23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 106-188541
Offentliggjort
03.06.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Sorø Kommuner

Vindere

A: Kørselsydelser for Sorø Kommune i køretøjer med lift.

(15.09.2016)
Nygaard Turist & Minibusser
Fulbyvej 4T
4180 Sorø

C: Option på kørselsydelser for Sorø Kommune i personbil.

(15.09.2016)
Taxivognmand Claus Olsen
Næstved Landevej 21
4220 Korsør

B: Option på kørselsydelser for Sorø Kommune i turistbus.

(15.09.2016)
Nygaard Turist & Minibusser
Fulbyvej 4T
4180 Sorø

Kørselsydelser for Sorø Kommune


Sorø Kommuner

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Sorø Kommuner
29189994
Rådhusvej 8
Sorø
4180
DANMARK
Kontaktperson: Lykke Petersen
Telefon: +45 57876000
E-mail: lykp@soroe.dk
NUTS-kode: DK022

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://soroe.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/124300

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=165889&B=SOROE
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=165889&B=SOROE
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=165889&B=SOROE
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Offentligt EU-udbud Kørselsydelser for Sorø Kommune.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60130000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Offentligt EU-udbud Kørselsydelser for Sorø Kommune. Udbuddet er opdelt i 3

delaftaler. Delaftale A: Kørselsydelser for Sorø Kommune i køretøjer med lift.

Delaftale B: Option på Kørselsydelser for Sorø Kommune i turistbus. Delaftale

C: Option på Kørselsydelser for Sorø Kommune i personbil.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

A: Kørselsydelser for Sorø Kommune i køretøjer med lift.

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Sorø Kommune.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Kørselsydelser for Sorø Kommune i køretøjer med lift.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Optil 2 x 12 mdr. på uændrede vilkår.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Der er option på udvidelse af antal Garantitimer, og på indsættelse af ekstra køretøjer.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

B: Option på kørselsydelser for Sorø Kommune i turistbus.

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Sorø Kommune.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Kørselsydelser for Sorø Kommune i turistbus.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Optil 2 x 12 mdr., på uændrede vilkår.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ibrugtagning af option varsles 3 måneder før leveringsstart.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

C: Option på kørselsydelser for Sorø Kommune i personbil.

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Sorø Kommune.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Kørselsydelser for Sorø Kommune i personbil.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Optil 2 x 12 mdr., på uændrede vilkår.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ibrugtagning af option varsles 3 mdr. før leveringsstart.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Tilbudsgiver skal have et registeret CVR nummer, og kan være i form af en enkeltperson, et selskab eller et konsortium. Vognmanden må ikke være omfattet af nogle af de udelukkelsesgrunde, som er nævnt i udbudsdirektivets artikel 45, stk. 1 og 2.

Betingelserne fremgår af udbudsmaterialet.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Samtlige krav i udbudsmaterialet er minimumskrav.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Samtlige krav i udbudsmaterialet er minimumskrav.

Der skal vedlægges 2 referencer for udførelse af tilsvarende opgaver for andre ordregiver.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession
Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse:

 

Tilbudsgiver skal have alle relevante tilladelser til at udføre hvervet som Vognmand/ Taxivognmand. Dette indebærer f.eks. at vognmanden skal være i besiddelse af gyldig universaltilladelse, gyldig vognmandstilladelse (eller tilsvarende for ikke danske virksomheder) og tilladelse til speciel rutekørsel. Kravene er beskrevet under hver delaftale i udbudsmaterialet.

 

III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Fremgår af kontrakterne der er en del af udbudsmaterialet.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion
Yderligere oplysninger om elektronisk auktion:

 

Der vil blive anvendt elektronisk auktion som afslutning på udbuddet.

 

IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 11/08/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 01/07/2017
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 11/08/2016
Tidspunkt: 12:00
Sted:

 

Det vil ikke være muligt at overvære åbningen af tilbuddene.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

 

2022.

 

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Klagefristerne er fastsat i lov om Klagenævnet for Udbud § 7, hvori der står:

Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit

II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk.

1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en

bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor

bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har

underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en

rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk

indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse

for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra

dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte

ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin

beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.

Stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at

ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller

forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående

offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions

Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage

regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en

bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen

for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående

offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions

Tidende.

Stk. 4. Klage over overtrædelser af lov om indhentning af tilbud i bygge- og

anlægssektoren eller udbudslovens §§ 191 og 192 skal være indgivet til

Klagenævnet for Udbud inden

1) 45 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har

underrettet de berørte tilbudsgivere om, hvem ordregiveren har besluttet at

indgå kontrakt med, hvis underretningen indeholder en begrundelse for

beslutningen, og

2) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra

dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte

ansøgere og tilbudsgivere, hvis underretningen indeholder en begrundelse

for beslutningen.

Stk. 5. Har en ordregiver iværksat et begrænset udbud med anvendelse af

prækvalifikation efter lov om indhentning af tilbud i bygge- og

anlægssektoren eller udbudslovens §§ 191 og 192, skal en virksomheds

klage over ikke at være blevet prækvalificeret være indgivet til

Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den

dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere

om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen indeholder en

begrundelse for beslutningen.

Stk. 6. Stk. 1-5 finder tilsvarende anvendelse, hvis der ved domstolene

anlægges sag om, at de regler, der er nævnt i § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er

overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet

for Udbud herom.

Stk. 7. Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens klage over udbud omfattet af

stk. 1-5 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud, inden 2 år efter at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions

Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra

dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.”.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Erhvervsstyrelsen
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: erst@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/kontakt_os

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
01/06/2016

Send til en kollega

0.055