgiver skal ved kontraktstart kunne behandle personoplysninger på kommunens vegne i overensstemmelse med Lov om retshåndhævende myndigheders behandling af personoplysninger, jævnfør Lov nr. 410 af 27. april 2017, § 22, stk. 2.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk