Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/morsoekommune/tenderinformationshow.aspx?Id=144436
Udbyder
MORSØ KOMMUNE
Vindere
(05.09.2023)
Morsø Taxi & Flextrafik K/S
Nørrebro 70B
7900 Nykøbing Mors
Befordringsudbud i Morsø Kommune - genudbud
MORSØ KOMMUNE
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 41333014
Postadresse: Jernbanevej 7
By: Nykøbing M
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 7900
Land: Danmark
Kontaktperson: Birgitte Lund
E-mail: birgitte.lund@morsoe.dk
Telefon: +45 99707000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.morsoe.dk
Del II: Genstand
Befordringsudbud i Morsø Kommune - genudbud
Udbuddet vedrører befordring af borgere i kommunen fra bopælsadresse til aktivitetstilbud/skole/uddannelsessted eller lignende. Borgerne er ikke selv i stand til at anvende offentlig transport enten på grund af fysiske eller psykiske udfordringer, eller fordi der fra bopæl er langt til offentlig transport.
Udbuddet har tidligere været udbudt i udbudsbekendtgørelse og blev annulleret da kommunen vurderede, at der var valgt en forkert afregningsform.
<br>
Bemærk, at der vil blive indsat en første frist for spørgsmål i uge 27, for at vi kan nå at give svar på spørgsmål inden vi går på ferie - herefter vil der være ordinær spørgefrist jævnfør tidsplanen.
<br>
<br>
Morsø Kommune
Udbuddet vedrører befordring af borgere i kommunen fra bopælsadresse til aktivitetstilbud/skole/uddannelsessted eller lignende. Borgerne er ikke selv i stand til at anvende offentlig transport enten på grund af fysiske eller psykiske udfordringer, eller fordi der fra bopæl er langt til offentlig transport.
Udbuddet har tidligere været udbudt i udbudsbekendtgørelse og blev annulleret da kommunen vurderede, at der var valgt en forkert afregningsform.
<br>
Bemærk, at der vil blive indsat en første frist for spørgsmål i uge 27, for at vi kan nå at give svar på spørgsmål inden vi går på ferie - herefter vil der være ordinær spørgefrist jævnfør tidsplanen.
<br>
<br>
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver skal have, eller kunne opnå fornøden tilladelse til den erhvervsmæssige personbefordring, der gives tilbud på.
<br>
<br><br><br>
Positiv egenkapital
Gyldig erhvervsansvarsforsikring.
Det er et minimumskrav, at Egenkapitalen (ultimo året) for det seneste regnskabsår er positiv.
Tilbudsgiveren fra aftalestart har tegnet en erhvervsansvarsforsikring, der dækker tilbudsgiverens ansvar for skader og andet tab i hele aftaleperioden, der opstår i forbindelse med tilbudsgiverens udførelse af sit erhverv, herunder udførelsen af de ydelser, der er omfattet af udbuddet. Tilbudsgiver skal således have tegnet erhvervsansvarsforsikring, der dækker tilbudsgiverens ansvar med en dækningssum pr. år på minimum 10.000.000 danske kroner. Selvrisikoen må ikke overstige 100.000 danske kroner.
Behandling af personoplysninger.
Tilbudsgiver ved kontraktstart kan behandle personoplysninger på kommunens vegne i overensstemmelse med Lov om retshåndhævende myndigheders behandling af personoplysninger, jævnfør Lov nr. 410 af 27. april 2017, § 22, stk. 2.
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang til åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk