Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Nyborg Kommune
Vindere
Visiteret befordring - Kørsel til og fra Nyborg Heldagsskole
(07.07.2023)
VIKINGBUS DANMARK A/S
Kanalholmen 1
2650 Hvidovre
Visiteret befordring - Kørsel til og fra Nyborg Heldagsskole
Nyborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189722
Postadresse: Torvet 1
By: Nyborg
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5800
Land: Danmark
Kontaktperson: Alexander Brøndum Scheppan
E-mail: absc@nyborg.dk
Telefon: +45 63337790
Fax: +45 63337001
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/200383410.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.nyborg.dk/
Del II: Genstand
Visiteret befordring - Kørsel til og fra Nyborg Heldagsskole
Kørslen omfatter kørsel af børn med bopælsadresse i Nyborg by til og fra
Nyborg Heldagsskole
Pårupvej 25B, Skellerup
5540 Ullerslev
Nyborg Heldagsskole er et tilbud til normalt begavede børn og unge i alderen 6 til 18 år, som har faglige og sociale indlæringsvanskeligheder samt psykiske problemer og derfor, for nuværende, ikke kan følge skolegangen i den almindelige folkeskole.
Nyborg
Kontrakten omfatter for nuværende kørsel af 26 elever.
Der skal ikke påregnes medtagning af hjælpemidler, såsom rollatorer eller kørestole.
Kørslen skal udføres alle Skoledage, men der kan dog forekomme ændringer og aflysninger - forholdene er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.
Kontrakten kan forlænges ved optioner på 2 gange 12 måneder
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der henvises til udbudsbetingelser pkt. 7.3
Der henvises til udbudsbetingelser pkt. 7.4
Der henvises til udbudsbetingelser pkt. 7.5
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk