23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 066-114076
Offentliggjort
05.04.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Lemvig Kommune

Vindere

Kørsel af specialbørn hjem fra Ungdomsgården i Lemvig.

(30.06.2016)
Nr. Nissum Taxi & Turist
Lemvig

Kørsel af voksne ældre til Lemvig Dagcenter og specialbørn til daginstitution i Harboøre (Lærkereden).

(30.06.2016)
Nr. Nissum Taxi & Turist
Lemvig

Kørsel af specialbørn til Storåskolen i Holstebro og Struer Skolehjem, voksen handicap til Dagsværkstedet i Lemvig og Rom Skole samt voksen ældre til Lemvig Dagcenter.

(30.06.2016)
Nr. Nissum Taxi & Turist
Lemvig

Kørsel af specialbørn til Harboøre Skole.

(30.06.2016)
Nr. Nissum Taxi & Turist
Lemvig

Kørsel af voksen ældre til dagcentre i Ramme (Al-parken), Harboøre, Klinkby (Lynghaven) og Bækmarksbro.

(30.06.2016)
Nr. Nissum taxi & Turist
Lemvig

Kørsel af specialbørn til Nørre Nissum Skole og voksne ældre til Nørre Nissum Dagcenter.

(30.06.2016)
Nr. Nissum Taxi & Turist
Lemvig

Lemvig Kommunes 1. udbud af specialkørsel


Lemvig Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Lemvig Kommune
29 18 99 35
Rådhusgade 2
Lemvig
7620
DANMARK
Kontaktperson: Lis Ravn Sørensen
Telefon: +45 96631050
E-mail: lis.ravn.sorensen@lemvig.dk
NUTS-kode: DK041

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.lemvig.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://www.lemvig.dk/Udbud/specialkorsel.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til følgende adresse:
Lemvig Kommune
29 18 99 35
Rådhusgade 2
Lemvig
7620
DANMARK
Kontaktperson: Lis Ravn Sørensen
Telefon: +45 96631050
E-mail: lis.ravn.sorensen@lemvig.dk
NUTS-kode: DK041

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.lemvig.dk

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Lemvig Kommunes 1. udbud af specialkørsel.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60130000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbud af kørsel til skoler med specialklasser, institutioner eller lign. for Lemvig Kommune, hvor der foreligger et fast kørselsmønster, samt en frivillig option på variabel kørsel til og fra skole af syge og invaliderede elever.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 20 575 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
Den ordregivende myndighed forbeholder sig retten til at tildele kontrakter, der kombinerer de følgende delkontrakter eller grupper af delkontrakter:

 

Der kan gives bud på kombination A, der består af pakke 3 og 4.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Pakke 1

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK041
Hovedudførelsessted:

 

Lemvig Kommune.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Kørsel af specialbørn til Nørre Nissum Skole og voksne ældre til Nørre Nissum Dagcenter.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 5 550 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Lemvig Kommune kan ensidigt forlænge kontrakten i 1 år. Ved udløbet af forlængelsesperioden kan parterne gensidigt forlænge kontrakten yderligere 1 år. Kontrakten kan således maksimalt forlænges 2 år ud over ordinær kontraktløbetid.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Frivillig option på variabel kørsel til og fra skole af syge og invaliderede elever.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Den anslåede værdi af kontrakten er beregnet ud fra kontraktens varighed inkl. forlængelsesperioder.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Pakke 2

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK041
Hovedudførelsessted:

 

Lemvig Kommune.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Kørsel af specialbørn hjem fra Ungdomsgården i Lemvig.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 350 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Lemvig Kommune kan ensidigt forlænge kontrakten i 1 år. Ved udløbet af forlængelsesperioden kan parterne gensidigt forlænge kontrakten yderligere 1 år. Kontrakten kan således maksimalt forlænges 2 år ud over ordinær kontraktløbetid.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Frivillig option på variabel kørsel til og fra skole af syge og invaliderede elever.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Den anslåede værdi af kontrakten er beregnet ud fra kontraktens varighed inkl. forlængelsesperioder.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Pakke 3

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK041
Hovedudførelsessted:

 

Lemvig Kommune.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Kørsel af specialbørn til Harboøre Skole.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 650 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Lemvig Kommune kan ensidigt forlænge kontrakten i 1 år. Ved udløbet af forlængelsesperioden kan parterne gensidigt forlænge kontrakten yderligere 1 år. Kontrakten kan således maksimalt forlænges 2 år ud over ordinær kontraktløbetid.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Frivillig option på variabel kørsel til og fra skole af syge og invaliderede elever.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Den anslåede værdi af kontrakten er beregnet ud fra kontraktens varighed inkl. forlængelsesperioder.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Pakke 4

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK041
Hovedudførelsessted:

 

Lemvig Kommune.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Kørsel af voksen ældre til dagcentre i Ramme (Al-parken), Harboøre, Klinkby (Lynghaven) og Bækmarksbro.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 475 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Lemvig Kommune kan ensidigt forlænge kontrakten i 1 år. Ved udløbet af forlængelsesperioden kan parterne gensidigt forlænge kontrakten yderligere 1 år. Kontrakten kan således maksimalt forlænges 2 år ud over ordinær kontraktløbetid.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Frivillig option på variabel kørsel til og fra skole af syge og invaliderede elever.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Den anslåede værdi af kontrakten er beregnet ud fra kontraktens varighed inkl. forlængelsesperioder.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Pakke 5

 

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK041
Hovedudførelsessted:

 

Lemvig Kommune.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Kørsel af voksne ældre til Lemvig Dagcenter og specialbørn til daginstitution i Harboøre (Lærkereden).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Lemvig Kommune kan ensidigt forlænge kontrakten i 1 år. Ved udløbet af forlængelsesperioden kan parterne gensidigt forlænge kontrakten yderligere 1 år. Kontrakten kan således maksimalt forlænges 2 år ud over ordinær kontraktløbetid.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Frivillig option på variabel kørsel til og fra skole af syge og invaliderede elever.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Den anslåede værdi af kontrakten er beregnet ud fra kontraktens varighed inkl. forlængelsesperioder.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Pakke 6

 

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK041
Hovedudførelsessted:

 

Lemvig Kommune.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Kørsel af specialbørn til Storåskolen i Holstebro og Struer Skolehjem, voksen handicap til Dagsværkstedet i Lemvig og Rom Skole samt voksen ældre til Lemvig Dagcenter.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 950 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Lemvig Kommune kan ensidigt forlænge kontrakten i 1 år. Ved udløbet af forlængelsesperioden kan parterne gensidigt forlænge kontrakten yderligere 1 år. Kontrakten kan således maksimalt forlænges 2 år ud over ordinær kontraktløbetid.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Frivillig option på variabel kørsel til og fra skole af syge og invaliderede elever.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Den anslåede værdi af kontrakten er beregnet ud fra kontraktens varighed inkl. forlængelsesperioder.

 

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Leverandøren skal have gyldig bustilladelse eller taxabevilling.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession
Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse:

 

Taxiloven og busloven.

 

III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Se nærmere herom i kontrakten, der er en del af det samlede udbudsmateriale.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 25/04/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 15/08/2016
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 25/04/2016
Tidspunkt: 12:01
Sted:

 

Der er ingen adgang til åbning af indkomne tilbud.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet den 11.4.2016 kl. 13.00. Informationsmødet afholdes hos Lemvig Kommune, Rådhusgade 2, 7620 Lemvig. Tilmelding til informationsmødet skal ske til ordregivers kontaktperson senest den 7.4.2016.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

En klage over tildelingsbeslutning skal være modtaget i klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
31/03/2016

Send til en kollega

0.048