Fakta om udbudet
Udbyder
Sorø Kommuner
Vindere
A: Kørselsydelser for Sorø Kommune i køretøjer med lift.
(15.09.2016)
Nygaard Turist & Minibusser
Fulbyvej 4T
4180 Sorø
C: Option på kørselsydelser for Sorø Kommune i personbil.
(15.09.2016)
Taxivognmand Claus Olsen
Næstved Landevej 21
4220 Korsør
B: Option på kørselsydelser for Sorø Kommune i turistbus.
(15.09.2016)
Nygaard Turist & Minibusser
Fulbyvej 4T
4180 Sorø
Kørselsydelser for Sorø Kommune
Sorø Kommuner
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189994
Rådhusvej 8
Sorø
4180
DANMARK
Kontaktperson: Lykke Petersen
Telefon: +45 57876000
E-mail: lykp@soroe.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://soroe.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/124300
Del II: Genstand
Offentligt EU-udbud Kørselsydelser for Sorø Kommune.
Offentligt EU-udbud Kørselsydelser for Sorø Kommune. Udbuddet er opdelt i 3
delaftaler. Delaftale A: Kørselsydelser for Sorø Kommune i køretøjer med lift.
Delaftale B: Option på Kørselsydelser for Sorø Kommune i turistbus. Delaftale
C: Option på Kørselsydelser for Sorø Kommune i personbil.
A: Kørselsydelser for Sorø Kommune i køretøjer med lift.
Sorø Kommune.
Kørselsydelser for Sorø Kommune i køretøjer med lift.
Optil 2 x 12 mdr. på uændrede vilkår.
Der er option på udvidelse af antal Garantitimer, og på indsættelse af ekstra køretøjer.
B: Option på kørselsydelser for Sorø Kommune i turistbus.
Sorø Kommune.
Kørselsydelser for Sorø Kommune i turistbus.
Optil 2 x 12 mdr., på uændrede vilkår.
Ibrugtagning af option varsles 3 måneder før leveringsstart.
C: Option på kørselsydelser for Sorø Kommune i personbil.
Sorø Kommune.
Kørselsydelser for Sorø Kommune i personbil.
Optil 2 x 12 mdr., på uændrede vilkår.
Ibrugtagning af option varsles 3 mdr. før leveringsstart.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal have et registeret CVR nummer, og kan være i form af en enkeltperson, et selskab eller et konsortium. Vognmanden må ikke være omfattet af nogle af de udelukkelsesgrunde, som er nævnt i udbudsdirektivets artikel 45, stk. 1 og 2.
Betingelserne fremgår af udbudsmaterialet.
Samtlige krav i udbudsmaterialet er minimumskrav.
Samtlige krav i udbudsmaterialet er minimumskrav.
Der skal vedlægges 2 referencer for udførelse af tilsvarende opgaver for andre ordregiver.
Tilbudsgiver skal have alle relevante tilladelser til at udføre hvervet som Vognmand/ Taxivognmand. Dette indebærer f.eks. at vognmanden skal være i besiddelse af gyldig universaltilladelse, gyldig vognmandstilladelse (eller tilsvarende for ikke danske virksomheder) og tilladelse til speciel rutekørsel. Kravene er beskrevet under hver delaftale i udbudsmaterialet.
Fremgår af kontrakterne der er en del af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Der vil blive anvendt elektronisk auktion som afslutning på udbuddet.
Det vil ikke være muligt at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
2022.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klagefristerne er fastsat i lov om Klagenævnet for Udbud § 7, hvori der står:
Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit
II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk.
1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en
bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor
bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har
underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en
rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk
indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse
for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra
dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte
ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin
beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at
ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller
forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående
offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions
Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en
bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen
for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående
offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions
Tidende.
Stk. 4. Klage over overtrædelser af lov om indhentning af tilbud i bygge- og
anlægssektoren eller udbudslovens §§ 191 og 192 skal være indgivet til
Klagenævnet for Udbud inden
1) 45 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har
underrettet de berørte tilbudsgivere om, hvem ordregiveren har besluttet at
indgå kontrakt med, hvis underretningen indeholder en begrundelse for
beslutningen, og
2) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra
dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte
ansøgere og tilbudsgivere, hvis underretningen indeholder en begrundelse
for beslutningen.
Stk. 5. Har en ordregiver iværksat et begrænset udbud med anvendelse af
prækvalifikation efter lov om indhentning af tilbud i bygge- og
anlægssektoren eller udbudslovens §§ 191 og 192, skal en virksomheds
klage over ikke at være blevet prækvalificeret være indgivet til
Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere
om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen indeholder en
begrundelse for beslutningen.
Stk. 6. Stk. 1-5 finder tilsvarende anvendelse, hvis der ved domstolene
anlægges sag om, at de regler, der er nævnt i § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er
overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet
for Udbud herom.
Stk. 7. Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens klage over udbud omfattet af
stk. 1-5 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud, inden 2 år efter at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions
Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra
dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.”.
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: erst@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/kontakt_os