23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 134-241937
Offentliggjort
14.07.2016
Udbudstype
Finder ikke anvendelse

Udbyder

Region Midtjylland

Taxikørsel


Region Midtjylland

Vejledende forhåndsmeddelelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Midtjylland
Olof Palmes Allé 15
Att: Thomas K. Krægpøth
8200 Aarhus N
Danmark
Mailadresse: thomas.kraegpoth@stab.rm.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.rm.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Udbud af taxikørsel.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse

NUTS-kode DK0,DK04

II.3) Oplysninger om rammeaftale
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Region Midtjylland ønsker at invitere til dialogmøde med markedet ifm. det forestående udbud af taxikørsel.
Udbuddet forventelig kun ad hoc-taxikørsel da regionen allerede har aftale på eksempelvis lægevagtskørsel.
Ønsker man at deltage i et dialogmødet eller har spørgsmål herom, bedes henvendelse rettes til Thomas K. Krægpøth (udbudsansvarlig indkøber) på mail: Thomas.kraegpoth@stab.rm.dk.
Dialogmødet forventes afviklet d. 25.8.2016 på Olof Palmes Allé 15, 8200 Aarhus N.
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60120000

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.8) Yderligere oplysninger:
Region Midtjylland ønsker at invitere til dialogmøde med markedet ifm. det forestående udbud af taxikørsel.
Udbuddet forventelig kun ad hoc-taxikørsel da regionen allerede har aftale på eksempelvis lægevagtskørsel.

Ønsker man at deltage i et dialogmødet eller har spørgsmål herom, bedes henvendelse rettes til Thomas K. Krægpøth (udbudsansvarlig indkøber) på mail: Thomas.kraegpoth@stab.rm.dk.

Dialogmødet forventes afviklet d. 25.8.2016 på Olof Palmes Allé 15, 8200 Aarhus N.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12.7.2016

Send til en kollega

0.047