Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/chardam/tenderinformationshow.aspx?Id=152954
Udbyder
Tradium, Erhvervsskole og - Gymnasier, Randers S/I
Elbusser til Tradium og Amu Nordjylland
Tradium, Erhvervsskole og - Gymnasier, Randers S/I
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 32806872
Postadresse: Vester alle 26
By: Randers
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8900
Land: Danmark
Kontaktperson: Simon Bitsch
E-mail: sb@chardam.dk
Telefon: +45 42607900
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://chardam.dk
CVR-nummer: 10255384
Postadresse: Sofievej 61
By: Aalborg
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9000
Land: Danmark
Kontaktperson: Simon Bitsch
E-mail: sb@chardam.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://chardam.dk
Del II: Genstand
Elbusser til Tradium og Amu Nordjylland
Udbuddet vedrører indkøb og levering af 2 elbusser til ordregiver.
Aalborg og Randers
Udbuddet vedrører indkøb og levering af 2 elbusser til ordregiver.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Egenkapital
Erhvervs- og produktansvarsforsikring <br>
Positiv egenkapital
Erhvervs- og produktansvarsforsikring på min. 5 mio. <br>
Referenceliste
• Min 2 referencer på levering af elbusser, der ikke er mere end 3 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://naevneneshus.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk