Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/1b96b796-c390-4b48-9fac-52b57bd23489/publicMaterial
Udbyder
ICØ
Udbud af flytteydelser til indkøbsfællesskabet ICØ
ICØ
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Bernstorffsvej 161
By: Charlottenlund
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 2920
Land: Danmark
Kontaktperson: Mads Martinus Bredtoft
E-mail: mabre@rudersdal.dk
Telefon: +45 72682036
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/1b96b796-c390-4b48-9fac-52b57bd23489/homepage
Internetadresse for køberprofilen: https://www.ethics.dk/
CVR-nummer: 29188378
By: Holte
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 2840
Land: Danmark
E-mail: mabre@rudersdal.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rudersdal.dk/
By: Gentofte
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Land: Danmark
E-mail: calf@gentofte.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://gentofte.dk/
By: Lyngby
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Land: Danmark
E-mail: HELLB@ltk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ltk.dk/
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Land: Danmark
E-mail: mowe03@frederiksberg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.frederiksberg.dk/
By: Ballerup
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Land: Danmark
E-mail: AMIM@balk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://ballerup.dk/
By: Herlev
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Land: Danmark
E-mail: udbud@herlev.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://herlev.dk/om-kommunen/fakta-og-organisering/velkommen-til-herlev
By: Gladsaxe
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Land: Danmark
E-mail: HENJOH@gladsaxe.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://gladsaxe.dk/
Del II: Genstand
Udbud af flytteydelser til indkøbsfællesskabet ICØ
Dette udbud vedrører rammeaftaler om levering af flytteydelser til Frederiksberg Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune, Ballerup Kommune, Herlev Kommune og Rudersdal Kommune (herefter ”Ordregiver”). Formålet med udbuddet er at sikre, at kommunerne kan få flyttet inventar i det omfang, det er nødvendigt. Der vil primært være tale om flytning af kontorinventar, herunder IT til brug ved kontorarbejde, arkivflytninger mv. Tilbudsgivere skal som led heri sikre, at ydelsen har en kvalitet, der svarer til almindelig god kvalitet inden for branchen og herunder har en kvalitet, der svarer til det af kravspecifikationen og rammeaftalen fastsatte niveau.
Dette udbud vedrører rammeaftaler om levering af flytteydelser til Frederiksberg Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune, Ballerup Kommune, Herlev Kommune og Rudersdal Kommune (herefter ”Ordregiver”). Der udbydes 4-årige rammeaftaler til ikrafttræden mandag d. 1. januar 2024. Formålet med udbuddet er at sikre, at kommunerne kan få flyttet inventar i det omfang, det er nødvendigt. Der vil primært være tale om flytning af kontorinventar, herunder IT til brug ved kontorarbejde, arkivflytninger mv. Tilbudsgivere skal som led heri sikre, at ydelsen har en kvalitet, der svarer til almindelig god kvalitet inden for branchen og herunder har en kvalitet, der svarer til det af kravspecifikationen og rammeaftalen fastsatte niveau. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud i henhold til lov nr. 1564 af 15. december 2015, ”Udbudsloven”, hvilket betyder, at enhver egnet tilbudsgiver har ret til at afgive tilbud. Rammeaftalerne har en samlet anslået værdi på DKK 36.000.000 ekskl. moms og en samlet maksimal værdi på DKK 52.000.000 ekskl. moms. Den samlet anslået værdi er fastsat efter kommunernes historiske forbrug, og kommunerne forpligter sig ikke til at bestille flytteydelser for dette beløb. Leverandørens vederlag i aftaleperioden vil blive fastsat på baggrund af de af leverandøren tilbudte priser og kommunernes faktiske forbrug af leverandørens ydelser.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ordregivers vurdering af tilbudsgivers egnethed til at varetage de udbudte rammeaftaler sker på baggrund af oplysningerne i ESPD. Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har en årlig bruttofortjeneste på minimum 4 mio. DKK for det senest afleverede regnskabsår. Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har en soliditetsgrad på 10 % i det senest afleverede regnskabsår.
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har tre referencer for udførte flytninger af kontorinventar. Hver reference skal indeholde én afsluttet flytteopgave. Flytteopgaven skal være afsluttet inden for de seneste tre år og have en samlet værdi på mere end 20.000 kr. Ordregiver accepterer, at de tre flytteopgaver er afsluttet under samme rammeaftale eller kontrakt.
Leverandøren er i hele aftalens løbetid forpligtet til at opretholde en erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 5 mio. kr. pr. år. Derudover skal leverandøren i hele rammeaftalens løbetid have en fragtføre-/flytte-ansvarsforsikring til dækning af skader på og/eller bortkomst af flytteinventar, der dækker 50.000 kr. pr. kolli og 2 mio. kr. pr. flytteopgave. Hvis der er tale om flytning af særligt værdifulde genstand, f.eks. designmøbler og -lamper, antikviteter, kunstgenstande, malerier og lignende, vil ordregiver gøre leverandøren opmærksom herpå. Leverandøren skal – såfremt det er nødvendigt for ordregiver at opnå tilstrækkelig dækning i tilfælde af skade eller bortkomst – vejlede ordregiver om, at der skal tegnes en ekstra forsikring til dækning. Leverandøren skal på ordregiverens anmodning godtgøre forsikringernes eksistens og omfang.
Del IV: Procedure
ETHICS
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk