23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 134-241318
Offentliggjort
14.07.2016
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Udbyder

Københavns Kommune, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Vindere

Rammeaftale om køb af planlagt befordring

(05.01.2017)
Handicap-Befordring A/S
Korskildelund 2
2670 Greve

Planlagt befordring til aktivitetscentre


Københavns Kommune, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Københavns Kommune, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Sjællandsgade 40
København N
2200
Danmark
Kontaktperson: Solgerd Thomsen
E-mail: DQ20@suf.kk.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/60129525.aspx

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://permalink.mercell.com/60129525.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://permalink.mercell.com/60129525.aspx
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Planlagt befordring til aktivitetscentre.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60130000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet angår SUFs udbud af rammeaftaler om planlagt befordring til aktivitetscentre og aktivitetstilbud i Københavns Kommune. Den udbudte kørsel omfatter følgende ydelser:

— Planlagt befordring af SUF borgrere til centre i Københavns Kommune

— Administration af kørselsordningen

— Ad hoc-kørsel på hverdage, samt ad hoc-kørsel på aften/weekend/helligdage.

Kørslens omfang er nærmere beskrevet i kravspecifikationen.

Der udbydes særskilte delkontrakter for hvert aktivitetscenter/-tilbud (enheder). Tilbudsgivere kan byde på alle enheder og evt. også på pakker, bestående af en række specificerede enheder, jf. nærmere udbudsbetingelsernes pkt. 3.1. Hvis der bydes på en pakke, skal der samtidigt afgives bud på alle enheder i pakken, således at ordregiver kan vurdere hvorvidt det er økonomisk mest fordelagtigt at tildele pakken til én tilbudsgiver eller pakkens enheder til forskellige tilbudsgivere, jf. nærmere udbudsbetingelsernes pkt. 13.2.3.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 40 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
Den ordregivende myndighed forbeholder sig retten til at tildele kontrakter, der kombinerer de følgende delkontrakter eller grupper af delkontrakter:

 

Der kan tildeles pakker bestående af de fastsatte enheder, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 3.1.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Aktivitetshuset Randersgade (IBØ 1)

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Se beskrivelse i Kørselsspecifikationen (appendiks 1 til Kravspecifikationen).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 10
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere op til 10 ansøgere, hvis der er et tilstrækkeligt antal egnede ansøgere

Ordregiver vil foretage udvælgelsen på baggrund af kriterierne beskrevet i udbudsbetingelsernes pkt. 9.3.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Rammeaftalen kan efterfølgende udvides med ét (1) Center beliggende i samme optageområde, som det/de Centre, der omfattes af Rammeaftalen, på samme vilkår og til samme priser som følger af nærværende Rammeaftale. Omfatter Rammeaftalen Centre beliggende i flere optageområder kan Rammeaftalen udvides med ét (1) Center for hvert af de optageområder, der er omfattet af Rammeaftalen. Der kan kun udvides med ét (1) Center per optageområde.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Aktivitetscenter Indre By/Christianshavn (IBØ 2)

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Se beskrivelse i Kørselsspecifikationen (appendiks 1 til Kravspecifikationen).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 10
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere op til 10 ansøgere, hvis der er et tilstrækkeligt antal egnede ansøgere

Ordregiver vil foretage udvælgelsen på baggrund af kriterierne beskrevet i udbudsbetingelsernes pkt. 9.3.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Rammeaftalen kan efterfølgende udvides med ét (1) Center beliggende i samme optageområde, som det/de Centre, der omfattes af Rammeaftalen, på samme vilkår og til samme priser som følger af nærværende Rammeaftale. Omfatter Rammeaftalen Centre beliggende i flere optageområder kan Rammeaftalen udvides med ét (1) Center for hvert af de optageområder, der er omfattet af Rammeaftalen. Der kan kun udvides med ét (1) Center per optageområde.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Aktivitetscenter Fælledgården (IBØ 3)

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Se beskrivelse i Kørselsspecifikationen (appendiks 1 til Kravspecifikationen).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 10
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere op til 10 ansøgere, hvis der er et tilstrækkeligt antal egnede ansøgere

Ordregiver vil foretage udvælgelsen på baggrund af kriterierne beskrevet i udbudsbetingelsernes pkt. 9.3.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Rammeaftalen kan efterfølgende udvides med ét (1) Center beliggende i samme optageområde, som det/de Centre, der omfattes af Rammeaftalen, på samme vilkår og til samme priser som følger af nærværende Rammeaftale. Omfatter Rammeaftalen Centre beliggende i flere optageområder kan Rammeaftalen udvides med ét (1) Center for hvert af de optageområder, der er omfattet af Rammeaftalen. Der kan kun udvides med ét (1) Center per optageområde.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Aktivitetscenter Østerbro (IBØ 4)

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Se beskrivelse i Kørselsspecifikationen (appendiks 1 til Kravspecifikationen).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 10
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere op til 10 ansøgere, hvis der er et tilstrækkeligt antal egnede ansøgere

Ordregiver vil foretage udvælgelsen på baggrund af kriterierne beskrevet i udbudsbetingelsernes pkt. 9.3.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Rammeaftalen kan efterfølgende udvides med ét (1) Center beliggende i samme optageområde, som det/de Centre, der omfattes af Rammeaftalen, på samme vilkår og til samme priser som følger af nærværende Rammeaftale. Omfatter Rammeaftalen Centre beliggende i flere optageområder kan Rammeaftalen udvides med ét (1) Center for hvert af de optageområder, der er omfattet af Rammeaftalen. Der kan kun udvides med ét (1) Center per optageområde.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Aktivitetstilbud Bomi Parken (A1)

 

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Se beskrivelse i Kørselsspecifikationen (appendiks 1 til Kravspecifikationen).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 10
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere op til 10 ansøgere, hvis der er et tilstrækkeligt antal egnede ansøgere

Ordregiver vil foretage udvælgelsen på baggrund af kriterierne beskrevet i udbudsbetingelsernes pkt. 9.3.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Rammeaftalen kan efterfølgende udvides med ét (1) Center beliggende i samme optageområde, som det/de Centre, der omfattes af Rammeaftalen, på samme vilkår og til samme priser som følger af nærværende Rammeaftale. Omfatter Rammeaftalen Centre beliggende i flere optageområder kan Rammeaftalen udvides med ét (1) Center for hvert af de optageområder, der er omfattet af Rammeaftalen. Der kan kun udvides med ét (1) Center per optageområde.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Aktivitetstilbud Højdevang Sogn Demenscenter Amager (A2)

 

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Se beskrivelse i Kørselsspecifikationen (appendiks 1 til Kravspecifikationen).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 10
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere op til 10 ansøgere, hvis der er et tilstrækkeligt antal egnede ansøgere

Ordregiver vil foretage udvælgelsen på baggrund af kriterierne beskrevet i udbudsbetingelsernes pkt. 9.3.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Rammeaftalen kan efterfølgende udvides med ét (1) Center beliggende i samme optageområde, som det/de Centre, der omfattes af Rammeaftalen, på samme vilkår og til samme priser som følger af nærværende Rammeaftale. Omfatter Rammeaftalen Centre beliggende i flere optageområder kan Rammeaftalen udvides med ét (1) Center for hvert af de optageområder, der er omfattet af Rammeaftalen. Der kan kun udvides med ét (1) Center per optageområde.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Aktivitetscenter Hørgården (A3)

 

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Se beskrivelse i Kørselsspecifikationen (appendiks 1 til Kravspecifikationen).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 10
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere op til 10 ansøgere, hvis der er et tilstrækkeligt antal egnede ansøgere

Ordregiver vil foretage udvælgelsen på baggrund af kriterierne beskrevet i udbudsbetingelsernes pkt. 9.3.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Rammeaftalen kan efterfølgende udvides med ét (1) Center beliggende i samme optageområde, som det/de Centre, der omfattes af Rammeaftalen, på samme vilkår og til samme priser som følger af nærværende Rammeaftale. Omfatter Rammeaftalen Centre beliggende i flere optageområder kan Rammeaftalen udvides med ét (1) Center for hvert af de optageområder, der er omfattet af Rammeaftalen. Der kan kun udvides med ét (1) Center per optageområde.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Aktivitetstilbud Rundskuedagen, Aktivitetstilbud Sundhedshuset, Aktivitetscenter Vigerslevhus og Aktivitetscenter Langgadehus (Pakke 3)

 

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Se beskrivelse i Kørselsspecifikationen (appendiks 1 til Kravspecifikationen).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 10
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere op til 10 ansøgere, hvis der er et tilstrækkeligt antal egnede ansøgere

Ordregiver vil foretage udvælgelsen på baggrund af kriterierne beskrevet i udbudsbetingelsernes pkt. 9.3.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Rammeaftalen kan efterfølgende udvides med ét (1) Center beliggende i samme optageområde, som det/de Centre, der omfattes af Rammeaftalen, på samme vilkår og til samme priser som følger af nærværende Rammeaftale. Omfatter Rammeaftalen Centre beliggende i flere optageområder kan Rammeaftalen udvides med ét (1) Center for hvert af de optageområder, der er omfattet af Rammeaftalen. Der kan kun udvides med ét (1) Center per optageområde.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Enhederne tilbydes udelukkende som en samlet pakke, da der er en vis grad af samkørsel og da enhederne har fælles ledelse.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Aktivitetscenter Damsøgård (VBH 1)

 

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Se beskrivelse i Kørselsspecifikationen (appendiks 1 til Kravspecifikationen).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 10
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere op til 10 ansøgere, hvis der er et tilstrækkeligt antal egnede ansøgere

Ordregiver vil foretage udvælgelsen på baggrund af kriterierne beskrevet i udbudsbetingelsernes pkt. 9.3.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Rammeaftalen kan efterfølgende udvides med ét (1) Center beliggende i samme optageområde, som det/de Centre, der omfattes af Rammeaftalen, på samme vilkår og til samme priser som følger af nærværende Rammeaftale. Omfatter Rammeaftalen Centre beliggende i flere optageområder kan Rammeaftalen udvides med ét (1) Center for hvert af de optageområder, der er omfattet af Rammeaftalen. Der kan kun udvides med ét (1) Center per optageområde.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Aktivitetscenter Vanløse (VBH 2)

 

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Se beskrivelse i Kørselsspecifikationen (appendiks 1 til Kravspecifikationen).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 10
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere op til 10 ansøgere, hvis der er et tilstrækkeligt antal egnede ansøgere

Ordregiver vil foretage udvælgelsen på baggrund af kriterierne beskrevet i udbudsbetingelsernes pkt. 9.3.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Rammeaftalen kan efterfølgende udvides med ét (1) Center beliggende i samme optageområde, som det/de Centre, der omfattes af Rammeaftalen, på samme vilkår og til samme priser som følger af nærværende Rammeaftale. Omfatter Rammeaftalen Centre beliggende i flere optageområder kan Rammeaftalen udvides med ét (1) Center for hvert af de optageområder, der er omfattet af Rammeaftalen. Der kan kun udvides med ét (1) Center per optageområde.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Aktivitetscenter Brønshøj (VBH 3)

 

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Se beskrivelse i Kørselsspecifikationen (appendiks 1 til Kravspecifikationen).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 10
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere op til 10 ansøgere, hvis der er et tilstrækkeligt antal egnede ansøgere

Ordregiver vil foretage udvælgelsen på baggrund af kriterierne beskrevet i udbudsbetingelsernes pkt. 9.3.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Rammeaftalen kan efterfølgende udvides med ét (1) Center beliggende i samme optageområde, som det/de Centre, der omfattes af Rammeaftalen, på samme vilkår og til samme priser som følger af nærværende Rammeaftale. Omfatter Rammeaftalen Centre beliggende i flere optageområder kan Rammeaftalen udvides med ét (1) Center for hvert af de optageområder, der er omfattet af Rammeaftalen. Der kan kun udvides med ét (1) Center per optageområde.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Aktivitetscenter Midtpunktet (BIN 1)

 

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Se beskrivelse i Kørselsspecifikationen (appendiks 1 til Kravspecifikationen).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 10
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere op til 10 ansøgere, hvis der er et tilstrækkeligt antal egnede ansøgere

Ordregiver vil foretage udvælgelsen på baggrund af kriterierne beskrevet i udbudsbetingelsernes pkt. 9.3.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Rammeaftalen kan efterfølgende udvides med ét (1) Center beliggende i samme optageområde, som det/de Centre, der omfattes af Rammeaftalen, på samme vilkår og til samme priser som følger af nærværende Rammeaftale. Omfatter Rammeaftalen Centre beliggende i flere optageområder kan Rammeaftalen udvides med ét (1) Center for hvert af de optageområder, der er omfattet af Rammeaftalen. Der kan kun udvides med ét (1) Center per optageområde.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Aktivitetscenter Bispebjerg (BIN 2)

 

Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Se beskrivelse i Kørselsspecifikationen (appendiks 1 til Kravspecifikationen).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 10
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere op til 10 ansøgere, hvis der er et tilstrækkeligt antal egnede ansøgere

Ordregiver vil foretage udvælgelsen på baggrund af kriterierne beskrevet i udbudsbetingelsernes pkt. 9.3.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Rammeaftalen kan efterfølgende udvides med ét (1) Center beliggende i samme optageområde, som det/de Centre, der omfattes af Rammeaftalen, på samme vilkår og til samme priser som følger af nærværende Rammeaftale. Omfatter Rammeaftalen Centre beliggende i flere optageområder kan Rammeaftalen udvides med ét (1) Center for hvert af de optageområder, der er omfattet af Rammeaftalen. Der kan kun udvides med ét (1) Center per optageområde.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Aktivitetstilbud Thorsgade (Pakke 6)

 

Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Se beskrivelse i Kørselsspecifikationen (appendiks 1 til Kravspecifikationen).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 10
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere op til 10 ansøgere, hvis der er et tilstrækkeligt antal egnede ansøgere

Ordregiver vil foretage udvælgelsen på baggrund af kriterierne beskrevet i udbudsbetingelsernes pkt. 9.3.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Rammeaftalen kan efterfølgende udvides med ét (1) Center beliggende i samme optageområde, som det/de Centre, der omfattes af Rammeaftalen, på samme vilkår og til samme priser som følger af nærværende Rammeaftale. Omfatter Rammeaftalen Centre beliggende i flere optageområder kan Rammeaftalen udvides med ét (1) Center for hvert af de optageområder, der er omfattet af Rammeaftalen. Der kan kun udvides med ét (1) Center per optageområde.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

— Tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring, jf. lovbekendtgørelse om buskørsel, § 1, stk. 1, eller lovbekendtgørelse om taxikørsel, § 1, stk. 1.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.5) Oplysninger om forhandling
Den ordregivende myndighed forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på grundlag af de første bud uden at indgå forhandlinger
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 19/08/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 28/02/2017
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Udelukkelse:

Ansøgere, der befinder sig under omstændigheder som anført i udbudslovens §§ 135, stk. 1 og 3, § 136 og § 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6 er udelukket fra at deltage i udbuddet.

En ansøger, der på et hvilket som helst tidspunkt under udbuddet bliver omfattet af en af udelukkelsesgrundende §§ 135, stk. 1 og 3, § 136 og § 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6 vil blive udelukket fra udbuddet, medmindre den pågældende inden for en af ordregiver fastsat rimelig frist fremlægger dokumentation, der viser tilbudsgiverens pålidelighed, jf. udbudslovens § 138.

Brug af Mercell:

For at deltage i udbuddet skal Tilbudsgiver have adgang til Mercell Sourcing Service. Dette fås ved at indsætte følgende link i din Internet-browser:

http://permalink.mercell.com/60129525.aspx

Tilbudsgiver skal melde sin interesse ved at trykke på ikonet foroven, »Meld din interesse«, hvorefter Tilbudsgiver skal registrere sit firma. Denne registrering er nødvendig for videre deltagelse og er uden omkostninger. Tilbudsgiver vil herefter modtage et login til Mercell Sourcing Service.

Via Mercell Sourcing System kan der fås adgang til Købers tilbudsmateriale, der kan stilles spørgsmål vedrørende udbuddet og der skal afgives tilbud via portalen. Tre dage før tilbudsfristen udløber, vil de Tilbudsgivere, som har meldt deres interesse for tilbuddet modtage en påmindelse omkring udbuddet via Mercell Sourcing Service.

For spørgsmål omkring funktionaliteten af systemet henvises til support.dk@mercell.com eller telefonnummer 63 13 37 00. Her kan Tilbudsgiver også rekvirere en kort vejledning.

NB! Vær opmærksom på, at der kun er mulighed for at være logget på Mercell Sourcing Service i 20 minutter. Herefter skal Tilbudsgiver logge på igen. Tilbudsgiver opfordres derfor til at gemme løbende, da oplysninger ellers kan gå tabt. Det er Tilbudsgivers ansvar at materialet er uploadet korrekt.

Kontaktpersoner:

Ordregiver har 2 kontaktpersoner på dette udbud. Der kan således både rettes henvendelse til Solgerd Thomsen, som angivet i pkt. I.1) samt:

Claus Thuebæk, Tlf.: +45 35 30 37 61, E-mail: ZJ9M@suf.kk.dk.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller Klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1.

Klage over indgåelsen af en rammeaftale efter denne udbudsbekendtgørelse skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Klagenævnslovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12/07/2016

Send til en kollega

0.078