23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
15.02.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Silkeborg Kommune

Udbud på levering af visiteret befordring på skoleområdet


Silkeborg Kommune

97665-2024 - Resultater
Danmark – Transporttjenester (ikke affaldstransport) – Udbud på levering af visiteret befordring på skoleområdet
OJ S 33/2024 15/02/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn : Silkeborg Kommune
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel : Udbud på levering af visiteret befordring på skoleområdet
Beskrivelse : Udbuddet omhandler visiteret befordring som rutekørsel på skoleområdet. Ordregiver koordinerer kørsel via et kørselskontor og bestiller befordring for de elevgrupper nærværende udbud omfatter; distriktsskoleelever, special- og modtagelsesklasseelever. Kørselskontorets formål er at koordinere befordringen så effektivt som muligt for Ordregiver.
Identifikator for proceduren : de807a9c-a000-490e-ac0b-b91f773c2ffc
Tidligere bekendtgørelse : 050ed43f-50df-421e-9b7a-967c07dceb5e-01
Type af procedure : Åben
Proceduren er en hasteprocedure : nej
Hovedpunkterne i proceduren : Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud efter forudgående offentliggørelse af bekendtgørelse efter Udbudsloven. Opgaverne er opdelt i 4 delaftaler. Se nærmere i udbudsbetingelserne
2.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Yderligere klassificering   ( cpv ): 60100000   Vejtransport, 60130000   Specialiseret personbefordring ad vej
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Udførelsessted er hele Silkeborg Kommune
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 100 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 150 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt : LOT-0001
Titel : Delaftale 1 – Skolekørsel i Silkeborg Kommune
Beskrivelse : Visiteret befordring som rutekørsel med Distriktsskoleelever i hele Silkeborg Kommune.
Intern identifikator : Delaftale 1: Skolekørsel i Silkeborg Kommune
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Yderligere klassificering   ( cpv ): 60100000   Vejtransport, 60130000   Specialiseret personbefordring ad vej
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Visiteret befordring som rutekørsel med Distriktsskoleelever i hele Silkeborg Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 48   Måned
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 12 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 18 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Rammeaftalen tildeles de(n) tilbudsgivere, der for hver delaftale tilbyder det økonomisk mest fordelagtige tilbud på grundlag af tildelingskriteriet ’Pris’, jf. tilbudsgivers tilbud i ’bilag 2 – Tilbudsliste’.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0002
Titel : Delaftale 2 – Specialkørsel Nord
Beskrivelse : Visiteret befordring som rutekørsel vedr. special- og modtagelsesklasseelever med udgangspunkt i den nordlige del af Silkeborg Kommune.
Intern identifikator : Delaftale 2 – Specialkørsel Nord
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Yderligere klassificering   ( cpv ): 60100000   Vejtransport, 60130000   Specialiseret personbefordring ad vej
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Udførelsessted med udgangspunkt i den nordlige del af Silkeborg Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 48   Måned
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 28 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 42 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Rammeaftalen tildeles de(n) tilbudsgivere, der for hver delaftale tilbyder det økonomisk mest fordelagtige tilbud på grundlag af tildelingskriteriet ’Pris’, jf. tilbudsgivers tilbud i ’bilag 2 – Tilbudsliste’.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0003
Titel : Delaftale 3 – Specialkørsel Øst
Beskrivelse : Visiteret befordring som rutekørsel vedr. special- og modtagelsesklasseelever med udgangspunkt i den østlige del af Silkeborg Kommune.
Intern identifikator : Delaftale 3 – Specialkørsel Øst
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Yderligere klassificering   ( cpv ): 60100000   Vejtransport, 60130000   Specialiseret personbefordring ad vej
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Udførelsessted med udgangspunkt i den østlige del af Silkeborg Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 48   Måned
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 28 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 42 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Rammeaftalen tildeles de(n) tilbudsgivere, der for hver delaftale tilbyder det økonomisk mest fordelagtige tilbud på grundlag af tildelingskriteriet ’Pris’, jf. tilbudsgivers tilbud i ’bilag 2 – Tilbudsliste’.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0004
Titel : Delaftale 4 – Specialkørsel Syd
Beskrivelse : Visiteret befordring som rutekørsel vedr. special- og modtagelsesklasseelever med udgangspunkt i den sydlige del af Silkeborg Kommune.
Intern identifikator : Delaftale 4 – Specialkørsel Syd
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Yderligere klassificering   ( cpv ): 60100000   Vejtransport, 60130000   Specialiseret personbefordring ad vej
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Udførelsessted med udgangspunkt i den sydlige del af Silkeborg Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 48   Måned
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 32 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 48 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Rammeaftalen tildeles de(n) tilbudsgivere, der for hver delaftale tilbyder det økonomisk mest fordelagtige tilbud på grundlag af tildelingskriteriet ’Pris’, jf. tilbudsgivers tilbud i ’bilag 2 – Tilbudsliste’.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0001
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Begrundelsen for ikke at udvælge en vinder : Andet
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0002
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Begrundelsen for ikke at udvælge en vinder : Andet
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0003
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Begrundelsen for ikke at udvælge en vinder : Andet
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0004
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Begrundelsen for ikke at udvælge en vinder : Andet
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Silkeborg Kommune
Registreringsnummer : ORG-29 18 96 41
Postadresse : Søvej 1    
By : Silkeborg
Postnummer : 8600
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Peter Holm Andreasen
Telefon : +4589701648
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Klagenævnet for Udbud
Telefon : +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) : https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Kontaktpunkt : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : 3d60f570-6af6-4934-b45b-93dd3656bbe2   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 14/02/2024   13:18:20 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender) : 14/02/2024   13:21:10 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 97665-2024
EUT-S-nummer : 33/2024
Offentliggørelsesdato : 15/02/2024

Send til en kollega

0.047