Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Egedal Kommune
Vognmandskørsel i Egedal Kommune 2023
Egedal Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188386
Postadresse: Dronning Dagmars Vej 200
By: Ølstykke
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 3650
Land: Danmark
Kontaktperson: Jan Eilsø
E-mail: jan.eilso@egekom.dk
Telefon: +45 72596260
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/197613692.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.egedalkommune.dk/
Del II: Genstand
Vognmandskørsel i Egedal Kommune 2023
Egedal Kommune udbyder en rammeaftale på forskellige typer af godsvognmandskørsel, som skal udføres i samarbejde med Kommunens Materialegård, som står for udførelse af diverse vedligehold og tekniske opgaver.
Kørslen udføres typisk med levering inden for Kommunegrænse i Egedal Kommune. Kommunen har til hensigt at indgå Rammeaftale med 1 Leverandør.
Egedal Kommune
Egedal Kommune udbyder en rammeaftale på forskellige typer af vognmandskørsel, som skal udføres i samarbejde med Kommunens Materialegård, der står for udførelse af diverse vedligehold og tekniske opgaver.
Kørslen udføres typisk med levering inden for Kommunegrænse i Egedal Kommune. Kommunen har til hensigt at indgå Rammeaftale med 1 Leverandør.
Rammeaftalen omfatter bortkørsel af forskellige affaldselementer såsom Klasse 0 -1 jord til kartering, ren asfalt inklusive stabilt grus til genanvendelse, ren uarmeret beton til genanvendelse, ren uarmeret blandet asfalt/beton og have- og parkaffald til behandling og genanvendelse.
Affaldet afhentes i Egedal Kommune.
Ordregiver estimerer, at volumen for den samlede affaldskørsel, vil være 2.833,5 ton årligt.
Rammeaftalen omfatter desuden levering af forskellige typer af grus, sand, muld. Ordregiver estimerer, at den samlede årlige volumen for denne type kørsel er 333.5 ton årligt.
Rammeaftalen omfatter desuden ad-hoc vognmandskørsel. Ordregiver estimerer, at denne type kørsel til 180 timer årligt.
Den udbudte rammeaftale træder i kraft den 1 juni 2023 og ophører uden varsel den 31. maj 2023. Endvidere har kommunen en option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk