Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Buskørsel - Dynamisk Indkøbssystem
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Símun Petur Eið
E-mail: dw9a@kk.dk
Telefon: +45 33663366
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/214096085.aspx
Del II: Genstand
Buskørsel - Dynamisk Indkøbssystem
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at etablere et dynamisk indkøbssystem til indkøb af levering af buskørsel i Københavns Kommune, fx udflytterkørsel, svømmekørsel og i mindre omfang genhusning samt evt. anden form for buskørsel.
Kategori A, Laveste pris
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at etablere et dynamisk indkøbssystem til indkøb af levering af buskørsel i Københavns Kommune, fx udflytterkørsel, svømmekørsel og i mindre omfang genhusning samt evt. anden form for buskørsel.
Kategori A: Buskørsel i Københavns Kommune, hvor tildelingskriteriet er "Laveste pris". Den Tilbudsgiver, der byder ind med laveste pris for kontrakten, vinder kontrakten.
2 gange 5 år
Kategori B, Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at etablere et dynamisk indkøbssystem til indkøb af levering af buskørsel i Københavns Kommune, fx udflytterkørsel, svømmekørsel og i mindre omfang genhusning samt evt. anden form for buskørsel.
Kategori B: Buskørsel i Københavns Kommune, hvor tildelingskriteriet er "Bedste forhold mellem pris og kvalitet". Den Tilbudsgiver, der byder ind med det økonomisk mest fordelagtige tilbud gennem økonomiske og kvalitative underkriterier, vinder kontrakten.
2 gange 5 år
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Gennemsnitlige årsomsætning.
Ansøgers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller omsætning i det seneste disponible regnskabsår.
Ansøgers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum DKK 5.000.000 (ekskl. moms).
For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: udførelse af tjenesteydelser af den anførte type, Referencer.
Ansøger skal som kontrakthaver, ikke som underleverandør, have præsteret minimum 3 kørselsopgaver, der er udført inden for de seneste 3 år.
Ansøger skal som kontrakthaver, ikke som underleverandør, have præsteret minimum 3 kørselsopgaver, der er udført inden for de seneste 3 år. Heraf skal 2 af referencerne omfatte kørsel af børn i minimum 6 måneder. Derudover skal 1 reference omfatte en kontraktsum på mere end 500.000 DKK.
Hver reference skal indeholde:
Beskrivelse af de præsterede ydelser
Værdien for hele de præsterede ydelser
Tidspunkt for udførelsen (dato for start og slut)
Aftalepart (med navn og kontaktoplysninger, telefonnummer eller mailadresse)
Der stilles følgende mindstekrav til referencerne:
At de skal være udført inden for de seneste 3 år regnet fra afgivelsen af ansøgningen om optagelse
Minimum to af referencerne skal omfatte ugentlig kørsel af børn i minimum 6 måneder.
Minimum én af referencerne skal have en værdi på over 500.000 DKK.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af en eller flere udelukkelsesgrunde nævnt i Udbudsloven
§§ 135, 136 og 137 stk. 1, nr. 1, 2. (se herom i udbudsbetingelserne). Tilbudsgiver er endvidere
udelukket fra at deltage i udbuddet, hvis ordregiveren kan påvise, at tilbudsgiver har begået
handlinger, der har ført til domfældelse for overtrædelse af gældende skattelovgivning inden
for det område, hvor virksomheden udøver sit erhverv, i henhold til Udbudslovens § 137, stk. 1,
nr. 3. Ved optagelse i det dynamiske indkøbssystem, skal ansøger fremsende dokumentation
for overholdelse af udelukkelsesgrunde og egnethed.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk