Fakta om udbudet
Udbyder
Ikast-Brande Kommune
Vindere
(01.09.2016)
Frydensbjergs Turist- og Bustrafik og Taxi
Ejstrupholmvej 6
7330 Brande
(01.09.2016)
Ejstrupholm Taxi
Stationsvej 1
7361 Ejstrupholm
Levering af Specialkørsel til Ikast-Brande Kommune
Ikast-Brande Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Rådhuset, Rådhusstrædet 6
Ikast
7430
DANMARK
Kontaktperson: Marit Lund
Telefon: +45 99604000
E-mail: marlu@ikast-brande.dk
Fax: +45 99604044
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ikast-brande.dk
Del II: Genstand
Levering af Specialkørsel til Ikast-Brande Kommune.
Levering af specialkørsel til Ikast-Brande Kommune omfatter følgende områder:
Kørsel til/fra læge/speciallæge
Kørsel til/fra undervisningssteder for sygdomsramte/tilskadekomne elever
Kørsel til /fra daghjem.
Delaftale 1A
Kørsel til/fra læge/speciallæge for borgere samt kørsel til/fra undervisningssteder for sygdomsramte/tilskadekomne elever — bosat i Distrikt Brande.
Ordregiver kan forlænge rammeaftalen i op til 21 måneder på uændrede vilkår. Meddelelse herom gives til leverandøren senest 6 måneder før aftaleudløb.
Ordregiver har option på forlængelse af rammeaftalen i op til 21 måneder.
Delaftale 1B
Kørsel til/fra læge/speciallæge for borgere samt kørsel til/fra undervisningssteder for sygdomsramte/tilskadekomne elever — bosat i Distrikt Ikast.
Ordregiver kan forlænge rammeaftalen i op til 21 måneder på uændrede vilkår. Meddelelse herom gives til leverandøren senest 6 måneder før aftaleudløb.
Ordregiver har option på forlængelse af rammeaftalen i op til 21 måneder.
Delaftale 1C
Kørsel til/fra læge/speciallæge for borgere samt kørsel til/fra undervisningssteder for sygdomsramte/tilskadekomne elever — bosat i Distrikt Nørre-Snede.
Ordregiver kan forlænge rammeaftalen i op til 21 måneder på uændrede vilkår. Meddelelse herom gives til leverandøren senest 6 måneder før aftaleudløb.
Ordregiver har option på forlængelse af rammeaftalen i op til 21 måneder.
Delaftale 2A
Kørsel til/fra daghjem for borgere bosat i Distrikt Brande.
Ordregiver kan forlænge rammeaftalen i op til 21 måneder på uændrede vilkår. Meddelelse herom gives til leverandøren senest 6 måneder før aftaleudløb.
Ordregiver har option på forlængelse af rammeaftalen i op til 21 måneder.
Delaftale 2B
Kørsel til/fra daghjem for borgere bosat i Distrikt Ikast.
Ordregiver kan forlænge rammeaftalen i op til 21 måneder på uændrede vilkår. Meddelelse herom gives til leverandøren senest 6 måneder før aftaleudløb.
Ordregiver har option på forlængelse af rammeaftalen i op til 21 måneder.
Delaftale 2C
Kørsel til/fra daghjem for borgere bosat i Distrikt Nørre-Snede.
Ordregiver kan forlænge rammeaftalen i op til 21 måneder på uændrede vilkår. Meddelelse herom gives til leverandøren senest 6 måneder før aftaleudløb.
Ordregiver har option på forlængelse af rammeaftalen i op til 21 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136.
Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de i udbudsmaterialet nævnte frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 135, stk. 4 og 5 og § 137.
Der skal sammen med tilbuddet medsendes dokumentation for at tilbudsgiver enten har en gældende »Tilladelse til Taxikørsel«/»Tilladelse til sygetransport« givet i henhold til Lov om taxikørsel, eller har Trafikstyrelsens gældende »Tilladelse til udførelse af erhvervsmæssig personbefordring« (dvs. tilladelse til udførelse af erhvervsmæssig personbefordring i køretøj indrettet til mindst 10 personer (føreren indregnet) — også kaldet en bustilladelse). Dokumentationen skal være i form af en kopi af tilladelsen eller et bekræftet dokument fra den tilladelsesudstedende myndighed.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet med tilhørende bilag kan downloades på http://www.ikast-brande.dk/udbud
Bilag 5, 6 og 7 indeholder dog personfølsomme oplysninger, hvorfor de skal behandles fortroligt og kun kan fås ved henvendelse til Marit Lund på e-mail: marlu@ikast-brande.dk. Oplys firmanavn og adresse, kontaktperson og mailadresse.
Der afholdes spørgemøde den 30.5.2016 i Ikast.
Ordregiver ser gerne tilmelding af deltagere til spørgemødet med angivelse af navn, leverandør og e-mail-adresse, senest d. 26.5.2016 på e-mail til marlu@ikast-brande.dk.
Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende udbuddet skal være skriftlige og rettes til Marit Lund pr. e-mail:
marlu@ikast-brande.dk, senest d. 14.6.2016 kl. 8:00.
Alle spørgsmål og besvarelser vil i anonymiseret form blive lagt på www.ikast-brande.dk senest d. 17.6.2016.
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt (med kopi af klagen
med bilag) underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen
er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
EU-udbud:
— En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 20 dage fra dagen
efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.
— Andre klager skal være modtaget i klagenævnet:
— Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions
Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt,
— Inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt
baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller
— Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil
indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
— Har ordregiveren fulgt proceduren i Håndhævelseslovens § 4, skal en klage over, at ordregiveren har indgået
en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være modtaget i klagenævnet inden
30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende
om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk