Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Fællesindkøb Fyn
Vindere
Delaftale 1 - Kørsel til Demenstræning, Træning på Aktivhuset Mesinge, Cuba, Hindsholm, Læge
(23.08.2023)
HB-Care A/S
Krogshøjvej 49
2880 Bagsværd
Visiteret personbefordring til Kerteminde Kommune
Fællesindkøb Fyn
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188645
Postadresse: Østerågade 40
By: Broby
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5872
Land: Danmark
Kontaktperson: Patrick Askegaard Antoft-Olsen
E-mail: panto@fmk.dk
Telefon: +45 7253111131
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/202007427.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
By: Kerteminde
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: Kommune@kerteminde.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kerteminde.dk
Del II: Genstand
Visiteret personbefordring til Kerteminde Kommune
Udbuddet vedrører visiteret personbefordring til Kerteminde Kommune.
Delaftale 1 - Kørsel til Demenstræning, Træning på Aktivhuset Mesinge, Cuba, Hindsholm, Læge
Delaftale 1 vedrører kørsel til:
- Kørsel af borgere med demens til Aktivhuset
- Træning på Aktivhuset
- Kørsel til specialskoler
- Lægekørsel
Maksimal værdi for delaftale 1: 14.930.000 DKK
Delaftale 2 - Kørsel til Sundhedscenter, Træning på Birkelund, Toften, Nytoften
Delaftale 2 vedrører kørsel til:
- Træning på Birkelund Plejecenter
- Kørsel til genoptræning på Sundhedscenter
- Visiteret skolekørsel
- Kørsel til Nytoften og Hjernekrogen
Maksimal værdi for delaftale 2: DKK 8.650.000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf.
udbudslovens § 142:
Det er et mindstekrav, at egenkapitalen er positiv for to af de seneste tre seneste afsluttede
regnskabsår.
Gyldig erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10.000.000
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf.
udbudslovens § 142:
Det er et mindstekrav, at egenkapitalen er positiv for to af de seneste tre seneste afsluttede
regnskabsår.
Gyldig erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10.000.000
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. Udbudslovens §
143:
Referenceliste med minimum én sammenlignelig reference, med hvem tilbudsgiver har en
igangværende aftale eller en aftale, der er afsluttet inden for de sidste 3 år.
Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt samme
ydelser, som ydelserne på den udbudte delaftale til en eller flere kommuner.
Kontaktoplysninger (navn, tlf. nr., e-mail) for hver enkelt reference bør angives.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. Udbudslovens §
143:
Referenceliste med minimum én sammenlignelig reference, med hvem tilbudsgiver har en
igangværende aftale eller en aftale, der er afsluttet inden for de sidste 3 år.
Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt samme
ydelser, som ydelserne på den udbudte delaftale til en eller flere kommuner.
Kontaktoplysninger (navn, tlf. nr., e-mail) for hver enkelt reference bør angives.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbud. Indkomne tilbud åbnes digitalt via Mercells udbudsportal efter tilbudsfristens udløb.
Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbud. Indkomne tilbud åbnes digitalt via Mercells udbudsportal efter tilbudsfristens udløb.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk