Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Egedal Kommune
Indkøb af el-biler i Egedal Kommune
Egedal Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188386
Postadresse: Dronning Dagmars Vej 200
By: Ølstykke
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 3650
Land: Danmark
Kontaktperson: Jura & Udbud
E-mail: udbud@egekom.dk
Telefon: +45 72596000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/214828817.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.egedalkommune.dk/
Del II: Genstand
Indkøb af el-biler i Egedal Kommune
Egedal Kommune udbyder hermed indkøb af 25 el-biler til levering i 2023, med en option på tilkøb af yderligere 24 el-biler i 2024. Indkøbet foretages på baggrund af kommunens politiske beslutning herom, hvor der er afsat midler til indkøb i 2023 af biler samt afsat midler til servicerammen i overslagsårene. Idet midlerne er politisk besluttede vil tilbud der overskrider de fastsatte ramme ikke blive taget i betragtning, jf. udbudsbetingelserne.
Egedal Kommune
Egedal Kommune udbyder hermed indkøb af 25 el-biler til levering i 2023, med en option på tilkøb af yderligere 24 el-biler i 2024. Indkøbet foretages på baggrund af kommunens politiske beslutning herom, hvor der er afsat midler til indkøb i 2023 af biler samt afsat midler til servicerammen i overslagsårene. Idet midlerne er politisk besluttede vil tilbud der overskrider de fastsatte ramme ikke blive taget i betragtning, jf. udbudsbetingelserne.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud med tildelingskriteriet "bedste forhold mellem pris og kvalitet". Udbyder har på forhånd fastsat en maksimumpris 245.000 kr. ekskl. moms pr. bil, men tilbudsgivere der tilbyder en pris mindre end denne vil få point herfor. Derudover er der fastsat en maksimumpris på service pr. bil. pr. måned på 700 kr. ekskl. moms. Tilbudsgivere der tilbyder en pris på service der er mindre end dette vil ligeledes få point herfor.
Indkøb af 24 el-biler i 2024.
Optionen vægter 10 % af det samlede EU-udbud
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal inden indgåelsen af kontrakt have tegnet en relevant erhvervs-forsikring.
Tilbudsgiver skal være i besiddelse af de fornødne faglige forudsætninger og have erfaring med lignende opgaver. Tilbudsgiver skal i ESPD i Mercell udfylde en refe-renceliste indeholdende hvilke lignende opgaver tilbudsgiver har udført indenfor det seneste tre år, dog max 5.
Referenceliste med mindst 2 referencer for salg af biler mellem tilbudsgiver og en offentlig instans, f.eks. en kommune, indenfor de seneste tre år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk