Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/k-thomsen-udbudsraadgivning/tenderinformationshow.aspx?Id=136979
Udbyder
Asta Fonden S/I
Vindere
Kørselsrelaterede opgaver for Asta Fonden
(04.08.2023)
HB-CARE A/S
Krogshøjvej 49
2880 Bagsværd
Kørselsrelaterede opgaver for Asta Fonden
Asta Fonden S/I
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 18695448
Postadresse: Lærkevej 3
By: København NV
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Morten Ildved
E-mail: moil@carl-ras.dk
Telefon: +45 20332731
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.asta.dk
Del II: Genstand
Kørselsrelaterede opgaver for Asta Fonden
Asta Fonden har driftsoverenskomst med Københavns Kommune i forhold til drift af SEL §104 Samværs- og aktivitetstilbud i Københavns Kommune fordelt på tre matrikler/lokationer/enheder.
Det antal af borgere der dagligt skal transporteres, kan variere, ligesom antallet af borgere der er visiteret til kørsel kan ændres i aftaleperioden. Primær kørsel på aftalerne er fast kørsel mellem hjemmet og enheden. Enkelte enheder har ugentlige kørsler mellem enhed og forskellige aktiviteter.
Borgernes dag på aktivitetstilbud begynder allerede, når de tager afsted fra deres hjem. Vi ser altså kvaliteten af kørslen, som en vigtig og integreret del af Asta Fondens tilbud, hvorfor kvaliteten prioriteres højt.
Ud fra en generel økonomisk vurdering er Asta Fonden forpligtet til at sikre, at der ikke benyttes flere penge end nødvendigt til at løse opgaven. Asta Fonden har finansieret med udgift på 5.4 mio. årligt i kontraktperioden til at løse samtlige kørselsrelaterede opgaver for 191 borgere fordelt på 131 pladser. Derfor skal der løbende sikres en optimering af brugen af kørselsaftalen. Der kan i kontraktperioden rykkes rundt på afgangstider etc., hvis dette resulterer i en mere effektiv økonomisk forvaltning. Dette skal altid ske efter aftale med den enkelte enhed i Asta Fonden
Asta Fonden har driftsoverenskomst med Københavns Kommune i forhold til drift af SEL §104 Samværs- og aktivitetstilbud i Københavns Kommune fordelt på tre matrikler/lokationer/enheder.
Det antal af borgere der dagligt skal transporteres, kan variere, ligesom antallet af borgere der er visiteret til kørsel kan ændres i aftaleperioden. Primær kørsel på aftalerne er fast kørsel mellem hjemmet og enheden. Enkelte enheder har ugentlige kørsler mellem enhed og forskellige aktiviteter.
Borgernes dag på aktivitetstilbud begynder allerede, når de tager afsted fra deres hjem. Vi ser altså kvaliteten af kørslen, som en vigtig og integreret del af Asta Fondens tilbud, hvorfor kvaliteten prioriteres højt.
Ud fra en generel økonomisk vurdering er Asta Fonden forpligtet til at sikre, at der ikke benyttes flere penge end nødvendigt til at løse opgaven. Asta Fonden har finansieret med udgift på 5.4 mio. årligt i kontraktperioden til at løse samtlige kørselsrelaterede opgaver for 191 borgere fordelt på 131 pladser. Derfor skal der løbende sikres en optimering af brugen af kørselsaftalen. Der kan i kontraktperioden rykkes rundt på afgangstider etc., hvis dette resulterer i en mere effektiv økonomisk forvaltning. Dette skal altid ske efter aftale med den enkelte enhed i Asta Fonden
24 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Egnethed i forhold til økonomisk og finansiel formåen
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være økonomisk egnet til at opfylde kontrakten:
- Det er et mindstekrav, at egenkapitalen er positiv for hvert af de anførte regnskabsår.
- Det er et mindstekrav, at soliditetsgraden er minimum 20 eller derover for seneste godkendte regnskab
- Erhvervsansvarsforsikring på minimum DKK 10.000.000,00 årligt
Egnethed i forhold til teknisk og faglig formåen
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være teknisk og fagligt egnet til at opfylde kontrakten:
- Tilbudsgiver skal have præsteret minimum 3 leveringer af varer eller tjenesteydelser, der er udført inden for de seneste 3 år, og som har lighed med kontraktens genstand.
Såfremt der angives flere referencer end angivet ovenfor, lægges der udelukkende vægt på 3 første.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk