Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/samaqua/tenderinformationshow.aspx?Id=154336
Udbyder
Svendborg Affald A/S
Indkøb af eldrevet komprimatorbil til Svendborg Affald A/S
Svendborg Affald A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 33054696
Postadresse: Ryttermarken 21
By: Svendborg
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5700
Land: Danmark
Kontaktperson: Sofie Greve
E-mail: sgr@samaqua.dk
Telefon: +45 63132320
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.samaqua.dk
Del II: Genstand
Indkøb af eldrevet komprimatorbil til Svendborg Affald A/S
Udbuddet vedrører indkøb af en fabriksny eldrevet komprimatorbil til Svendborg Affald A/S.
Udbuddet vedrører indkøb af en fabriksny eldrevet komprimatorbil til Svendborg Affald A/S.
Til udbuddet gælder følgende optioner:- ServiceaftaleLeverandøren skal tilbyde en service- og vedligeholdelsesaftale (herefter benævnt: ”Serviceaftale) af en varighed på 8 år fra leveringstidspunktet. Serviceaftalen skal være en totalserviceaftale med formål at sikre, at komprimatorbilen til stadighed kan anvendes i hele serviceperioden og med så få og så korte driftstop som mulig. Med undtagelse af renholdelse af komprimatorbilerne, påfyldning af sprinklervæske o.l., foretagelse af opladning samt udskiftning af dæk, skal al relevant og nødvendig service og vedligeholdelse være omfattet af serviceaftalen og udføres af leverandøren.Serviceaftalen skal herunder dække følgende:• Service i henhold til de for køretøjet gældende forskrifter fra fabrikanten• Reparationer der opstår som følge af normal slitage samt materiale- og funktionsfejl• Lovpligtige, periodiske syn i godkendt synshal, inkl. kontrol af fartskriver og synsgebyrer• Alle omkostninger i forbindelse med service/reparation afholdes af leverandøren.• Ved reparationer m.v., som ikke kan afsluttes senest på tredje arbejdsdag efter fejlmelding, skal leverandøren uden yderligere beregning stille lånekøretøj til rådighed indtil reparation er afsluttet. Lånekøretøj skal minimum opfylde Euronorm VI, og skal have lift samt komprimator, som kan indgå i driften på lige fod med de leverede køretøjer. Såfremt der er flere end 2 biler ude af drift på samme tid, skal der leveres tilsvarende antal køretøjer.- Akut tilkaldegebyrOrdregiver ønsker at have en option på, at Leverandøren kan tilkaldes akut ved nedbrud. - Arbejdsløn ved reparationer uden for serviceaftalenOrdregiver ønsker at have en option på arbejdslønnen ved reparationer uden for serviceaftalen.- LadestanderMin. 22 kwW ladestander. Prisen skal være for en leveret, installeret og driftsklar ladestander, der overholder alle gældende lovkrav. - Lovpligtig eftersyn på opbygningen.Det skal være for en 8-årig periode.- Supplerende markeringer for højresving.Det kan være lys, lyd eller andet, der udover det lovpligtige kan forbedre risikoen for højresvingsulykker.- Yderligere køb en af en fabriksny eldrevet komprimatorbil til senere levering.
Udbuddet er ikke opdelt i delaftaler, da det ikke er muligt at opdele indkøbet af én eldrevet komprimatorbil.Der ydes intet vederlag, honorar eller lignende for deltagelse i udbuddet. Heller ikke, hvis ordregiver måtte beslutte at aflyse udbuddet uden tildeling af kontrakt.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal angive min. 1 og max. 3 referencer på levering af lignende eldrevet komprimatorbil, der er foretaget indenfor 3 år regnet fra offentliggørelsen af udbudsbekendtgørelsen.
Tilbudsgiver skal angive min. 1 og max. 3 referencer.
Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde ordregivers arbejdsklausul i forbindelse med opfyldelse af kontrakten.
Del IV: Procedure
Det er ikke muligt at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal som en del af sit tilbud aflevere et ESPD, hvori tilbudsgiver skal afgive erklæringer om, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudsloven §§ 134a-136 samt de i ESPD’et afkrydsede frivillige udelukkelsesgrunde, jf. Udbudsloven § 137. I forbindelse med udbuddet gælder EU-forordning 576/2022 art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af art. 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland mv. Der henvises til EU-forordning 576/2022 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang. Ordregiver er berettiget til at kræve dokumentation for tilbudsgiver og evt. underleverandørers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevant for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen.Ud over de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 134 a, 135 og 136 finder følgende frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i forbindelse med dette udbud: udbudslovens §§ 137, stk. 1, nr. 1 om overtrædelser på det miljø-, sociale eller arbejdsretlige område, nr. 2 om konkurs mv., nr. 3 om konkurrenceforvridende aftaler, nr. 4 om tidligere misligholdelse af en offentlig kontrakt, nr. 5 om forsøg på at påvirke ordregiverens beslutningsproces og nr. 6 om offentlig gæld på under 100.000 kr. Der henvises til udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk