Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=379410&B=FJERNVARMEFYN
Udbyder
Fjernvarme Fyn
Transport og kranhåndtering samt Leje/tømning af containere
Fjernvarme Fyn
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 39055775
Postadresse: Havnegade 120
By: Odense C
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Jette Køhler
E-mail: jette.koehler@outlook.dk
Telefon: +45 27523069
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.fjernvarmefyn.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/391865
Del II: Genstand
Transport og kranhåndtering samt Leje/tømning af containere
Fjernvarme Fyn udbyder en rammeaftale på to delaftaler, henholdsvis: Delaftale 1: Transport og kranhåndtering af (fjernvarme)rør samt Delaftale 2: Leje og tømning af containere.
Begge opgaver er nærmere beskrevet i kravspecifikationerne.
Transport og kranhåndtering
Havnegade 120, 5000 Odense.
Transport, kørsel og kranhåndtering af (fjernvarme)rør for Fjernvarme Fyn.
Fjernvarme Fyn Service A/S har behov for transport og kranhåndtering på Fyn, primært i Odense
kommune. Arbejdet består i at køre forskellige (fjernvarme)rør og reservedele ud til placeringer,
hvor Fjernvarme Fyn foretager arbejdsopgaver og retur fra placering til Havnegade 120. Det må
også forventes at mere end 80 % af transporten foregår i perioden april til oktober.
Aftalen kan forlænges med op til 12 md to gange.
Der er fastsat finansielle mindstekrav samt oplyst krav om referencer på opgaven.
Der er optioner på forlængelse af aftalen i op til 12 md. to gange.
Leje/tømning af containere
Havnegade 120, 5000 Odense C.
Fjernvarme Fyn Service A/S har behov for leje og tømning af containere på Fjernvarme
Fyn, Havnegade i Odense og i enkelte tilfælde på Fjernvarme Fyns adresser på Fyn. Se bilag
"Container placeringer".
Nogle containere vil være ejet af Fjernvarme Fyn, men kræver stadig tømning efter
anvisning.
Kontrakten omfatter leje af containere og tømning af containere året rundt.
aftalen kan forlænges i op til 12 md to gange.
Der er fastsat finanisielle krav samt krav om referencer med kendskab til området.
Der er optioner på forlængelse af aftalen i op til 12 md to gange.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudslovens § 135, stk. 1 - 3 og § 136 og § 11 i BEK nr. 1078 af 29/06/2022. I modsat fald er udbyder forpligtet til at udelukke ansøger, jf. dog Udbudslovens § 135, stk. 4 og 5 og § 11 i BEK nr. 1078 af 29/06/2022.
Ansøger skal opfylde følgende krav til økonomisk og finansiel formåen:
Ansøger bedes angive følgende regnskabsoplysninger for de seneste 3 disponible regnskabsår, under hensyntagen til, hvornår ansøger blev etableret eller startede sin virksomhed:
• Årlig omsætning:
o Mindstekrav: Ansøgers årlige omsætning skal i de 3 senest offentliggjorte regnskabsår være mindst 6 mio. dkk. pr. år. på delaftale 1.
o Mindstekrav: Ansøgers årlige omsætning skal i de 3 senest offentliggjorte regnskabsår være mindst 1 mio. dkk. Pr. år. på delaftale 2.
o Søges på begge delaftaler adderes omsætningskravet.
• Soliditetsgrad:
o Mindstekrav: Ansøgers soliditetsgrad udtrykt i procent skal for de 3 senest offentliggjorte regnskabsår i gen-nemsnit være mindst 18 % for begge delaftaler.
Den beregnes efter følgende formel: (Egenkapital / totale aktiver) x 100
Ansøger skal opfylde følgende krav til teknisk og faglig formåen:
Ansøger bedes angive op til tre af sine mest betydelige sammenlignelige referencer inden for de seneste tre år på hver enkelt af de to delaftaler som der ansøges om deltagelse i.
Referencerne må kun beskrive arbejder/opgaver, hvor ydelsen er udført inden for de seneste tre år regnet fra ansøg-ningsfristens udløb. Igangværende opgaver kan benyttes som reference, hvis ansøger udelukkende medtager beskri-velse af de leveringer, som er foretaget; herunder også kun medregner værdien af allerede udførte ydelser.
Med sammenlignelige referencer forstås:
Delaftale 1: Kørsel af (fjernvarme)rør og håndtering af disse ved af- og pålæsning med kran og hejs.
Delaftale 2: Udlejning af containere og tømning af affaldscontainere fra større industrier.
Referencerne bedes indeholde en beskrivelse af det leverede samt oplysning om modtager, værdi og leveringsdato.
• Mindstekrav: Ansøger skal angive mindst to sammenlignelige referencer på hver delaftale. Referencerne skal være forskellige.
Der kan søges om deltagelse på en eller begge aftaler.
Rammeaftalen vedrører levering til Kunden af de Ydelser, der fremgår af Rammeaftalen med tilhørende bilag. Mængder og/eller timer oplyst i denne Rammeaftale inkl. bilag er alene vejledende, og Kunden er ikke forplig-tet til at aftage en bestemt mængde eller et bestemt antal timer under Rammeaftalen.
Der er ikke tale om en eksklusiv Rammeaftale, hvorfor Kunden er berettiget til at aftage lignende Ydelser fra andre leverandører.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
August 2027
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
By: NN
Land: Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk