Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=378551&B=HOVEDSTADEN
Udbyder
Region Hovedstaden
Udbud af rejsebureau til Region Hovedstaden
Region Hovedstaden
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Jacob Haim
E-mail: jacob.haim@regionh.dk
Telefon: +45 21308456
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
Udbud af rejsebureau til Region Hovedstaden
Udbuddet vedrører Rejsebestillingen i Region Hovedstadens indkøb af Udbud af rejsebureau i Region Hovedstaden. Udbuddets formål er at Region Hovedstaden løfter udbudspligten ved at foretage rejsebestillinger hos ekstern leverandør.
Al rejsebestilling af tjenesterejser for Regionens 18 virksomheder. Det forventes at Rejsebestillingen skal håndtere ca. 20.000,- rejsebestillinger af forskellig størrelse og karakter om året.
Booking foregår på sælgers online platform.
Udbuddet vedrører Rejsebestillingen i Region Hovedstadens indkøb af Udbud af rejsebureau i Region Hovedstaden. Udbudets formål er at Region Hovedstaden løfter udbudspligten ved at foretage rejsebestillinger hos ekstern leverandør.
Al rejsebestilling af tjenesterejser for Regionens 18 virksomheder. Det forventes at Rejsebestillingen skal håndtere ca. 14.000,- rejsebestillinger af forskellig størrelse og karakter om året.
Booking foregår på sælgers online platform.
Op til 12 måneder
Kontraktforlængelse
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
ESPD del IV, A, 3) Kun Tjenesteydelser: Bevis/policer og/eller betingelser (dokumentation) for medlem af Dansk Rejsebureauforening
ESPD del IV, B, 4) Specifik omsætning. Den økonomiske aktørs årsomsætning på det forretningsområde, som er omfattet af kontrakten, jf. Udbudsbekendtgørelsens Del II, Genstand, er for år 2022 lig eller over:
Mindstekrav: DKK - 100.000.000,00 år. Kravet er tillige opfyldt, hvor den økonomiske aktør ved revisorerklæring dokumenterer, at kravet opfyldes for perioden år 2022. Alene vinderen skal fremsende evt. erklæring, og først ved ordregivers påkrav.
ESPD del IV, C, 3) Kun for tjenesteydelser: Levering af leverancer af den anførte type. I referenceperioden (3 år op til fristen) har den økonomiske aktør leveret betydelige tjenesteydelser af den i Udbudsbekendtgørelsens Del II, Genstand anførte type.
Mindstekrav: Tilbudsgiver har erfaring med booking af rejser for minimum 1 virksomhed med mere end 3.000 ansatte i Danmark og/eller minimum 1 virksomhed med mere end 20.000 årlige rejsetransaktioner.
Den samlede maksimumværdi af køb på (alle) rammeaftale(r) over 4 år er, jf. Udbudsbekendtgørelsens punkt II.1.4 kr. 4.500.000,00 ex moms.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Inden kontraktudløb
De frivillige udelukkelsesgrunde i ESPD finder anvendelse på dette udbud.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Tildeling af rammeaftale) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk