23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
10.11.2023
Udbudstype
Andre

Udbyder

FS Ejendomsselskab A/S

Udbud af rammeaftale om flytte- og opbevaringsydelser


FS Ejendomsselskab A/S

1.  Køber
1.1  Køber
Officielt navn :   [FS Ejendomsselskab A/S] ---
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktiviteter Økonomiske anliggender
1.1  Køber
Officielt navn :  
2.  Procedure
2.1  Procedure
Titel Udbud af rammeaftale om flytte- og opbevaringsydelser
Beskrivelse I forlængelse af den brede politiske aftale om erstatning til minkavlere og minkfølgeerhverv berørt af COVID-19 (S, V, RV, SF og LA) er det besluttet, at Finansiel Stabilitet skal stå for håndteringen af de aktiver, som staten overtager fra minkfølgeerhvervene. Det forventes, at Finansiel Stabilitet vil overtage aktiver fra i alt ca. 270 minkfølgeerhverv, hvoraf hovedparten forventes at være beliggende i Jylland. Der er tale om en bred portefølje af aktiver, herunder minkskind, minkbure, varelagre, vogn- og maskinparker, fast ejendom og inventar. Aktiverne overtages med henblik på videresalg eller bortskaffelse/nedrivning. Finansiel Stabilitet vil i forbindelse med håndteringen af de overtagne aktiver få brug for en række flytte- og opbevaringsydelser. Dette udbud vedrører indgåelse af rammeaftaler om flytte- og opbevaringsydelser i relation til de aktiver, som Finansiel Stabilitet overtager fra den 15. februar 2024. Rammeaftalen er opdelt i fire delaftaler (Rammeaftale 1 - Flytte- og opbevaringsydelser i Region Nordjylland; Rammeaftale 2 - Flytte- og opbevaringsydelser i Region Midjylland; Rammeaftale 3 - Flytte- og opbevaringsydelser i Region Syddanmark; Rammeaftale 4 - Flytte- og opbevaringsydelser i Region Sjælland og Hovedstaden). Flytte- og opbevaringsydelserne omfatter som udgangspunkt deltagelse i besigtigelse hos det pågældende minkfølgeerhverv og planlægning af flytningen, herunder inden overtagelse af aktiverne, afhentning af aktiverne hos det pågældende minkfølgeerhverv og flytning af aktiverne til en relevant lokation efter anvisning af Finansiel Stabilitet. For aktiver, der er behov for midlertidig opbevaring af, omfatter flytte- og opbevaringsydelserne midlertidig opbevaring af aktiverne på en lokation tilbudt af tilbudsgiver og efterfølgende flytning i forbindelse med afholdelse af auktioner eller anden salg af aktiverne. Flytte- og opbevaringsydelserne omfatter endvidere oprydning og forsvarlig bortskaffelse af aktiver, som vurderes ikke at have salgsmæssig værdi, eller hvor et salg er forbundet med uforholdsmæssigt store omkostninger.
Identifikator for proceduren a288b2be-149e-49b3-9885-dd993b1858fb
Intern identifikator 7
Type af procedure Åben
2.1.1  Formål
Kontraktens art Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ):  60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Yderligere klassificering   ( cpv ):  60100000   Vejtransport
Yderligere klassificering   ( cpv ):  63120000   Oplagring og pakhusvirksomhed
Yderligere klassificering   ( cpv ):  63121100   Oplagring
Yderligere klassificering   ( cpv ):  63122000   Opmagasinering
Yderligere klassificering   ( cpv ):  98392000   Tjenesteydelser i forbindelse med forflytning
2.1.3  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 20,000,000   DKK
Rammeaftalens maksimale værdi 40,000,000   DKK
2.1.4  Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger A. Det er en betingelse for deltagelse i udbuddet, at tilbudsgiver ikke er omfattet af nogen af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 134a, 135 og 136. Det er endvidere en betingelse for deltagelse, at tilbudsgiver ikke er omfattet af den frivillige udelukkelsesgrund i § 137, stk. 1, nr. 2, hvorefter tilbudsgiver ikke må være erklæret konkurs, under insolvens-, likvidationsbehandling eller tvangsakkord eller have indstillet sin erhvervsvirksomhed. Tilbudsgiver skal som del af sit tilbud vedlægge en udfyldt udgave af det af Finansiel Stabilitet oprettede European Single Procurement Document (ESPD) som foreløbig dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af nogen af udelukkelsesgrundene. Bemærk, at tilbudsgiver i ESPD'ets del III.D skal angive om denne er omfattet af udelukkelsesgrunden i § 134 a. Se udbudsbetingelserne for mere information. B. Sammenslutning af virksomheder/konsortier: Hver virksomhed i sammenslutningen skal udfylde et særskilt ESPD med oplysning om udelukkelsesgrundene, som skal indsendes som en del af tilbuddet. Såfremt tilbudsgiver tildeles kontrakten, skal der indsendes en konsortieerklæring, hvori virksomhederne i sammenslutningen erklærer at hæfte solidarisk over for Finansiel Stabilitet for kontraktens opfyldelse. Se udbudsbetingelserne for mere information. C. Anvendelse af underleverandører: Tilbudsgiver er berettiget til at anvende underleverandører til udførelse af kontrakten. Hvis tilbudsgiver påtænker at anvende underleverandører til udførelse af kontrakten, skal navnene på underleverandørerne angives i tilbuddet, samt til hvilke dele af opgaven disse anvendes. Underleverandøren skal ikke udfylde et ESPD. Se udbudsbetingelserne for mere information. D. Den tilbudsgiver, som Finansiel Stabilitet har til hensigt at indgå kontrakt med, skal fremlægge dokumentation for, at tilbudsgiver og medlemmer af dennes ledelse ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i § 135 og § 137, stk. 1, nr. 2. Som dokumentation herfor skal tilbudsgiver fremlægge: - Danske tilbudsgivere: En serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen, der ikke er dateret tidligere end 12 måneder før tilbudsfristens udløb. - Tilbudsgivere etableret i andre EU- eller EØS-lande: Den dokumentation, der er listet i e-Certis, som er et online informationssystem, som skal benyttes til at finde frem til den rette dokumentation, der skal anvendes af EU-medlemslandene i forbindelse med udbud. - Tilbudsgivere fra øvrige lande: Uddrag fra relevante registre eller tilsvarende dokument udstedt af en kompetent retslig eller administrativ myndighed. Hvis det pågældende land ikke udsteder certifikater eller dokumenter eller disse ikke dækker alle de relevante udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135 eller udelukkelsesperioden på fem år, kan i stedet anvendes erklæring under ed. Såfremt edsaflæggelse ikke anvendes i det pågældende land kan anvendes en tro- og love erklæring afgivet for en kompetent myndighed, kompetent faglig organisation eller notar. E. Tilbudsgiver skal som dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er et russisk selskab eller et russiske kontrolleret selskab, eller anvender russiske eller russisk kontrollerede støtteenheder eller underleverandører, fremlægge en udfyldt og underskrevet version af den tro- og love-erklæring, der er vedlagt udbudsbetingelserne. Se udbudsbetingelserne for mere information.
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket en tilbudsgiver kan indgive tilbud 4
Betingelser for kontrakten :
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket der kan tildeles kontrakter til én tilbudsgiver 4
2.1.6  Grunde til udelukkelse
Beskrivelse [ Det er en betingelse for deltagelse, at tilbudsgiver ikke befinder sig i en lignende situation som konkurs i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor tilbudsgiveren er hjemhørende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2. ] ---
Beskrivelse [ Det er en betingelse for deltagelse, at tilbudsgiver ikke er erklæret konkurs, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2. ] ---
Beskrivelse [ Det er en betingelse for deltagelse, at tilbudsgiver eller en person, der tilhører den tilbudsgivers administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ikke er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for bestikkelse som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater, og artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor og bestikkelse som defineret i den nationale ret i ansøgerens eller tilbudsgiverens medlemsstat eller hjemland eller i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 2. ] ---
Beskrivelse [ Det er en betingelse for deltagelse, at tilbudsgiver ikke er under tvangsakkord, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2. ] ---
Beskrivelse [ Det er en betingelse for deltagelse, at tilbudsgiver eller en person, der tilhører den tilbudsgivers administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ikke er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for handlinger begået som led i en kriminel organisation som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 1. ] ---
Beskrivelse [ Det er en betingelse for deltagelse, at tilbudsgiver eller en person, der tilhører den tilbudsgivers administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ikke er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 5. ] ---
Beskrivelse [ Det er en betingelse for deltagelse, at tilbudsgiver eller en person, der tilhører den tilbudsgivers administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ikke er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for svig som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 3. ] ---
Beskrivelse [ Det er en betingelse for deltagelse, at tilbudsgiver eller en person, der tilhører den tilbudsgivers administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ikke er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for overtrædelse af straffelovens § 262 a eller, for så vidt angår en dom fra et andet land angående børnearbejde og andre former for menneskehandel som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 6. ] ---
Beskrivelse [ Det er en betingelse for deltagelse, at tilbudsgiver ikke her er under insolvens- eller likvidationsbehandling, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2. ] ---
Beskrivelse [ Det er en betingelse for deltagelse, at tilbudsgivers aktiver ikke administreres af en kurator eller af retten, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2. ] ---
Beskrivelse [ Det er en betingelse for deltagelse, at tilbudsgiveren i det pågældende udbud ikke har givet groft urigtige oplysninger, har tilbageholdt oplysninger eller ikke er i stand til at fremsende supplerende dokumenter, jf. udbudslovens § 136, nr. 3. ] ---
Beskrivelse [ Det er en betingelse for deltagelse, at tilbudsgiver ikke er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land, jf. udbudsloven § 134a. ] ---
Beskrivelse [ Det er en betingelse for deltagelse, at tilbudsgiver ikke befinder sig i en interessekonflikt i forhold til dette udbud, jf. udbudslovens § 136, nr. 1. ] ---
Beskrivelse [ Det er betingelse for deltagelse, at der ikke foreligger en konkurrencefordrejning som følge af tilbudsgivers forudgående inddragelse af de økonomiske aktører i forberedelsen af udbudsproceduren i forhold til det pågældende udbud, jf. udbudslovens § 136, nr. 2. ] ---
Beskrivelse [ Det er en betingelse for deltagelse, at tilbudsgiver i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv ikke har begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om ansøgerens eller tilbudsgiverens integritet, jf. udbudslovens § 136, nr. 4. ] ---
Beskrivelse [ Det er en betingelse for deltagelse, at tilbudsgiver ikke har ubetalt forfalden gæld på 100.000 kr. eller derover til offentlige myndigheder vedrørende bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret, jf. udbudslovens § 135, stk. 3. ] ---
Beskrivelse [ Det er en betingelse for deltagelse, at tilbudsgiver ikke har indstillet sin erhvervsvirksomhed, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2. ] ---
Beskrivelse [ Det er en betingelse for deltagelse, at tilbudsgiver ikke har ubetalt forfalden gæld på 100.000 kr. eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter og afgifter i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret, jf. udbudslovens § 135, stk. 3. ] ---
Beskrivelse [ Det er en betingelse for deltagelse, at tilbudsgiver eller en person, der tilhører den tilbudsgivers administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ikke er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som defineret i henholdsvis artikel 1, 3 og 4 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme, som ændret ved Rådets rammeafgørelse 2008/919/RIA af 28. november 2008 om ændring af rammeafgørelse 2002/475/RIA om bekæmpelse af terrorisme, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 4. ] ---
5.  Delkontrakt
5.1  Delkontrakt LOT-0001
Titel Rammeaftale 1 - Flytte- og opbevaringsydelser i Region Nordjylland
Beskrivelse Denne delkontrakt vedrører en rammeaftale om flytte- og opbevaringsydelser i Region Nordjylland i relation til de aktiver, som Finansiel Stabilitet overtager fra minkfølgeerhverv fra den 15. februar 2024. Flytte- og opbevaringsydelserne omfatter som udgangspunkt deltagelse i besigtigelse hos det pågældende minkfølgeerhverv og planlægning af flytningen, herunder inden overtagelse af aktiverne, afhentning af aktiverne hos det pågældende minkfølgeerhverv og flytning af aktiverne til en relevant lokation efter anvisning af Finansiel Stabilitet. For aktiver, der er behov for midlertidig opbevaring af, omfatter flytte- og opbevaringsydelser-ne midlertidig opbevaring af aktiverne på en lokation tilbudt af tilbudsgiver og efterfølgende flytning i forbindelse med afholdelse af auktioner eller anden salg af aktiverne. Flytte- og opbevaringsydelserne omfatter endvidere oprydning og forsvarlig bortskaffelse af aktiver, som vurderes ikke at have salgsmæssig værdi, eller hvor et salg er forbundet med uforholdsmæssigt store omkostninger.
Intern identifikator 7
5.1.1  Formål
Kontraktens art Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ):  60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Yderligere klassificering   ( cpv ):  60100000   Vejtransport
Yderligere klassificering   ( cpv ):  63120000   Oplagring og pakhusvirksomhed
Yderligere klassificering   ( cpv ):  63121100   Oplagring
Yderligere klassificering   ( cpv ):  63122000   Opmagasinering
Yderligere klassificering   ( cpv ):  98392000   Tjenesteydelser i forbindelse med forflytning
5.1.3  Anslået varighed
Startdato 2024-02-15+01:00
Slutdato 2028-02-14+01:00
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 6,000,000   DKK
Rammeaftalens maksimale værdi 12,000,000   DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Ingen
Indkøbsprojekter, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger A. Det er en betingelse for deltagelse i udbuddet, at tilbudsgiver ikke er omfattet af nogen af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 134a, 135 og 136. Det er endvidere en betingelse for deltagelse, at tilbudsgiver ikke er omfattet af den frivillige udelukkelsesgrund i § 137, stk. 1, nr. 2, hvorefter tilbudsgiver ikke må være erklæret konkurs, under insolvens-, likvidationsbehandling eller tvangsakkord eller have indstillet sin erhvervsvirksomhed. Tilbudsgiver skal som del af sit tilbud vedlægge en udfyldt udgave af det af Finansiel Stabilitet oprettede European Single Procurement Document (ESPD) som foreløbig dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af nogen af udelukkelsesgrundene. Bemærk, at tilbudsgiver i ESPD'ets del III.D skal angive om denne er omfattet af udelukkelsesgrunden i § 134 a. Se udbudsbetingelserne for mere information. B. Sammenslutning af virksomheder/konsortier: Hver virksomhed i sammenslutningen skal udfylde et særskilt ESPD med oplysning om udelukkelsesgrundene, som skal indsendes som en del af tilbuddet. Såfremt tilbudsgiver tildeles kontrakten, skal der indsendes en konsortieerklæring, hvori virksomhederne i sammenslutningen erklærer at hæfte solidarisk over for Finansiel Stabilitet for kontraktens opfyldelse. Se udbudsbetingelserne for mere information. C. Anvendelse af underleverandører: Tilbudsgiver er berettiget til at anvende underleverandører til udførelse af kontrakten. Hvis tilbudsgiver påtænker at anvende underleverandører til udførelse af kontrakten, skal navnene på underleverandørerne angives i tilbuddet, samt til hvilke dele af opgaven disse anvendes. Underleverandøren skal ikke udfylde et ESPD. Se udbudsbetingelserne for mere information. D. Den tilbudsgiver, som Finansiel Stabilitet har til hensigt at indgå kontrakt med, skal fremlægge dokumentation for, at tilbudsgiver og medlemmer af dennes ledelse ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i § 135 og § 137, stk. 1, nr. 2. Som dokumentation herfor skal tilbudsgiver fremlægge: - Danske tilbudsgivere: En serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen, der ikke er dateret tidligere end 12 måneder før tilbudsfristens udløb. - Tilbudsgivere etableret i andre EU- eller EØS-lande: Den dokumentation, der er listet i e-Certis, som er et online informationssystem, som skal benyttes til at finde frem til den rette dokumentation, der skal anvendes af EU-medlemslandene i forbindelse med udbud. - Tilbudsgivere fra øvrige lande: Uddrag fra relevante registre eller tilsvarende dokument udstedt af en kompetent retslig eller administrativ myndighed. Hvis det pågældende land ikke udsteder certifikater eller dokumenter eller disse ikke dækker alle de relevante udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135 eller udelukkelsesperioden på fem år, kan i stedet anvendes erklæring under ed. Såfremt edsaflæggelse ikke anvendes i det pågældende land kan anvendes en tro- og love erklæring afgivet for en kompetent myndighed, kompetent faglig organisation eller notar. E. Tilbudsgiver skal som dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er et russisk selskab eller et russiske kontrolleret selskab, eller anvender russiske eller russisk kontrollerede støtteenheder eller underleverandører, fremlægge en udfyldt og underskrevet version af den tro- og love-erklæring, der er vedlagt udbudsbetingelserne. Se udbudsbetingelserne for mere information. F. Den forventede værdi af delkontrakten (Rammeaftale 1 - Flytte- og opbevaringsydelser i Region Nordjylland) er DKK 6 millioner og den maksimale værdi er DKK 12 millioner.
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type Pris
Navn Pris
Beskrivelse Der henvises til udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis) 40
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Opgaveløsning
Beskrivelse Der henvises til udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis) 30
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Organisation
Beskrivelse Der henvises til udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis) 30
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 2023-11-22+01:00   23:55:00+01:00
Adresse på udbudsdokumenterne [ https://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=383374&B= ] ---
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Varianter Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 2023-12-11+01:00   23:59:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 3   MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt 2023-12-12+01:00   08:00:00+01:00
Yderligere oplysninger Åbning af tilbud er ikke offentlig; kun Finansiel Stabilitet deltager i åbningen.
Betingelser for kontrakten :
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: » Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud innden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævnslovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem :
Ingen
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager [ Klagenævnet for Udbud ] ---
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren [ FS Ejendomsselskab A/S ] ---
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline [ FS Ejendomsselskab A/S ] ---
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne [ Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen ] ---
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse [ FS Ejendomsselskab A/S ] ---
Organisation, der behandler tilbud [ FS Ejendomsselskab A/S ] ---
5.1  Delkontrakt LOT-0002
Titel Rammeaftale 2 - Flytte- og opbevaringsydelser i Region Midtjylland
Beskrivelse Denne delkontrakt vedrører en rammeaftale om flytte- og opbevaringsydelser i Region Midtjylland i relation til de aktiver, som Finansiel Stabilitet overtager fra minkfølgeerhverv fra den 15. februar 2024. Flytte- og opbevaringsydelserne omfatter som udgangspunkt deltagelse i besigtigelse hos det pågældende minkfølgeerhverv og planlægning af flytningen, herunder inden overtagelse af aktiverne, afhentning af aktiverne hos det pågældende minkfølgeerhverv og flytning af aktiverne til en relevant lokation efter anvisning af Finansiel Stabilitet. For aktiver, der er behov for midlertidig opbevaring af, omfatter flytte- og opbevaringsydelserne midlertidig opbevaring af aktiverne på en lokation tilbudt af tilbudsgiver og efterfølgende flytning i forbindelse med afholdelse af auktioner eller anden salg af aktiverne. Flytte- og opbevaringsydelserne omfatter endvidere oprydning og forsvarlig bortskaffelse af aktiver, som vurderes ikke at have salgsmæssig værdi, eller hvor et salg er forbundet med uforholdsmæssigt store omkostninger.
Intern identifikator 7
5.1.1  Formål
Kontraktens art Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ):  60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Yderligere klassificering   ( cpv ):  60100000   Vejtransport
Yderligere klassificering   ( cpv ):  63120000   Oplagring og pakhusvirksomhed
Yderligere klassificering   ( cpv ):  63121100   Oplagring
Yderligere klassificering   ( cpv ):  63122000   Opmagasinering
Yderligere klassificering   ( cpv ):  98392000   Tjenesteydelser i forbindelse med forflytning
5.1.3  Anslået varighed
Startdato 2024-02-15+01:00
Slutdato 2028-02-15+01:00
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 6,000,000   DKK
Rammeaftalens maksimale værdi 12,000,000   DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Ingen
Indkøbsprojekter, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger A. Det er en betingelse for deltagelse i udbuddet, at tilbudsgiver ikke er omfattet af nogen af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 134a, 135 og 136. Det er endvidere en betingelse for deltagelse, at tilbudsgiver ikke er omfattet af den frivillige udelukkelsesgrund i § 137, stk. 1, nr. 2, hvorefter tilbudsgiver ikke må være erklæret konkurs, under insolvens-, likvidationsbehandling eller tvangsakkord eller have indstillet sin erhvervsvirksomhed. Tilbudsgiver skal som del af sit tilbud vedlægge en udfyldt udgave af det af Finansiel Stabilitet oprettede European Single Procurement Document (ESPD) som foreløbig dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af nogen af udelukkelsesgrundene. Bemærk, at tilbudsgiver i ESPD'ets del III.D skal angive om denne er omfattet af udelukkelsesgrunden i § 134 a. Se udbudsbetingelserne for mere information. B. Sammenslutning af virksomheder/konsortier: Hver virksomhed i sammenslutningen skal udfylde et særskilt ESPD med oplysning om udelukkelsesgrundene, som skal indsendes som en del af tilbuddet. Såfremt tilbudsgiver tildeles kontrakten, skal der indsendes en konsortieerklæring, hvori virksomhederne i sammenslutningen erklærer at hæfte solidarisk over for Finansiel Stabilitet for kontraktens opfyldelse. Se udbudsbetingelserne for mere information. C. Anvendelse af underleverandører: Tilbudsgiver er berettiget til at anvende underleverandører til udførelse af kontrakten. Hvis tilbudsgiver påtænker at anvende underleverandører til udførelse af kontrakten, skal navnene på underleverandørerne angives i tilbuddet, samt til hvilke dele af opgaven disse anvendes. Underleverandøren skal ikke udfylde et ESPD. Se udbudsbetingelserne for mere information. D. Den tilbudsgiver, som Finansiel Stabilitet har til hensigt at indgå kontrakt med, skal fremlægge dokumentation for, at tilbudsgiver og medlemmer af dennes ledelse ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i § 135 og § 137, stk. 1, nr. 2. Som dokumentation herfor skal tilbudsgiver fremlægge: - Danske tilbudsgivere: En serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen, der ikke er dateret tidligere end 12 måneder før tilbudsfristens udløb. - Tilbudsgivere etableret i andre EU- eller EØS-lande: Den dokumentation, der er listet i e-Certis, som er et online informationssystem, som skal benyttes til at finde frem til den rette dokumentation, der skal anvendes af EU-medlemslandene i forbindelse med udbud. - Tilbudsgivere fra øvrige lande: Uddrag fra relevante registre eller tilsvarende dokument udstedt af en kompetent retslig eller administrativ myndighed. Hvis det pågældende land ikke udsteder certifikater eller dokumenter eller disse ikke dækker alle de relevante udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135 eller udelukkelsesperioden på fem år, kan i stedet anvendes erklæring under ed. Såfremt edsaflæggelse ikke anvendes i det pågældende land kan anvendes en tro- og love erklæring afgivet for en kompetent myndighed, kompetent faglig organisation eller notar. E. Tilbudsgiver skal som dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er et russisk selskab eller et russiske kontrolleret selskab, eller anvender russiske eller russisk kontrollerede støtteenheder eller underleverandører, fremlægge en udfyldt og underskrevet version af den tro- og love-erklæring, der er vedlagt udbudsbetingelserne. Se udbudsbetingelserne for mere information. F. Den forventede værdi af delkontrakten (Rammeaftale 2 - Flytte- og opbevaringsydelser i Region Midtjylland) er DKK 6 millioner og den maksimale værdi er DKK 12 millioner.
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type Pris
Navn Pris
Beskrivelse Der henvises til udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis) 40
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Opgaveløsning
Beskrivelse Der henvises til udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis) 30
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Organisation
Beskrivelse Der henvises til udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis) 30
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 2023-11-22+01:00   23:55:00+01:00
Adresse på udbudsdokumenterne [ https://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=383374&B= ] ---
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Varianter Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 2023-12-11+01:00   23:59:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 3   MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt 2023-12-12+01:00   08:00:00+01:00
Yderligere oplysninger Åbning af tilbud er ikke offentlig; kun Finansiel Stabilitet deltager i åbningen.
Betingelser for kontrakten :
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: » Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud innden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævnslovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem :
Ingen
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager [ Klagenævnet for Udbud ] ---
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren [ FS Ejendomsselskab A/S ] ---
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline [ FS Ejendomsselskab A/S ] ---
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne [ Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen ] ---
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse [ FS Ejendomsselskab A/S ] ---
Organisation, der behandler tilbud [ FS Ejendomsselskab A/S ] ---
5.1  Delkontrakt LOT-0003
Titel Rammeaftale 3 - Flytte- og opbevaringsydelser i Region Syddanmark
Beskrivelse Denne delkontrakt vedrører en rammeaftale om flytte- og opbevaringsydelser i Region Syddanmark i relation til de aktiver, som Finansiel Stabilitet overtager fra minkfølgeerhverv fra den 15. februar 2024. Flytte- og opbevaringsydelserne omfatter som udgangspunkt deltagelse i besigtigelse hos det pågældende minkfølgeerhverv og planlægning af flytningen, herunder inden overtagelse af aktiverne, afhentning af aktiverne hos det pågældende minkfølgeerhverv og flytning af aktiverne til en relevant lokation efter anvisning af Finansiel Stabilitet. For aktiver, der er behov for midlertidig opbevaring af, omfatter flytte- og opbevaringsydelserne midlertidig opbevaring af aktiverne på en lokation tilbudt af tilbudsgiver og efterfølgende flytning i forbindelse med afholdelse af auktioner eller anden salg af aktiverne. Flytte- og opbevaringsydelserne omfatter endvidere oprydning og forsvarlig bortskaffelse af aktiver, som vurderes ikke at have salgsmæssig værdi, eller hvor et salg er forbundet med uforholdsmæssigt store omkostninger.
Intern identifikator 7
5.1.1  Formål
Kontraktens art Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ):  60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Yderligere klassificering   ( cpv ):  60100000   Vejtransport
Yderligere klassificering   ( cpv ):  63120000   Oplagring og pakhusvirksomhed
Yderligere klassificering   ( cpv ):  63121100   Oplagring
Yderligere klassificering   ( cpv ):  63122000   Opmagasinering
Yderligere klassificering   ( cpv ):  98392000   Tjenesteydelser i forbindelse med forflytning
5.1.3  Anslået varighed
Startdato 2024-02-15+01:00
Slutdato 2028-02-15+01:00
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 5,000,000   DKK
Rammeaftalens maksimale værdi 10,000,000   DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Ingen
Indkøbsprojekter, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger A. Det er en betingelse for deltagelse i udbuddet, at tilbudsgiver ikke er omfattet af nogen af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 134a, 135 og 136. Det er endvidere en betingelse for deltagelse, at tilbudsgiver ikke er omfattet af den frivillige udelukkelsesgrund i § 137, stk. 1, nr. 2, hvorefter tilbudsgiver ikke må være erklæret konkurs, under insolvens-, likvidationsbehandling eller tvangsakkord eller have indstillet sin erhvervsvirksomhed. Tilbudsgiver skal som del af sit tilbud vedlægge en udfyldt udgave af det af Finansiel Stabilitet oprettede European Single Procurement Document (ESPD) som foreløbig dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af nogen af udelukkelsesgrundene. Bemærk, at tilbudsgiver i ESPD'ets del III.D skal angive om denne er omfattet af udelukkelsesgrunden i § 134 a. Se udbudsbetingelserne for mere information. B. Sammenslutning af virksomheder/konsortier: Hver virksomhed i sammenslutningen skal udfylde et særskilt ESPD med oplysning om udelukkelsesgrundene, som skal indsendes som en del af tilbuddet. Såfremt tilbudsgiver tildeles kontrakten, skal der indsendes en konsortieerklæring, hvori virksomhederne i sammenslutningen erklærer at hæfte solidarisk over for Finansiel Stabilitet for kontraktens opfyldelse. Se udbudsbetingelserne for mere information. C. Anvendelse af underleverandører: Tilbudsgiver er berettiget til at anvende underleverandører til udførelse af kontrakten. Hvis tilbudsgiver påtænker at anvende underleverandører til udførelse af kontrakten, skal navnene på underleverandørerne angives i tilbuddet, samt til hvilke dele af opgaven disse anvendes. Underleverandøren skal ikke udfylde et ESPD. Se udbudsbetingelserne for mere information. D. Den tilbudsgiver, som Finansiel Stabilitet har til hensigt at indgå kontrakt med, skal fremlægge dokumentation for, at tilbudsgiver og medlemmer af dennes ledelse ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i § 135 og § 137, stk. 1, nr. 2. Som dokumentation herfor skal tilbudsgiver fremlægge: - Danske tilbudsgivere: En serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen, der ikke er dateret tidligere end 12 måneder før tilbudsfristens udløb. - Tilbudsgivere etableret i andre EU- eller EØS-lande: Den dokumentation, der er listet i e-Certis, som er et online informationssystem, som skal benyttes til at finde frem til den rette dokumentation, der skal anvendes af EU-medlemslandene i forbindelse med udbud. - Tilbudsgivere fra øvrige lande: Uddrag fra relevante registre eller tilsvarende dokument udstedt af en kompetent retslig eller administrativ myndighed. Hvis det pågældende land ikke udsteder certifikater eller dokumenter eller disse ikke dækker alle de relevante udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135 eller udelukkelsesperioden på fem år, kan i stedet anvendes erklæring under ed. Såfremt edsaflæggelse ikke anvendes i det pågældende land kan anvendes en tro- og love erklæring afgivet for en kompetent myndighed, kompetent faglig organisation eller notar. E. Tilbudsgiver skal som dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er et russisk selskab eller et russiske kontrolleret selskab, eller anvender russiske eller russisk kontrollerede støtteenheder eller underleverandører, fremlægge en udfyldt og underskrevet version af den tro- og love-erklæring, der er vedlagt udbudsbetingelserne. Se udbudsbetingelserne for mere information. F. Den forventede værdi af delkontrakten (Rammeaftale 2 - Flytte- og opbevaringsydelser i Region Syddanmark) er DKK 5 millioner og den maksimale værdi er DKK 10 millioner.
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type Pris
Navn Pris
Beskrivelse Der henvises til udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis) 40
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Opgaveløsning
Beskrivelse Der henvises til udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis) 30
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Organisation
Beskrivelse Der henvises til udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis) 30
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 2023-11-22+01:00   23:55:00+01:00
Adresse på udbudsdokumenterne [ https://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=383374&B= ] ---
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Varianter Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 2023-12-11+01:00   23:59:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 3   MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt 2023-12-12+01:00   08:00:00+01:00
Yderligere oplysninger Åbning af tilbud er ikke offentlig; kun Finansiel Stabilitet deltager i åbningen.
Betingelser for kontrakten :
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: » Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud innden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævnslovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem :
Ingen
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager [ Klagenævnet for Udbud ] ---
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren [ FS Ejendomsselskab A/S ] ---
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline [ FS Ejendomsselskab A/S ] ---
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne [ Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen ] ---
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse [ FS Ejendomsselskab A/S ] ---
Organisation, der behandler tilbud [ FS Ejendomsselskab A/S ] ---
5.1  Delkontrakt LOT-0004
Titel Rammeaftale 4 - Flytte- og opbevaringsydelser i Region Sjælland og Hovedstaden
Beskrivelse Denne delkontrakt vedrører en rammeaftale om flytte- og opbevaringsydelser i Region Sjælland og Hovedstaden i relation til de aktiver, som Finansiel Stabilitet overtager fra minkfølgeerhverv fra den 15. februar 2024. Flytte- og opbevaringsydelserne omfatter som udgangspunkt deltagelse i besigtigelse hos det pågældende minkfølgeerhverv og planlægning af flytningen, herunder inden overtagelse af aktiverne, afhentning af aktiverne hos det pågældende minkfølgeerhverv og flytning af aktiverne til en relevant lokation efter anvisning af Finansiel Stabilitet. For aktiver, der er behov for midlertidig opbevaring af, omfatter flytte- og opbevaringsydelserne midlertidig opbevaring af aktiverne på en lokation tilbudt af tilbudsgiver og efterfølgende flytning i forbindelse med afholdelse af auktioner eller anden salg af aktiverne. Flytte- og opbevaringsydelserne omfatter endvidere oprydning og forsvarlig bortskaffelse af aktiver, som vurderes ikke at have salgsmæssig værdi, eller hvor et salg er forbundet med uforholdsmæssigt store omkostninger.
Intern identifikator 7
5.1.1  Formål
Kontraktens art Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ):  60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Yderligere klassificering   ( cpv ):  60100000   Vejtransport
Yderligere klassificering   ( cpv ):  63120000   Oplagring og pakhusvirksomhed
Yderligere klassificering   ( cpv ):  63121100   Oplagring
Yderligere klassificering   ( cpv ):  63122000   Opmagasinering
Yderligere klassificering   ( cpv ):  98392000   Tjenesteydelser i forbindelse med forflytning
5.1.3  Anslået varighed
Startdato 2024-02-15+01:00
Slutdato 2028-02-14+01:00
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3,000,000   DKK
Rammeaftalens maksimale værdi 6,000,000   DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Ingen
Indkøbsprojekter, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger A. Det er en betingelse for deltagelse i udbuddet, at tilbudsgiver ikke er omfattet af nogen af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 134a, 135 og 136. Det er endvidere en betingelse for deltagelse, at tilbudsgiver ikke er omfattet af den frivillige udelukkelsesgrund i § 137, stk. 1, nr. 2, hvorefter tilbudsgiver ikke må være erklæret konkurs, under insolvens-, likvidationsbehandling eller tvangsakkord eller have indstillet sin erhvervsvirksomhed. Tilbudsgiver skal som del af sit tilbud vedlægge en udfyldt udgave af det af Finansiel Stabilitet oprettede European Single Procurement Document (ESPD) som foreløbig dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af nogen af udelukkelsesgrundene. Bemærk, at tilbudsgiver i ESPD'ets del III.D skal angive om denne er omfattet af udelukkelsesgrunden i § 134 a. Se udbudsbetingelserne for mere information. B. Sammenslutning af virksomheder/konsortier: Hver virksomhed i sammenslutningen skal udfylde et særskilt ESPD med oplysning om udelukkelsesgrundene, som skal indsendes som en del af tilbuddet. Såfremt tilbudsgiver tildeles kontrakten, skal der indsendes en konsortieerklæring, hvori virksomhederne i sammenslutningen erklærer at hæfte solidarisk over for Finansiel Stabilitet for kontraktens opfyldelse. Se udbudsbetingelserne for mere information. C. Anvendelse af underleverandører: Tilbudsgiver er berettiget til at anvende underleverandører til udførelse af kontrakten. Hvis tilbudsgiver påtænker at anvende underleverandører til udførelse af kontrakten, skal navnene på underleverandørerne angives i tilbuddet, samt til hvilke dele af opgaven disse anvendes. Underleverandøren skal ikke udfylde et ESPD. Se udbudsbetingelserne for mere information. D. Den tilbudsgiver, som Finansiel Stabilitet har til hensigt at indgå kontrakt med, skal fremlægge dokumentation for, at tilbudsgiver og medlemmer af dennes ledelse ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i § 135 og § 137, stk. 1, nr. 2. Som dokumentation herfor skal tilbudsgiver fremlægge: - Danske tilbudsgivere: En serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen, der ikke er dateret tidligere end 12 måneder før tilbudsfristens udløb. - Tilbudsgivere etableret i andre EU- eller EØS-lande: Den dokumentation, der er listet i e-Certis, som er et online informationssystem, som skal benyttes til at finde frem til den rette dokumentation, der skal anvendes af EU-medlemslandene i forbindelse med udbud. - Tilbudsgivere fra øvrige lande: Uddrag fra relevante registre eller tilsvarende dokument udstedt af en kompetent retslig eller administrativ myndighed. Hvis det pågældende land ikke udsteder certifikater eller dokumenter eller disse ikke dækker alle de relevante udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135 eller udelukkelsesperioden på fem år, kan i stedet anvendes erklæring under ed. Såfremt edsaflæggelse ikke anvendes i det pågældende land kan anvendes en tro- og love erklæring afgivet for en kompetent myndighed, kompetent faglig organisation eller notar. E. Tilbudsgiver skal som dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er et russisk selskab eller et russiske kontrolleret selskab, eller anvender russiske eller russisk kontrollerede støtteenheder eller underleverandører, fremlægge en udfyldt og underskrevet version af den tro- og love-erklæring, der er vedlagt udbudsbetingelserne. Se udbudsbetingelserne for mere information. F. Den forventede værdi af delkontrakten (Rammeaftale 2 - Flytte- og opbevaringsydelser i Region Sjælland og Hovedstaden) er DKK 3 millioner og den maksimale værdi er DKK 6 millioner.
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
Kriterium :
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type Pris
Navn Pris
Beskrivelse Der henvises til udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis) 40
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Opgaveløsning
Beskrivelse Der henvises til udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis) 30
Kriterium :
Type Kvalitet
Navn Organisation
Vægtning (procentdel, præcis) 30
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 2023-11-22+01:00   23:55:00+01:00
Adresse på udbudsdokumenterne [ https://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=383374&B= ] ---
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Varianter Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 2023-12-11+01:00   23:59:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 3   MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt 2023-12-12+01:00   08:00:00+01:00
Yderligere oplysninger Åbning af tilbud er ikke offentlig; kun Finansiel Stabilitet deltager i åbningen.
Betingelser for kontrakten :
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: » Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud innden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævnslovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem :
Ingen
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager [ Klagenævnet for Udbud ] ---
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren [ FS Ejendomsselskab A/S ] ---
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline [ FS Ejendomsselskab A/S ] ---
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne [ Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen ] ---
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse [ FS Ejendomsselskab A/S ] ---
Organisation, der behandler tilbud [ FS Ejendomsselskab A/S ] ---
8.  Organisationer
8.1  ORG-0001
Officielt navn FS Ejendomsselskab A/S
Registreringsnummer 33358628
Postadresse Sankt Annæ Plads 13, 2. tv    
By København K
Postnummer 1250
Landespecifik underafdeling Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Kontaktpunkt Jesper Bruun Eriksen
E-mail jbe@fs.dk
Telefon +4546348942
Internetadresse https://www.fs.dk
Denne organisations roller :
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1  ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By Viborg
Postnummer 8800
Landespecifik underafdeling Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Telefon +45 72405708
Internetadresse https://naevneneshus.dk/
Denne organisations roller :
Organisation med ansvar for klager
8.1  ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35    
By Valby
Postnummer 2500
Landespecifik underafdeling Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse https://www.kfst.dk
Denne organisations roller :
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1  ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11    
By Oslo
Postnummer 0277
Landespecifik underafdeling Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Kontaktpunkt eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller :
TED eSender
8.1  ORG-0000
Denne organisations roller :
11.  Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1  Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen :   9898179e-315d-4a58-8e37-8c620b1e1673   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 2023-11-09Z   08:53:54Z
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på dansk  
11.2  Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer 00684971-2023
EUT-S-nummer 217/2023
Offentliggørelsesdato 2023-11-10Z

Send til en kollega

0.062