Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/7ed60b26-f26e-4666-8b89-2918e597a98e/publicMaterial
Udbyder
Middelfart Kommune
Kørsel - Genudbud af delaftale 3 og 4
Middelfart Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189684
Postadresse: Nytorv 9
By: Middelfart
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5500
Land: Danmark
Kontaktperson: Michael Barny
E-mail: michael.barny@middelfart.dk
Telefon: +45 88885032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/7ed60b26-f26e-4666-8b89-2918e597a98e/homepage
Del II: Genstand
Kørsel - Genudbud af delaftale 3 og 4
Udbuddet er opdelt i 2 delaftaler. Delaftale 3 omfatter kørsel fra borgerens adresse til og fra Fælleshåb og Skovbakken, begge institutioner under Center for Handicap i Middelfart Kommune. Delaftale 4 vedrører svømmekørsel. Begge delaftaler løber i op til 8 år.
Delaftale 3
Middelfart Kommune
Delaftale 3 omfatter kørsel fra borgerens adresse til og fra Fælleshåb og Skovbakken, begge institutioner under Center for Handicap i Middelfart Kommune.
Delaftale 4
Middelfart Kommune
Svømmekørsel
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal angive sin egenkapital for de senest to disponible årsregnskaber. Hermed forstås de seneste to disponible årsregnskaber i forhold til datoen for udbuddets offentliggørelse.
Tilbudsgiver skal bekræfte at have en positiv egenkapital i de senest to disponible årsregnskaber.
For delaftale 3, skal tilbudsgiver angive 1 sammenlignelig reference. Med sammenlignelig reference forstås: Kontrakt på visiteret personbefordring. Referencen skal være igangværende eller afsluttet inden for de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristen. Tilbudsgiver bør beskrive referencen med angivelse af: Type af kørsel samt Ordregiver/kundenavn
For delaftale 3 skal tilbudsgiver angive minimum 1 sammenlignelig reference.
Kontraktudførelsesvilkår fremgår af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver vil være udelukket fra at deltage i udbuddet såfremt tilbudsgiver er omfattet af:
- De obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §135 og §136.
- De frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137.
Før beslutning om tildeling af kontrakten skal den tilbudsgiver, som tiltænkes tildeling af kontrakten, fremsende dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD’et inden for en passende tidsfrist.
Følgende dokumentation være tilstrækkelig som dokumentation:
(I) Serviceattest, som på tidspunktet for indlevering ikke er ældre end 6 måneder- Såfremt den vindende tilbudsgiver er en udenlandsk virksomhed, skal denne fremlægge tilsvarende dokumentation i den version og/eller fra de myndigheder, som er relevante i den vindende tilbudsgivers hjemland. En filial af en udenlandsk virksomhed betragtes som en udenlandsk virksomhed.
(II) Regnskaber for de seneste 2 afsluttede regnskabsår.
(III) Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre virksomheders kapacitet jf. pkt. 6.3: Støtteerklæring underskrevet af støttende enheder.
Referencelisten fra ESPD’et betragtes som endelig dokumentation, jf. udbudslovens § 155, nr. 2.
Ordregiver vil give en passende frist for fremsendelsen. I det tilfælde, hvor tilbudsgiver allerede har denne dokumentation, må det gerne sendes med allerede ved tilbudsafgivelse, men dette er ikke et krav.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk